Перегляд за Автор "Chubar, Vasyl Vasylevich"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Підготовка старшокласників до трудової діяльності в умовах інноваційного виробництва в процесі профільного навчання технологій(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Чубар, Василь Васильович; Чубарь, Василий Васильевич; Chubar, Vasyl Vasylevich(ua) Стаття присвячена пошуку шляхів удосконалення практичної підготовки учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів до трудової діяльності в умовах інноваційного виробництва в процесі профільного технологічного навчання. У дослідженні використано методи, які доповнюють один одного: вивчення, аналіз і систематизація навчальної, методичної, психолого-педагогічної та соціологічної літератури; системний і проблемно-пошуковий методи для виявлення шляхів удосконалення практичної підготовки старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів до трудової діяльності в умовах інноваційного виробництва. Автором виділено й проаналізовано декілька підходів до удосконалення практичної підготовки старшокласників до трудової діяльності в умовах інноваційного виробництва за допомогою трудового стажування, запропоновано шляхи його реалізації, сформульовано висновки, а також напрямки подальших наукових досліджень проблеми.Документ Розвиток творчих здібностей учнів загальноосвітньої школи в процесі трудового навчання(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Чубар, Василь Васильович; Чубарь, Василий Васильевич; Chubar, Vasyl Vasylevich; Липка, Дмитро Миколайович; Липка, Дмитрий Николаевич; Lipka, Dmitri Nikolaevich(ua) Стаття присвячена пошуку шляхів удосконалення розвитку творчих здібностей учнів загальноосвітньої школи у процесі трудового навчання. У дослідженні використано методи, які доповнюють один одного: вивчення, аналіз і систематизація навчальної, методичної, психологічної, педагогічної та філософської літератури; системний і проблемно-пошуковий методи для з’ясування шляхів удосконалення розвитку творчих здібностей учнів загальноосвітньої школи в процесі трудового навчання. Авторами проаналізовано й запропоновано шляхи удосконалення розвитку творчих здібностей учнів загальноосвітньої школи у процесі трудового навчання шляхом застосування інтерактивних технологій навчання, зокрема: інтелектуальних творчих тренінгів, методів та прийомів активізації навчальної діяльності учнів; сформульовано висновки; запропоновано напрямки подальших наукових досліджень проблеми.