Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Щирбул, Олександр Миколайович"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 20 з 26
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Conceptual Approaches to Training Specialists Using Multimedia Technologies
    (2022) Щирбул, Олександр Миколайович; Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Мішин, Сергій Вікторович; Shchyrbul, Oleksandr; Babalich, Viktoriya; Mishyn, Sergіі; Novikova, V.; Zinchenko, L.; Haidamashko, I.; Kuchai, O.
    (en) Modernization of the educational sector requires globalization, democratization, and the transition to an information technology society. The main goal of education at the present stage is to solve the problem of ensuring the priority of the development of education and science. In modern conditions, the quality of training of qualified specialists is becoming particularly relevant. The great role of teacher education is emphasized by its main goal, which is to train specialists who can ensure the versatile and innovative development of a person as a person and the highest value of society, its mental, physical and aesthetic abilities,high moral qualities, and, consequently, the enrichment on this basis of the intellectual, creative and cultural potential of the people. Among the strategic tasks of modernizing higher education is to ensure informatization of the educational process and access to International Information Systems. The essence of the concept of multimedia is clarified. In the context of media education, multimedia lists a number of functions: informational, interpretive, cultural, entertainment, and educational. The need to meet the needs outlined in the article in the conditions of informatization of the educational process requires the teacher to have knowledge and skills in the field of multimedia pedagogical technologies, knowledge of advanced methods and means of modern science. It is considered what relevant concepts of media education have been developed and are being developed in Ukraine and form an important basis for the modernization of education, which will contribute to the construction of an information society in the country and the formation of civil society. Distance learning is considered – the most democratic form of education that allows broad segments of society to get an education. Distance learning methods are used in higher education institutions, in school education, in the system of advanced training of teachers, in the system of training managerial personnel.
  • Ескіз
    Документ
    Використання вільного програмного забезпечення під час вивчення студентами АСОУ ( САПР )
    (Видавничий дім «Гельветика», 2024) Рябець, Сергій Іванович; Щирбул, Олександр Миколайович; Ryabets, Serhiy Ivanovych; Shchyrbul, Oleksandr Mykolayovych
    (ua) Статтю присвячено проблемі вивчення студентами різних автоматизованих систем управління, які сьогодні широко використовуються для дослідження, керування технологічними процесами, аналізу різних складних систем, а також практичної розробки технічних об’єктів. На основі аналізу наукових, методичних джерел, інтернет-ресурсів встановлено, що з огляду на глобальні процеси цифровізації та автоматизації виробничих процесів сучасна підготовка фахівців потребує нових знань про автоматизовані системи, які передбачають використання цифрових технологій, формування практичних умінь студентів для роботи з різним програмним забезпеченням, розвиток їхнього критичного та інноваційного мислення. Одним із видів автоматизованих систем управління є системи автоматизованого проєктування (САПР), що представлені широким спектром різних програм, котрі дають можливість проєктувати технічні об’єкти, створювати 2D– і 3D-моделі, застосовувати різні підходи до створення геометрії моделі (твердотільне моделювання, моделювання за допомогою сплайнів, моделювання за допомогою поверхонь тощо). Досвід роботи зі студентами показує, що для освітнього процесу під час формування первинних навичок доцільно використовувати вільне програмне забезпечення, зокрема програмний пакет Blender, який є потужнім засобом тривимірної графіки і може успішно використовуватися для навчання студентів і виконання ними різних завдань моделювання. Тому в статті приділяється увага аналізу програми Blender, обґрунтовано доцільність її використання в освітньому процесі, розглянуто основні переваги та недоліки цього програмного пакета, а також наводиться конкретний приклад виконання студентами практичних завдань із використанням інструментарію програми Blender. Отже, Blender можна використовувати для навчання студентів основ тривимірної графіки, для розробки творчих проєктів, що, безперечно, сприяє формуванню їхньої цифрової компетентності та творчого потенціалу. (en) The article is devoted to the problem of studying various automated control systems by students, which, today, are widely used for research, control of technological processes, analysis of various complex systems, as well as practical development of technical objects. On the basis of the analysis of scientific, methodical sources, Internet resources, it was established that in view of the global processes of digitalization and automation of production processes, the modern training of specialists requires new knowledge about automated systems that involve the use of digital technologies, the formation of students’ practical skills when working with various software provision, development of their critical and innovative thinking. One of the types of automated control systems are automated design systems (CAD), equipped with a wide range of different programs that make it possible to design technical objects, create 2D and 3D models, apply different approaches to creating model geometry (solid modeling, modeling using splines, modeling using surfaces, etc.). The experience of working with students shows that for the educational process, for the formation of primary skills, it is advisable to use free software, in particular, the Blender software package, which is a powerful tool for three-dimensional graphics and can be successfully used to teach students, to perform various modeling tasks. Therefore, the article pays attention to the analysis of the Blender program, substantiates the expediency of its use in the educational process, considers the main advantages and disadvantages of this software package, and also provides a specific example of students’ performance of practical tasks using the Blender toolkit. So, Blender can be used to teach students the basics of three-dimensional graphics, to develop creative projects, which undoubtedly contributes to the formation of their digital competence and creative potential.
  • Ескіз
    Документ
    Використання методів активізації творчості при підготовці майбутнього вчителя трудового навчання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Щирбул, Олександр Миколайович
    (uk) У статті розглядаються методичні особливості активізації елементів творчості в професійній підготовці майбутніх учителів трудового навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Використання програми power point для супроводу навчальних занять з дисципліни «технічна творчість»
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Щирбул, Олександр Миколайович; Щирбул, Александр Николаевич; Shirbul, Alexander Nikolivich
    (ua) Стаття присвячена проблемі удосконалення методів і форм організації навчальної діяльності при підготовці майбутніх учителів трудового навчання й технологій з питань технічної творчості. Проведено теоретичний аналіз наукових джерел з проблем інформаційного, методичного забезпечення освіти в аспекті створення та використання електронних засобів навчання в сучасному освітньому процесі вищої школи. Розглянуто окремі методичні особливості застосування програми Power Point при навчанні студентів, визначено позитивні та негативні моменти використання цієї програми для супроводу процесу навчання. Наведено приклад використання мультимедійної програми для розробки тестових завдань з дисципліни «Технічна творчість», котрі дають можливість ефективно контролювати рівень засвоєння студентами навчального матеріалу, стимулюють їхню самостійну роботу.
  • Ескіз
    Документ
    Використання фундаментальних знань як невід’ємна складова частина підготовки майбутніх учителів технологій з технічної творчості
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Щирбул, Олександр Миколайович; Shchirbul, Oleksandr
    (UA) У статті розглядаються проблеми фундаменталізації підготовки студентів. На основі аналізу змісту дисципліни «Технічна творчість» визначено фундаментальні дисципліни та знання, необхідні для якісної підготовки майбутніх учителів технологій в аспекті технічної творчості.
  • Ескіз
    Документ
    Використання інноваційних підходів до вдосконалення змісту і методів підготовки студентів при вивченні ними дисципліни технічна творчість
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Щирбул, Олександр Миколайович; Щирбул, Александр Николаевич; Shirbul, Alexander
    (uk) У статті розглядаються проблеми використання інноваційних підходів до вдосконалення змісту й методів підготовки студентів.Здійснено теоретичний аналіз наукових джерел, який дав можливість констатувати, що сучасна педагогічна наука потребує теоретичної розробки та впровадження в практику освітньої діяльності нових підходів до організації навчально-виховного процесу, який спрямований не на збільшення кількості знань, а на творчий розвиток особистості, на вироблення вмінь людини вчитися. Зокрема, в публікації розглядаються та аналізуються конкретні приклади використання елементів проблемного навчання при викладанні лекційного матеріалу з дисципліни «Технічна творчість», використання методів розв’язання технічних завдань і задач, які сприяють формуванню у майбутніх учителів трудового навчання й технологій різних творчих здібностей.
  • Ескіз
    Документ
    Використання інтернет-технологій в освітньому процесі
    (РВВ ЦДПУ В. Винничека, 2021) Шлянчак, Світлана Олександрівна; Щирбул, Олександр Миколайович; Shlyanchak, Svitlana Oleksandrivna; Shchyrbul, Oleksandr Mykolayovych
    (ua) Стаття присвячена проблемам використання інтернет-технологій в освітньому процесі при підготовці студентів спеціальності 015 Професійна освіта (Цифрові технології). На основі аналізу різних наукових, інформаційних джерел встановлено, що, на сьогодні, існує значна кількість інтернет-сервісів, котрі можна успішно використовувати для інтенсифікації освітнього процесу при навчанні студентів. Зокрема, використання Інтернет-технологій в освітньому процесі може відбуватися за такими напрямами: розробка дидактичних та методичних матеріалів; робота з соціумом (суспільством, як цілісною соціальною системою); формування та розвиток фахової компетентності майбутніх педагогів; розвиток управлінської діяльності в системі освіти та ін. Використання, описаних в публікації серверів, створює можливості майбутнім інженерам-педагогам значно покращити свої знання в галузі цифрових технологій, навчитися розробляти дидактичні матеріали для учнів й готувати себе до майбутньої професійної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Використання інформаційно-пошукових засобів навчання у самостійній роботі студентів при вивченні дисципліни «Технічна творчість»
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Щирбул, Олександр Миколайович; Щирбул, Александр Николаевич
    (uk) У статті розглядаються проблеми використання комп’ютерних інформаційно-пошукових засобів при вивченні студентами дисципліни «Технічна творчість». Пропонуються приклади завдань самостійної роботи, виконання якої потребує пошуку й обробки інформації, самостійного засвоєння нових знань, умінь і навичок при опрацюванні теми «Розвиток технічних систем».
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендацій з виробничої (педагогічної) практики для студентів спеціальності 015 Професійна освіта
    (ІВ ЦДУ, 2024) Садовий, Микола Ілліч; Соменко, Дмитро Вікторович; Трифонова, Олена Михайлівна; Щирбул, Олександр Миколайович
    Відповідно до Стандарту спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) спеціалізація: 015.39 Цифрові технології, освітньої програми та навчального плану підготовки студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти педагогічна практика є складовою частиною підготовки випускників до викладацької діяльності. Мета педагогічної практики полягає у набутті студентами практичних навичок та досвіду викладацької роботи у закладах освіти, де зможуть працювати випускники після отримання диплома бакалавра. Методичні рекомендації складено відповідно до Положення про організацію практичної підготовки в Центральноукраїнському державному університеті імені Володимира Винниченка. Рекомендовано для студентів закладів вищої освіти галузі знань 01 Освіта / Педагогіка предметних спеціальностей Професійна освіта (Цифрові технології) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Організація творчої позаурочної діяльності учнів — важливий елемент професійної підготовки майбутніх учителів технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Щирбул, Олександр Миколайович
    (UA) У статті розглядаються проблеми професійної підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної діяльності учнів.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема інтеграції знань учнів основної школи в процесі трудової підготовки
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Щирбул, Олександр Миколайович; Щирбул, Александр Николаевич; Shirbul, Alexander Mykolayovych
    (ua) У статті аналізуються проблеми інтеграції знань, міжпредметних зв’язків у трудовій підготовці учнів основної школи. Зокрема, встановлено, що зазначені проблеми в різних аспектах розглядалися багатьма відомими науковцями, педагогами. На сьогодні, на основі системного аналізу змісту, методів навчання, визначено сутність, функції, види і типи зв’язків між предметами, їхню взаємодію з основними дидактичними принципами. Також розроблено способи планування міжпредметних зв’язків, використання яких дає можливість учителю розглядати хронологію вивчення навчального матеріалу з різних предметів, визначати місце зв’язків між предметами в структурі уроку, чітко сформулювати мету й завдання занять з учнями. У публікації наводиться конкретний приклад виготовлення виробу з деревини, розробка якого вимагає від учнів використання набутих раніше математичних знань. Доведено, що такий підхід сприяє формуванню ключових компетенцій та цілісному сприйняті набутих знань.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми реалізації самостійної роботи студентів як однієї з форм підготовки майбутніх вчителів трудового навчання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Щирбул, Олександр Миколайович
    (uk) У статті наводяться окремі результати дослідження проблеми самостійної роботи студентів та пропонуються напрямки поліпшення самоосвітньої їхньої діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми формування готовності майбутніх учителів технології до організації технічної творчості учнів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Щирбул, Олександр Миколайович
    (uk) У статті розглядаються проблеми формування готовності майбутніх учителів технології до організації технічної творчості учнів, наводяться результати експериментальних досліджень сформованості рівнів готовності майбутніх учителів технології.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми формування знань студентів в аспекті їхньої підготовки до керівництва технічною творчістю учнів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Щирбул, Олександр Миколайович
    (uk) У статті наводяться результати педагогічного дослідження рівня теоретичної підготовленості студентів при вивченні ними дисципліни «Технічна творчість з методикою викладання».
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація міждисциплінарних зв’язків при практичній підготовці майбутніх учителів технологій
    (2014) Щирбул, Олександр Миколайович; Щирбул, Александр Николаевич; Schyrbul, O.
    (uk) У статті розглядаються проблеми реалізації міждисциплінарних зв’язків при практичній підготовці майбутніх учителів технологій. Наводяться конкретні приклади встановлення зв’язків між дисциплінами при вивченні студентами дисципліни «Народні ремесла».
  • Ескіз
    Документ
    Розв’язання проблемних задач - важливий елемент творчої технічної підготовки майбутніх учителів технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Щирбул, Олександр Миколайович
    (UA) У статті аналізуються теоретичні аспетки проблемного навчання. Розглядаються конкретні приклади перетворення навчальних задач у проблемні для творчої підготовки майбутніх учителів технологій при виконанні ними практикуму з електромонтажних робіт.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток творчих здібностей студентів при використанні інформаційно-технічних засобів навчання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Щирбул, Олександр Миколайович; Щирбул, Александр Николаевич
    (uk) У статті розглядаються проблеми формування й розвитку творчих здібностей студентів при вивченні ними дисципліни «Технічна творчість». Зокрема, здійснено теоретичний аналіз наукових джерел у яких з різних поглядів аналізується сутність понять «здібності», «творчі здібності», «класифікація здібностей». На основі проведеного аналізу визначено мету публікації, яка полягає в том, що для формування творчого потенціалу майбутніх учителів технологій важливим є використання в навчально-виховному процесі завдань, котрі стимулюють пошукову діяльність студентів. Наводяться конкретні приклади завдань, розв’язання яких спонукає студентів до використання інформаційно-пошукових систем, обробки та критичного аналізу інформації.
  • Ескіз
    Документ
    Способи оцінювання та корекції рівня підготовки студентів з технічної творчості
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Щирбул, Олександр Миколайович
    (UA)У статті аналізуються способи оцінювання й корекції рівня підготовки майбутніх учителів трудового навчання з питань технічної творчості.
  • Ескіз
    Документ
    Способи оцінювання та корекції рівня підготовки студентів з технічної творчості
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Щирбул, Олександр Миколайович
    (uk) У статті аналізуються способи оцінювання й корекції рівня підготовки майбутніх учителів трудового навчання з питань технічної творчості.
  • Ескіз
    Документ
    Технологічні процеси обробки матеріалів як складова stem-освіти в творчій діяльності студентів
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2023) Рябець, Сергій Іванович; Щирбул, Олександр Миколайович; Ryabets, Serhiy Ivanovych; Shchyrbul, Oleksandr Mykolayovych
    (ua) У статті розглядаються проблеми розвитку творчих здібностей студентів при використанні елементів STEM-освіти. На основі аналізу наукових, методичних джерел встановлено, що з огляду на глобальні процеси інформатизації та автоматизації виробництва, сучасна підготовка фахівців потребує інтеграції нових знань, формування навичок творчої діяльності, розвитку критичного та інноваційного мислення. Тому, на сьогодні, одним з ключових завдань реалізації освітнього процесу є формування сучасної, високоосвіченої, висококультурної, творчої особистості. Це завдання розв’язується за допомогою впровадження в освітній процес нових методів, технологій навчання. Саме використання елементів STEM-освіти в технологічній підготовці студентів створює умови для інтеграції знань з різних дисциплін, дає можливість студентам використати важливі міждисциплінарні зв’язки для досягн ення позитивного результату, та, безперечно, сприяє формуванню творчого потенціалу майбутніх педагогів.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
Логотип репозиторію COAR Notify