Перегляд за Автор "Kholodnyy, Yu. Yu."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Розробка веб-сервісу для реалізації студентами вільного вибору навчальних дисциплін(2024) Холодний, Юрій Юрійович; Kholodnyy, Yu. Yu.(ua) В Кваліфікаційній роботі описано загальні підходи до організація процесу вільного вибору навчальних дисциплін студентами закладу вищої освіти. Проаналізовано існуючі застосунки та засоби розробки таких за стосунків, зокрема: веб-фреймворки NestJs та ReactJs, системи керування базами даних та інструменти аутентифікації і безпеки веб-додатків. Визначено специфікації вимог до веб-сервісу вибору навчальних дисциплін та описано етапи проєктування і реалізації бази даних. Детально описано принципи роботи з веб-сервісом вільного вибору студентами навчальних дисциплін, а саме: реалізація аутентифікації та авторизації у веб-сервісі, розробка RESTful API для веб-сервісу, функціонал викладача, функціонал студента та заходи безпеки в веб-сервісі для захисту даних та конфіденційності інформації користувачів. (en) The Qualification Work describes general approaches to organizing the process of free choice of academic disciplines by students of a higher education institution. Existing applications and tools for developing such applications are analyzed, in particular: NestJs and ReactJs web frameworks, database management systems, and web application authentication and security tools. The specifications of the requirements for the web service for the selection of educational disciplines are defined and the stages of designing and implementing the database are described. The principles of working with a web service of free choice by students of academic disciplines are described in detail, namely: the implementation of authentication and authorization in the web service, the development of a RESTful API for the web service, the functionality of the teacher, the functionality of the student and security measures in the web service for data protection and privacy of user information.