Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Форостовская, Татьяна Александровна"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Контекстні хімічні завдання як засіб реалізації інтегрованої підготовки майбутніх вчителів природознавчих дисциплін
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Бохан, Юлія Володимирівна; Форостовська, Тетяна Олександрівна; Бохан, Юлия Владимировна; Форостовская, Татьяна Александровна; Bokhan, Iuliia Volodymyrivna; Forostovska, Tetiana Oleksandrivna
    (uk) В статті висвітлено дидактичні та функціональні можливості контекстних завдань під час викладання хімічних дисциплін (на прикладі загальної та неорганічної хімії), показана їх роль у формуванні інтегрованих природничих компетентностей майбутніх вчителів природознавчих дисциплін. В статті розкривається зміст поняття «контекстне завдання», розглядаються принципи їх розробки, обґрунтовується значення подібного типу завдань, роль і місце контекстних завдань у формуванні професійних компетентностей майбутнього фахівця під час підготовки вчителів природничих дисциплін (хімії, фізики, біології ). Висвітлено основні етапи процесу конструювання контекстних завдань.
  • Ескіз
    Документ
    Контекстні хімічні завдання як засіб реалізації інтегрованої підготовки майбутніх вчителів природознавчих дисциплін
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Бохан, Юлія Володимирівна; Бохан, Юлия Владимировна; Bokhan, Iuliia Volodymyrivna; Форостовська, Тетяна Олександрівна; Форостовская, Татьяна Александровна; Forostovska, Tetiana Oleksandrivna
    (uk) В статті висвітлено дидактичні та функціональні можливості контекстних завдань під час викладання хімічних дисциплін (на прикладі загальної та неорганічної хімії), показана їх роль у формуванні інтегрованих природничих компетентностей майбутніх вчителів природознавчих дисциплін. В статті розкривається зміст поняття «контекстне завдання», розглядаються принципи їх розробки, обґрунтовується значення подібного типу завдань, роль і місце контекстних завдань у формуванні професійних компетентностей майбутнього фахівця під час підготовки вчителів природничих дисциплін (хімії, фізики, біології ). Висвітлено основні етапи процесу конструювання контекстних завдань.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна інтеграція як важлива умова ефективності реалізації професійного самовизначення майбутніх учителів хімії
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Форостовська, Тетяна Олександрівна; Форостовская, Татьяна Александровна; Forostovska, Tetiana Oleksandrivna
    (uk) Стаття присвячена актуальній проблемі педагогічної інтеграції як складової гуманізації і гуманітаризації освіти, котра є важливою умовою професійного самовизначення. Формування професійного самовизначення майбутнього вчителя хімії в закладах вищої освіти є важливим процесом, який дозволить молодому поколінню війти в сферу педагогічної діяльності на основі усвідомленого власного вибору.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук
Логотип репозиторію COAR Notify