Перегляд {{ collection }} за Автор "Kultenko, O. V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ К урегулированию вопросов правовой определенности провайдеров интернет-услуг(2015) Культенко, Олександр Володимирович; Kultenko, O. V.; Культенко, Александр Владимирович(uk) У цій статті розглянуті проблеми застосування законодавства у спорах про порушення прав інтелектуальної власності, що вчиняються з використанням системи Інтернет. Проаналізовано рішення у справах розглянутих судами Франції про утиск авторських прав, поданих проти компанії Google. Встановлено характерні особливості інтерпретації закону в цих справах. Роз’яснена необхідність схвалення доктрини «спрямованої діяльності», пов’язаної з авторським правом при використанні системи Інтернет. Запропоновано врегулювати колізію законодавства вибором найбільш тіснопо в’язаних норм закону, щоб визначити наслідки порушення авторського права та позадоговірних зобов’язань, для сторін конфлікту.Документ Юридико-психологічний зміст та детермінанти професійної діяльності працівників національного центрального бюро Інтерполу в Україні(2010) Культенко, Олександр Володимирович; Kultenko, O. V.(uk) У дисертації представлено результати теоретичного та експериментального аналізу організаційно-правових, організаційно-методичних і юридико-психологічних засад процесу професійного становлення працівника Робочого апарату НЦБ Інтерполу в Україні, напрямів та методів формування в нього професійно-психологічних властивостей та якостей. Визначено засади та можливості практичного використання юридико-психологічних знань в організації діяльності Укрбюро Інтерполу. Створені кваліфікаційна характеристика та психограма інспекторів РА НЦБ Інтерполу в Україні, яка включає дев’яносто чинників, що охоплюють всі структурні компоненти особистості інспектора: спрямованість та орієнтацію, характерологічні риси, пізнавальні психічні процеси та мовні здібності, психофізичні властивості. Визначені напрями та засоби оптимізації підготовки фахівців-інспекторів і формування у них психологічної готовності до професійної діяльності, а саме: врахування психологічних аспектів при викладанні фундаментальних і професійно-орієнтованих дисциплін; загальна психологічна підготовка як організований і цілеспрямований процес оволодіння загальною психологічною культурою; спеціальна психологічна підготовка як формування професійно значущих психологічних властивостей і якостей, необхідних для успішного виконання службових завдань.