Перегляд за Автор "Krasnoshchok, I."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Construction of Theoretical Model for Sustainable Development in Future Mathematical Teachers of Higher Education(2020) Пасічник, Наталя Олексіївна; Ріжняк, Ренат Ярославович; Краснощок, Інна Петрівна; Ботузова, Юлія Володимирівна; Акбаш, Катерина Сергіївна; Pasichnyk, N.; Rizhniak, R.; Krasnoshchok, I.; Botuzova, Yu.; Akbash, K.(en) In this paper, the authors have identified the main features of constructing a theoretical model of the content part of the future mathematics teachers’ training system in a pedagogical institution of higher education in Ukraine in the context of the implementation of the education model for sustainable development. In order to build such a model, the authors have organized a study in the form of an expert survey of specialists in the field of education, specialists in fundamental mathematical disciplines and in the methodic of teaching mathematics, master students, as well as mathematics teachers – participants in retraining courses. The authors have determined the discipline (methodic of teaching mathematics) which became the basis for the model of the content of the future mathematics teachers’ training system in the context of the implementation of the education model for sustainable development. The above course in the content such choice has been confirmed by the integration properties and capabilities of the discipline, the potential of its substantive and methodological components for the generalization and systematization of mathematical, pedagogical, natural-scientific and humanitarian knowledge and skills, as well as for the formation of systemic thinking. When studying the issue of including a special course in the content part of teacher staff training program, aimed directly at creating an understanding of a human’s role and one’s dependence on nature, at creating a peaceful and open society, where everyone would have equal rights and opportunities, the authors have distinguished disagreements in experts’ opinions.Документ Індивідуальна освітня траєкторія студента(КПУ, 2018) Краснощок, Інна Петрівна; Krasnoshchok, I.(ua) Статтю присвячено визначенню та теоретичному обґрунтуванню особливостей організації інди відуальної освітньої траєкторії студента в умовах сучасного закладу вищої освіти. Проаналізовано підходи до визначення сутності поняття «індивідуальна освітня траєкторія» в сучасних досліджен нях, з ’ясовано, що вчені, розкриваючи зміст цього поняття, переважно обмежуються навчальним процесом. Обґрунтовано, що індивідуальна освітня траєкторія студента передбачає шляхи досяг нення важливих для нього освітніх цілей як у навчальній діяльності, так і в різних видах позаудиторної діяльності та саморозвитку. З’ясовано, що індивідуальна освітня траєкторія досягнення студен том освітньої мети визначається спільно з педагогами як програма індивідуальної освітньої діяль ності, що перетворює студента з пасивного «приймача» освітніх послуг на суб’єкта їх визначення й замовлення. Визначено, що індивідуальну освітню траєкторію студента доцільно розглядати усвідомлено і відповідально вибраним шляхом реалізації особистісно-професійного потенціалу з ура хуванням вимог стандарту освіти та власних цінносно-смислових установок, потреб, мотивацій, можливостей та досвіду, оформлений й упорядкований ним за педагогічної підтримки викладачів в індивідуальній освітній програмі освітньої діяльності, яка реалізується за розробленим індивідуаль ним освітнім маршрутом. Під час дослідження доведено, що індивідуальна освітня траєкторія, індивідуальна освітня про грама та індивідуальний освітній маршрут є взаємопов’язаними та взаємозумовленими елементами одного процесу, що визначає персональний шлях реалізації особистісно-професійного потенціалу студента, який він вибрав відповідно до своїх мотивів, потреб, ціннісно-смислових установок, здібностей та можливостей для досягнення важливих для нього освітніх результатів (продуктів). Виявлено, що визнання себе суб’єктом особистісного й професійного становлення посилює відповідальність студента за результати своєї професійної підготовки, стимулює пізнання всіх можли востей для саморозвитку, які є в освітньому просторі закладу вищої освіти. Показано, що ефективність реалізації індивідуальної освітньої траєкторії студентів зумовлюється внутрішніми та зовнішніми факторами.