Перегляд {{ collection }} за Автор "Яременко, Людмила Іванівна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Алгебра та геометрія(ЦДПУ ім. В.Винниченка, 2019) Яременко, Юрій Вікторович; Яременко, Людмила ІванівнаУ даному посібнику розглядаються основні поняття лінійної алгебри та аналітичної геометрії з таких тем: матриці й визначники, системи лінійних рівнянь і методи їх розв’язування, елементи векторної алгебри та метод координат, пряма лінія та площина. Матеріал з указаних тем викладено в обсязі, передбаченому навчальними програмами для студентів, що навчаються на фізико-математичному факультеті Центральноукраїнського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка за освітніми програмами Середня освіта (Фізика та Математика) та Статистика (Фінансова, страхова та комп’ютерна статистика). З кожної теми наведено розв’язання типових прикладів, підібрано вправи для аудиторної та домашньої роботи.Документ Аналіз тестових завдань для оцінювання загальнопедагогічної компетентності вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти засобами IRT(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Яременко, Людмила Іванівна; Яременко, Людмила Ивановна; Yaremenko, Liudmyla Ivanivna; Кендюхова, Антоніна Анатоліївна; Кендюхова, Антонина Анатольевна; Kendyuhova, Antonina Anatoliivna; Яременко, Юрій Вікторович; Яременко, Юрий Викторович; Yaremenko, Yurii Viktorovich(uk) Стаття присвячена аналізу тестових завдань, сконструйованих для оцінювання загальнопедагогічної компетентності вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти, засобами сучасної теорії тестування IRT, яка дала можливість визначити оцінки латентних параметрів випробовуваних і параметрів складності завдань тесту. Характеристичні криві рівня трудності завдань тесту та рівня підготовки учасників тестування були побудовані з використанням моделі Раша. Аналіз їх взаємного розташування дозволив намітити шляхи подальшого удосконалення тесту, створити паралельні варіанти тестів і сформувати систему завдань зростаючої складності (від простих, репродуктивного рівня, до проблемних, що потребують здійснення аналітико-пошукової діяльності, творчого підходу), ефективну для оцінки рівня педагогічної підготовки кожного здобувача освіти. Калібровані тестові завдання занесені в банк завдань з педагогіки і використовуються у освітньому процесі.Документ Гендерні дослідження рівнів навчальних досягнень першокурсників з вищої математики кількісними методами(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Яременко, Людмила Іванівна; Харитоненко, Олена Володимирівна; Yaremenko, Liudmyla; Kharytonenko, Olena(ua) Стаття присвячена дослідженню рівнів навчальних досягнень першокурсників з вищої математики. Порівняльний аналіз успішності студентів зроблено за результатами тестування студентів першого курсу спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) фізико-математичного факультету Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Апробовані тестові завдання, які пройшли перевірку статистичних характеристик й задовольнили вимоги до завдань такого виду, можна використовувати в навчальному процесі. У статті також піднімається питання вивчення гендерних відмінностей у математичних здібностях юнаків і дівчат, які здобувають вищу освіту. Перевірку непараметричних гіпотез щодо відмінностей рівнів навчальних досягнень юнаків та дівчат з вищої математики виконано за допомогою критеріїв Q-Розенбаума та U-Манна Уітні. Розглянуті кількісні методи можуть бути використані для аналізу дослідних даних в поведінкових науках під час інших гендерних досліджень.Документ Конструювання тестових завдань для оцінювання професійної компетентності вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Яременко, Людмила Іванівна; Кендюхова, Антоніна Анатоліївна; Кендюхова, Антонина Анатольевна; Яременко, Людмила Ивановна; Kendyuhova, Antonina Anatoliivna; Yaremenko, Liudmyla Ivanivna(ua) Стаття розкриває особливості конструювання педагогічних тестів для оцінювання загальнопедагогічної компетентності вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти та перевірки його основних характеристик ефективності. Сконструйовані педагогічні тести (для вхідного та вихідного оцінювання) були побудовані відповідно до освітньо-професійних програм підвищення кваліфікації вчителів та з урахуванням вимог щодо рівня їх теоретичної підготовки. Оцінювання рівня загальнопедагогічної компетентності вчителів здійснювалося за критеріями: методичні знання; наукові знання; теоретичні знання (педагогічні, психологічні, професійні); технологічні знання (знання і використання педагогічних технологій, конструювання різних видів навчальної діяльності). Теоретичне обґрунтування та експериментальна апробація обох тестів підтверджують, що вони були правильно сконструйовані. Значна частина учасників позитивно сприймає роботу з тестовими завданнями. Математично-статистична обробка результатів тестування показала, що більшість розроблених тестових завдань функціонують задовільно, частина їх мають якісні психометричні характеристики. Разом з тим, проявила себе проблема індивідуальної готовності вчителів до висвітлення окремих питань навчального матеріалу. Багато здобувачів освіти відчули потребу попередньо опрацьовувати теоретичні матеріали (до початку курсів). Частина протестованих вчителів практично не володіє технікою тестування. Це дає підстави говорити про виявлення більш гострої проблеми: готовність вчителів до створення якісного інструменту вимірювання навчальних досягнень учнів, що потребує додаткових досліджень та створення системи підготовки здобувачів освіти до конструювання, моделювання та параметризації тестів.Документ Моніторингові дослідження якості освіти в цду ім. В. Винниченка: набутий досвід, сучасний стан і перспективи(2023) Пасічник, Наталя Олексіївна; Яременко, Людмила Іванівна; Pasichnyk, Natalia Oleksiivna; Yaremenko, Lyudmila Ivanivna(ua) У статті розглядається процес становлення, поточний стан і визначаються перспективи моніторингових досліджень якості освіти у Центральноукраїнському державному університеті імені Володимира Винниченка. Актуальність цієї тематики зумовлена необхідністю підвищення якості вищої освіти, що має не лише освітній чи педагогічний, а й соціальний, політичний та управлінський контекст. Важливою складовою забезпечення якості вищої освіти в межах університету є розбудова ефективної системи внутрішнього моніторингу якості освіти. Організація дієвого внутрішнього моніторингу є складним завданням, проте його становлення й реалізація в межах університету проходила результативно завдяки успішній участі викладачів навчального закладу у міжнародному проєкті «Освітні вимірювання адаптовані до стандартів ЄС» (“Educational Measurements Adapted to EU Standards”, TEMPUS IV, 2009–2012). У результаті проєкту було здійснено підготовку науково-педагогічних працівників до викладання курсів у галузі освітніх вимірювань і моніторингу якості освітньої діяльності й запроваджено підготовку магістрів з освітніх вимірювань. Викладачі, які були задіяні в цьому проєкті, залучені до проведення моніторингових досліджень якості освіти в університеті. Моніторинг освітньої діяльності в ЦДУ ім. В. Винниченка здійснюється відділом забезпечення якості та цифрового супроводу освіти методом анкетного опитування за допомогою веборієнтованої системи LimeSurvey. Моніторингові дослідження вибудовуються на базових принципах моніторингу, мають студентоцентрований характер, залежно від мети моніторингових опитувань поділяться на різні види (первинне, діагностичне, підсумкове). Участь здобувачів освіти в опитуваннях є добровільною та анонімною і ґрунтується на засадах відповідальності студентів і їхній академічній доброчесності. Основні результати цих локальних моніторингових досліджень якості освіти регулярно оприлюднюються на офіційному веб-сайті університету, аналізуються освітніми менеджерами різних ланок закладу вищої освіти й виступають основою для прийняття управлінських рішень. Перспективними напрямами моніторингових досліджень якості освіти в університеті є урізноманітнення тематики моніторингу, забезпечення публічності й прозорості інформації про його результати та посилення взаємозв’язку між результатами моніторингових досліджень якості освіти та прийняттям управлінських рішень.Документ Педагогічне тестування студентів з інтегрованого курсу «Алгебра та геометрія»(ФОП Гордієнко Є. І., 2019) Яременко, Людмила Іванівна; Олефіренко, В. Ю.; Яременко, Юрій Вікторович; Яременко, Людмила Ивановна; Олефиренко, В. Ю.; Яременко, Ю. В.; Yaremenko, L.; Olefirenko, V.; Yaremenko, Y.(ua) Висвітлено актуальні питання педагогічного тестування студентів фізико-математичного факультету під час вивчення інтегрованого курсу «Алгебра та геометрія».Документ Тестування як засіб контролю навчальних досягнень першокурсників з геометрії(ФОП Гордієнко Є. І., 2019) Яременко, Юрій Вікторович; Токарь, В. В.; Яременко, Людмила Іванівна; Yaremenko, Y,; Tokar, V.; Yaremenko, L.(ua) У публікації розглядається тестування першокурсників як засіб контролю їх навчальних досягнень з геометрії. Аналіз якості тестових завдань зроблено за класичною теорією.