Перегляд {{ collection }} за Автор "Шишова, Інна Олексіївна"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Емоційно-творчий аспект підготовки студентів психолого-педагогічного профілю до роботи із дітьми з особливими потребами(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Шишова, Інна Олексіївна(uk) Складовою діяльності педагога є діагностична, профілактична й корекційна робота із дітьми, що потребують особливого підходу. Психолого-педагогічними умовами підготовки майбутніх учителів до роботи із школярами в умовах інклюзивної освіти є: поповнення змісту професійної підготовки майбутніх учителів теоретичними питаннями щодо проблеми; забезпечення майбутніх учителів навичками і вміннями корекційно-виховної роботи; організація комплексу практичних занять контекстного характеру. У статті розглянуто емоційно-творчу складову корекційного виховання.Документ Застосування канонічного аналізу в дослідженні фасилятивності особистості(2011) Близнюкова, Олена Миколаївна; Шишова, Інна ОлексіївнаДокумент Комунікативна складова у структурі формування психологічної культури майбутніх педагогів в умовах оптимізації навчання та виховання дітей з особливими потребами(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Шишова, Інна Олексіївна(uk) У статті розкриваються основні підходи до визначення понять «психологічна культура», «психологічна культура майбутніх педагогів»,. Автор акцентує увагу на комунікативному компоненті психологічної культури майбутнього педагога.Документ Концепт "трудове виховання" у системі психолого-педагогічної підготовки студентів в умовах інклюзивної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Шишова, Інна ОлексіївнаСкладовою діяльності педагога є діагностична, профілактична й корекційна робота із дітьми, що потребують особливого підходу. Психолого-педагогічними умовами підготовки майбутніх учителів до роботи із школярами в умовах інклюзивної освіти є: поповнення змісту професійної підготовки майбутніх учителів теоретичними питаннями щодо проблеми; забезпечення майбутніх учителів навичками і вміннями корекційно-виховної роботи; організація комплексу практичних занять контекстового характеру. У статті розглянуто трудову складову корекційного виховання.Документ Корекційна освіта і мистецтво(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Шишова, Інна ОлексіївнаПідготовка педагогів високої психолого-педагогічної культури є ключовим фактором сприяння інклюзивної освіти. Мистецтво має значні можливості для покращення підготовки фахівців в умовах зростання інтересу до людини, прагненням наблизити її життя до цивілізаційних норм. У статті досліджено особливості використання мистецтва у структурі навчання спеціалістів корекційної освіти.Документ Корекція порушень поведінки дошкільників(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Шишова, Інна Олексіївна(uk) Під час дошкільного віку у дитини відбуваються особливо яскраві зміни особистості, що можуть супроводжуватися порушеннями поведінки. У статті розглянуто особливості порушень, шляхи корекції поведінки дошкільників.Документ Логопедична ритміка в системі підготовки студентів до корекційної освіти дітей з особливостями фізичного та психомовленнєвого розвитку(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шишова, Інна Олексіївна; Шишова, Инна Алексеевна; Shushova, Inna(uk) Складовою діяльності педагога є діагностична, профілактична й корекційна робота із дітьми, що потребують особливого підходу. У статті розглянуто діяльнісну складову корекційного виховання, здійснено аналіз логопедичної ритміки як одного з важливих та перспективних розділів логопедії, корекційної педагогіки, успішних методів корекції мовлення та навчального предмета.Документ Особистісно-естетичний компонент корекційної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шишова, Інна Олексіївна; Shishova, Inna(uk) Складовою діяльності педагога є корекційна робота із дітьми, що потребують особливого підходу. Умовами підготовки майбутніх фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти є: поповнення змісту професійної підготовки теоретичними питаннями щодо проблеми; забезпечення студентів навичками і вміннями корекційно-виховної роботи; організація комплексу практичних занять контекстового характеру. У статті досліджено особистісно-естетичний компонент у структурі корекційної освіти.Документ Особливості роботи із батьками дошкільників, які мають проблеми розвитку(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Шишова, Інна Олексіївна; Рацул, Анатолій Борисович(uk) Сучасний етап розвитку корекційної педагогіки і психології характеризується пошуком нових ефективних шляхів соціальної адаптації дошкільників. Інтерес фахівців викликають питання впливу родини на дитину із порушеннями розвитку, створення позитивних умов для її соціалізації в умовах сім’ї, реабілітація цих родин. У нашій статті ми спробували розглянути деякі психолого-педагогічні особливості роботи із родиною, що виховує дитину із порушеннями розвитку.Документ Проблема формулювання мети освіти в Російській Федерації кінця ХХ - початку ХХІ століття(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Шишова, Інна Олексіївна(uk) У статті здійснено спробу теоретичного аналізу деяких аспектів проблеми формулювання мети освіти в Російській Федерації післярадянського періоду. Висвітлено психолого-педагогічні підходи до їх розв’язання.Документ Проблеми психологічної культури спілкування майбутніх педагогів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Шишова, Інна Олексіївна(uk) Педагогічна професія належить до типу діяльностей, що передбачають наявність у людей, які до них причетні, особливих моральних, емоційних, вольових якостей, підходів до спілкування, взаємодії. У статті розглянуто актуальні проблеми психологічної культури спілкування майбутніх педагогів.Документ Підготовка студентів педагогічного університету до соціальної адаптації дітей із порушеннями розвитку в умовах інклюзивної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Шишова, Інна ОлексіївнаПитання підвищення ефективності навчання і виховання дітей із особливими потребами є актуальним як для України, так і для інших джерел світового суспільства, адже все більший відсоток школярів має порушення у розвитку. Важливим компонентом модернізації сучасної системи освіти є створення умов для інтеграції певних груп дітей у загальноосвітній процес масової школи.Документ Соціальна адаптація дошкільників з особливими освітніми потребами засобами праці(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Шишова, Інна Олексіївна; Шишова, Инна Алексеевна; Shyshova, Inna Oleksiyivna(ua) Дошкільна ланка реалізує право людини на отримання такої освіти, яка б відповідала здібностям, інтересам, нахилам дитини й дбала про її максимальний розвиток одразу після народження. Модернізація вітчизняної дошкільної освіти пов’язана з європейськими та світовими тенденціями і викликами, зростаючою увагою міжнародної спільноти до цього освітнього рівня. Статтю присвячено ролі праці в соціальній адаптації дошкільників з особливими потребами, що набуває актуальності під впливом особливостей сучасних змін у суспільстві, яке готове надати цим людям психологічну, педагогічну, соціальну підтримку та супровід.Документ Соціальна адаптація дітей з особливими освітніми потребами засобами праці(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Шишова, Інна Олексіївна; Шишова, Инна Алексеевна; Shyshova, Inna Oleksiyivna(uk) Статтю присвячено ролі праці в соціальній адаптації осіб з особливими потребами, що набуває актуальності під впливом особливостей сучасних змін у суспільстві, яке готове надати цим людям психологічну, педагогічну, соціальну підтримку та супровід. Одним із пріоритетних напрямів державної політики у галузі освіти є сприяння у реалізації прав на рівний доступ до якісної освіти дітей з особливими потребами, які внаслідок притаманним їм особливостям потребують створення особливих умов для розвитку, оптимального та позитивного для них, їхніх родин та суспільства в цілому. Соціальна адаптація дітей з особливими потребами є одним із завдань сучасної системи освіти. Важливою складовою психолого-педагогічного супроводу цієї групи осіб є праця, під час якої всі учасники процесу соціальної адаптації можуть отримати умови для найбільш ефективної реалізації збережених та корекції порушених функцій.