Перегляд {{ collection }} за Автор "Уйсімбаєва, Наталія Василівна"
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Self – improvement as a factor of development of personality of future teacher(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Uisimbaieva, Natalia; Уйсімбаєва, Наталія Василівна(UA) У статті визначається зміст та значення самовдосконалення особистості майбутнього педагога як фактору розвитку особистості, обґрунтовується необхідність підготовки майбутнього вчителя до безперервного особистісного та професійного самовдосконалення.Документ Вплив педагогічної практики на формування професійної компетентності майбутнього педагога(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті обгрунтовується вплив різних видів педагогічної практики на формування професійної компетентності майбутнього педагога; визначаються умови ефективного проведення педагогічної практики.Документ До проблеми творчої діяльності майбутніх фахівців(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) В статті визначено значення професійно спрямованої мотивації творчої діяльності майбутніх фахівців в процесі їх професійної підготовки, проаналізовано зміст понять «творча діяльність», «спрямованість», розглядаються проблеми організації творчої діяльності студентів.Документ Компетентнісний підхід до підготовки керівника навчального закладу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) У статті визначається необхідність впровадження компетентнісного підходу під час підготовки керівників навчальних закладів та аналізуються основні проблеми пов’язані з цим процесом, досліджуються основні підходи щодо визначення змісту професійної компетентності керівника школи.Документ Науково-дослідна діяльність майбутнього фахівця(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) В статті визначається вплив науково-дослідної діяльності студентів на формування їхнього творчого потенціалу, зв'язок понять “пошуково-дослідна діяльність”та “науково-дослідна діяльність”Документ Організація самостійної роботи майбутніх педагогів як основа їх професійної підготовки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаВ статті розглядається значення самостійної роботи у підготовці сучасного, творчого, конкурентоспроможного педагога; наголошується на необхідності формування у майбутніх педагогів потреби в самоосвіті.Документ Особистісне самовдосконалення в системі ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті аналізуються проблеми формування у майбутніх учителів ціннісного становлення до особистісного самовдосконалення як умови їх особистісного та професійного розвитку; доводиться, що сформована система цінностей спонукає майбутнього вчителя до активної діяльності, спрямованої на досягнення поставлених цілей особистісного самовдосконалення.Документ Особистісне самовдосконалення майбутнього вчителя: аналіз категорій та понять(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті проаналізовано та уточнено визначення основних категорій та понять проблеми особистісного самовдосконалення майбутнього вчителя; основними формами особистісного самовдосконалення визначено самовиховання та самоосвіту; уточнено зміст понять "ідеал", "самопізнання", "самооцінка", "самоакуталізація", "самореалізація".Документ Особистісне самовдосконалення як форма усвідомленого саморозвитку майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) У статті особистісне самовдосконалення розглядається як найвища форма усвідомленого саморозвитку особистості, як можливість особистісного росту людини і її самостійне прагнення наблизитися до певного ідеалу з метою набуття рис і якостей особистості; визначається зміст та значення самовдосконалення особистості майбутнього педагога як фактору розвитку особистості.Документ Особливості формування організаторських здібностей майбутніх керівників навчальних закладів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) В статті проаналізовано зміст поняття «організаторські здібності», розглядаються умови формування організаторських здібностей в процесі професійної підготовки майбутніх керівників навчальних закладів.Документ Проблема ідеалу як стратегічного орієнтира у самовдосконаленні майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Уйсімбаєва, Наталія Василівна; Уйсимбаева, Наталия Васильевна; Uisimbaeva, Natalia(uk) У статті визначено значення ідеалу як зразка досконалості, що визначає ціннісні уявлення майбутнього вчителя щодо досконалості; доведено, що головною умовою сприйняття та визначення самовдосконалення певного ідеалу є ціннісно-смислове наповнення його для особистості; зазначено, що ідеал особистісного самовдосконалення майбутнього вчителя має як індивідуальний, так і соціальний характер.Документ Розвиток творчого потенціалу керівника школи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) В статті визначається вплив розвитку творчого потенціалу керівників школи на ефективність управлінської діяльності, розвиток його професійної компетентності. Розглядається зв’язок понять, «творчість», «творчій потенціал», «професійна компетентність».Документ Самовиховання як вища форма самовдосконалення майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті доводиться, що самовиховання на рівні самовдосконалення є вищим рівнем самовиховної діяльності, якій притаманний високий ступінь свідомості і повна самостійність роботи особистості над собою; звертається увага на подвійне положення особистості під час самовиховання; особистість однозначно пізнає себе як об’єкт і як суб’єкт самокерування.Документ Самоосвітня діяльність керівника школи як умова формування його професійної компетентності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) В статті визначається вплив самоосвітньої діяльності керівника школи на розвиток його професійної компетентності; аналізуються основні умови ефективної організації самоосвітньої діяльності керівника школи.Документ Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя: теоретичний аспект(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті проаналізовано різні підходи до змісту поняття "самоосвіта", визначено особливості та значення самоосвітньої діяльності для майбутнього вчителя як однієї з форм особистісного та професійного самовдосконалення; обґрунтовано необхідність формування у майбутніх учителів готовності до самоосвітньої діяльності.Документ Шляхи формування творчого потенціалу майбутнього фахівця(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Уйсімбаєва, Наталія Василівна(uk) В статті акцентується увага на необхідності розвитку у майбутніх фахівців пізнавального інтересу та творчої активності як складової формування їхньої педагогічної компетентності. Розглядається зв'язок понять «пізнавальний інтерес», «творчість», «творча активність», «професійна компетентність».Документ Ідеї В. О. Сухомлинського у світлі вирішення проблеми розвитку творчого потенціалу майбутнього педагога(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті розглядаються ідеї В. О. Сухомлинського щодо розвитку творчої особистості; аналізуються різні підходи науковців до визначення змісту понять "творчість", "творчий потенціал"; визначаються основні фактори розвитку творчого потенціалу майбутнього педагога.