Перегляд {{ collection }} за Автор "Федотова, Светлана Александровна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ До семантики казки (порівняльно-типологічний етюд)(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Федотова, Світлана Олександрівна; Федотова, Светлана Александровна(ru) В статье представлен сравнительно-типологический анализ нескольких сказок. В частности, внимание уделено рассмотрению русской народной сказки «Пых» и абхазской народной сказки «Куриный желудок». В структуре текстов сказок были выявлены так называемые «кубики В. Я. Проппа», которые свидетельствуют о типовой «модели» сказок в мировом фольклоре. Кроме того, была рассмотрена украинская народная сказка «Муха и паук»: объектом внимания стали средства создания образов главных персонажей. По результатам анализа оказалось возможным провести параллель между украинской народной сказкой и литературной (авторской) сказкой К. И. Чуковского «Муха-цокотуха».Документ Методичні прийоми опрацювання казки на уроках літературного читанння у початковій школі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Федотова, Світлана Олександрівна; Федотова, Светлана Александровна; Fedotova, Svitlana Oleksandrivna(ua) У статті розглянуто методичні прийоми опрацювання казки на уроках літературного читання у початковій школі. Робота з книжковою виставкою допоможе школярам розмежувати народну й літературну казку, зрозуміти, чим вони відрізняються, на які групи поділяються /прийом малюнок № 1. У роботі над казкою ефективним прийомом буде урок творчості «Складаємо казку самостійно». Такий урок допоможе учням як найкраще побачити особливості побудови казки.Документ Особливості формування навички виразного читання у дітей дошкільного віку(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Федотова, Світлана Олександрівна; Федотова, Светлана Александровна; Fedotova, Svitlana Oleksandrivna(uk) У статті розглянуто специфіку формування навички виразного читання у дітей дошкільного віку. Формування навички виразного читання казок, віршів впливає на розвиток творчих здібностей у дітей. Розвиток творчої діяльності передбачено Освітньою програмою для дітей-дошкільнят: виразне читання казок і віршів, складання словесних картин, складання варіантів кінцівок до відомих казок, складання творівмініатюр про казкових героїв; участь у групових інсценізаціях до казок. Важливість виразного читання казок і віршів зумовлюється їхньою високою емоційністю, морально-естетичною цінністю та пізнавальними можливостями. Казки і вірші мають свої яскраві жанрові особливості, які чітко відмежовують їх від інших жанрів. У статті відповідно до жанрової специфіки названих творів пропонуються і характеризуються методичні прийоми опрацювання казок, віршів та формування навички їх виразного читання у дітейдошкільників.Документ Український дитячий фольклор. Фольклор народів світу для дітей : хрестоматія(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Федотова, Світлана Олександрівна; Федотова, Светлана АлександровнаХрестоматія з курсу містить твори українського дитячого фольклору, твори фольклору народів світу для дітей, Біблійні легенди, міфи давньої Греції для розвитку і вдосконалення літературознавчих навичок студентів факультету педагогіки та психології. Хрестоматія призначена для використання на заняттях та для виконання студентами самостійної роботи.