Перегляд {{ collection }} за Автор "Фурсикова, Татьяна Владимировна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Активізація самостійної діяльності майбутніх магістрів освіти як умова розвитку професійної медіакультури(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Фурсикова, Тетяна Володимирівна; Фурсикова, Татьяна Владимировна; Fursykova, Tetiana Volodymyrivna(uk) У статті досліджено місце самостійної роботи як форми організації освітнього процесу у розвитку професійної медіакультури майбутніх магістрів освіти. З-поміж об’єктивних чинників організації самостійної діяльності визначено індивідуальні медіаосвітні потреби студентів у розвитку професійної медіакультури. Медіаосвітні технології визначено ефективними засобами організації самостійної роботи майбутніх магістрів освіти. Такі технології зорієнтовані на активне залучення суб’єктів навчання до самостійної, навчально-дослідницької роботи, проектної діяльності.Документ Активізація самостійної діяльності майбутніх магістрів освіти як умова розвитку професійної медіакультури(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Фурсикова, Тетяна Володимирівна; Фурсикова, Татьяна Владимировна; Fursykova, Tetiana Volodymyrivna(uk) У статті досліджено місце самостійної роботи як форми організації освітнього процесу у розвитку професійної медіакультури майбутніх магістрів освіти. З-поміж об’єктивних чинників організації самостійної діяльності визначено індивідуальні медіаосвітні потреби студентів у розвитку професійної медіакультури. Медіаосвітні технології визначено ефективними засобами організації самостійної роботи майбутніх магістрів освіти. Такі технології зорієнтовані на активне залучення суб’єктів навчання до самостійної, навчально-дослідницької роботи, проектної діяльності.Документ Розвиток художньо-творчої компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва у професійній підготовці(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Фурсикова, Тетяна Володимирівна; Фурсикова, Татьяна Владимировна; Fursikova, Tetiana Volodymyrivna(uk) У статті розкрито зміст професійної компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва. Зазначено, що важливою складовою професійної компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва є художньо-творча компетентність, оскільки специфіка професії потребує включення у художньо-творчу діяльність. З’ясовано, що умовою розвитку художньо-творчої компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва є оволодіння засобами гармонізації художньої форми, а саме: нюансом і контрастом, симетрією і асиметрією, статикою і динамікою, метром і ритмом, співвідношеннями і пропорціями, розміром і масштабом. Запропоновано теоретичний матеріал та практичні завдання, вивчення та виконання яких вчить студенів перетворювати теоретичні знання засобів гармонізації художньої форми в практичні уміння й навички, що дозволяє майбутнім фахівцям створювати гармонійні цілісні композиції, втілювати творчий задум у власних творах.