Перегляд {{ collection }} за Автор "Krasnoshchok, Inna Petrivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Psychological and pedagogical nature of students self-realization(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Краснощок, Інна Петрівна; Krasnoshchok, Inna PetrivnaСтаття присвячена проблемі становлення самореалізації студентів. Дано аналіз наукової літератури й уточнено сутнісні характеристики понять самореалізації й самореалізації студентів. Розкрито особливості, рівнів й критерії самореалізації студентів.Документ Виховна компетентність майбутнього педагога: зміст та структура(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Краснощок, Інна Петрівна; Краснощок, Инна Петровна; Krasnoshchok, Inna Petrivna(uk) Стаття присвячена проблемі формування виховної компетентності майбутнього педагога. Запропоновано авторський підхід до трактування поняття «виховна компетентність майбутнього педагога». Розкрито зміст структурних компонентів виховної компетентності майбутнього педагога з урахуванням вимог до організації та здійснення виховання учнів в новій українській школі.Документ Виховна компетентність майбутнього педагога: зміст та структура(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Краснощок, Інна Петрівна; Краснощок, Инна Петровна; Krasnoshchok, Inna Petrivna(uk) Стаття присвячена проблемі формування виховної компетентності майбутнього педагога. Запропоновано авторський підхід до трактування поняття «виховна компетентність майбутнього педагога». Розкрито зміст структурних компонентів виховної компетентності майбутнього педагога з урахуванням вимог до організації та здійснення виховання учнів в новій українській школі.Документ Виховна компетентність майбутнього педагога: зміст та структура(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Краснощок, Інна Петрівна; Краснощок, Инна Петровна; Krasnoshchok, Inna Petrivna(uk) Стаття присвячена проблемі формування виховної компетентності майбутнього педагога. Запропоновано авторський підхід до трактування поняття «виховна компетентність майбутнього педагога». Розкрито зміст структурних компонентів виховної компетентності майбутнього педагога з урахуванням вимог до організації та здійснення виховання учнів в новій українській школі.