Перегляд {{ collection }} за Автор "Турчак, Анатолій Леонідович"
Зараз показуємо 1 - 20 з 28
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Визначення стану готовності випускників факультетів фізичного виховання до застосування інтерактивних методів навчання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Турчак, Анатолій Леонідович; Шевченко, Ольга ВолодимирівнаУ статті визначено інструментарій встановлення стану готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження інтерактивних методів навчання. Визначені педагогічні умови успішного застосування інтерактивних методів навчання у підготовці фахівців педагогічної освіти. Розглянуто поетапне впровадежння взаємозв’язку теорії і практики, інтеграції професійно-орієнтованих дисциплін, диференційованого підходу до методів педагогічного впливу відповідно рівня фахової підгтовки майбутніх випускників факультетів фізичного виховання. Передбачено впровадження у навчальний процес онлайн-довідника під час вивчення дисциплін фахової підготовки.Документ Виникнення і розвиток національних гімнастичних і спортивно-ігрових систем фізичного виховання(«Ексклюзив-Систем», 2016) Турчак, Анатолій ЛеонідовичДокумент Волонтерська діяльність у вихованні здорового способу життя учнів старшого підліткового віку(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Маркова, Олена Віталіївна; Турчак, Анатолій Леонідович(uk) У статті розглядаються основні завдання, зміст і форми виховання здорового способу життя учнів старшого підліткового віку в процесі волонтерської діяльності, вплив волонтерства на розвиток соціальної й духовної складової здоров’я.Документ Дослідно-експериментальна робота з попередження шкідливих звичок у школярів засобами фізичної культури (на прикладі вживання алкогольних напоїв учнями старшого підліткового віку)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Турчак, Анатолій ЛеонідовичУ статті запропоновано аналіз роботи з попередження шкідливих звичок у школярів засобами фізичної культури та методичні рекомендації педагогічним колективам щодо формування здорового способу життя підростаючого покоління.Документ Методи переконання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського та їх використання у професійній підготовці майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Турчак, Анатолій Леонідович; Токар, Наталія МиколаївнаУ статті характеризуються методи переконання у педагогічній діяльності, що використовувалися В. О. Сухомлинським, та впливали на формування його гуманістичних поглядів в освіті. Доводиться доцільність використання досвіду навчально-виховної роботи видатного педагога у сучасній професійній підготовці майбутніх учителів.Документ Навчально-виховний процес у освітньому закладі спортивного профілю(ФОП Озеров Г. В., 2018) Турчак, Анатолій Леонідович; Мациборко, Ігор МихайловичДокумент Окремі аспекти викладання лекційних курсів фахових дисциплін у вищій школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Турчак, Анатолій Леонідович; Токар, Наталія Миколаївна(uk) В статті розглянуто новітні методи викладання лекційних курсів у вищій школі. Окрему увагу в цьому контексті приділено методу проектів та його застосуванню у навчальному процесі. Цей метод дозволяє органічно інтегрувати знання із різних галузей при вирішенні однієї проблеми, дає можливість застосовувати отримані знання на практиці, генеруючи при цьому нові ідеї.Документ Організаційно-методичні засади підготовки майбутнього учителя фізичної культури до здоров’язберігаючої роботи з попередження дидактогенних захворювань молодших школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Турчак, Анатолій Леонідович; Панченко, Галина Іванівна(uk) Стаття розкриває особливості підготовки майбутнього учителя фізичної культури до нового напряму оздоровчої роботи – попередження дидактогенних захворювань учнів початкових класів.Документ Особливості підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до попередження шкідливих звичок учнів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Турчак, Анатолій ЛеонідовичПріоритетним завданням нового етапу реформи системи освіти має стати збереження і зміцнення здоров’я дітей, формування у них цінностей здоров’я і здорового способу життя. У статті розглядаються сучасні підходи щодо підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до роботи з попередження шкідливих звичок учнів.Документ Педагогічна майстерність вчителя фізичної культури у позакласній фізкультурно-оздоровчій та спортивно-масовій роботі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Турчак, Анатолій Леонідович; Маркова, Олена Віталіївна; Турчак, Анатолий Леонидович; Маркова, Елена Витальевна; Turchak, Anatoliy Leonidovych,; MarkovA, Olena Vitaliyivna(ua) У статті розглядаються окремі аспекти формування педагогічної майстерності вчителя фізичної культури (тренера) у позакласній фізкультурно-оздоровчій та спортивно-масовій роботі в школі Розкриваються структурні компоненти діяльності вчителя (тренера) в організації позакласної роботи з фізичного виховання учнів у загальноосвітніх закладах. Пропонуються рівні діяльності вчителя фізичної культури (тренера) відповідно сучасних змін у структурі його знань, умінь і навичок. Також розкривається значення позакласної фізкультурно- оздоровчої та спортивно-масової роботі у професійному становленні майбутніх випускників загальноосвітніх закладів. Педагогічна майстерність сучасного вчителя фізичної культури(тренера) має бути спрямованою на реалізацію основної мети виховання – гармонійний розвиток особистості кожного учня.Документ Принципи і форми викладання онлайн-курсів у закладах вищої освіти(2023) Турчак, Анатолій Леонідович; Маркова, Олена Віталіївна; Turchak, Anatolii Leonidovych; Markova, Olena Vitaliivna(ua) Стаття присвячена аналізу впровадження і викладання онлайн-курсів у вищій школі, умов і принципів створення якісного освітнього цифрового середовища для студентів ЗВО, а саме принципів: рівності й справедливості; інтерактивності; курсу, що мотивує до навчання; когнітивної складності; застосуванню отриманих знань на практиці; ефективності; педагогічній майстерності викладача; автономності. Розглянуто проблеми, що виникають при дистанційному викладанні курсів, шляхи покращення надання освітніх послуг на підґрунті запропонованої «координаційної сітки» альтернатив відеоконференції при онлайн-викладанні і поділу методики викладання на чотири категорії або «зони»: зелена зона – низька швидкість і низька пропускна здатність Інтернету, жовта зона – низька швидкість і висока пропускна здатність, блакитна зона – висока швидкість і низька пропускна здатність і червона зона – висока швидкість і висока пропускна здатність всесвітньої електронної мережі. Розподіл за зонами враховує наявність і види цифрових пристроїв та технічні характеристики інтернету і надає можливість індивідуалізувати навчальний процес студентів завдяки різним методам, формам і засобам викладання. Охарактеризовано різні форми і програми, що забезпечують якість навчання студентів в залежності від їхніх можливостей щодо умов дистанційного формату (електронна пошта, повідомлення, онлайн-дошки, спільного використання редакторів документів, групові чати, обмін повідомленнями, скрінкасти, інструмент для презентацій і оповідань для Інтернету, відеоконференції). Наведено приклади застосування таких форм і програм на онлайн-курсі для студентів факультету фізичного виховання. Встановлено, що відеоконференції за своєю суттю є найбільш ефективною формою на онлайн-курсах, але вибір певних методів, форм і засобів навчання у вищій школі, які використовують викладачі, може мати суттєвий вплив на те, наскільки інклюзивним та ефективним є викладання. І чим більше відбувається усвідомлення цього факту, тим більшим є переконання, що вибираються правильні інструменти з домірних причин. Тому офлайн-навчання не є передумовою якісної освіти. Порівняння однієї форми освіти з іншою відволікає нас від того факту, що всі форми освіти можна і потрібно покращувати. (en) The article analyzes the implementation and teaching of online courses in higher education, the conditions, and principles of creating a high-quality digital educational environment for university students, namely the principles: equality and fairness; interactivity; a course that motivates learning; cognitive complexity; application of knowledge in practice; efficiency; pedagogical skills of the teacher; autonomy. The author considers the problems arising in distance teaching of courses, ways to improve the provision of educational services based on the proposed "coordination grid" of alternatives to videoconferencing in online teaching and the division of teaching methods into four categories or "zones": green zone - low speed and low bandwidth of the Internet, yellow zone - low speed and high bandwidth, blue zone - high speed and low bandwidth, and red zone - high speed and high bandwidth of the worldwide electronic network. The division into zones considers the availability and types of digital devices and technical characteristics of the Internet and makes it possible to individualize the learning process of students through various methods, forms and means of teaching. The article characterizes various forms and programs that ensure the quality of student learning depending on their capabilities in terms of distance format (e-mail, messages, online whiteboards, sharing document editors, group chats, messaging, screencasts, a tool for presentations and stories for the Internet, video conferencing). Examples of the use of such forms and programs in an online course for students of the Faculty of Physical Education are given. Video conferencing has been found to be inherently the most effective form of online courses, but the choice of specific higher education teaching methods, formats, and tools that instructors use can have a significant impact on how inclusive and effective teaching is. And the more we realize this fact, the more we believe that the right tools are chosen for the right reasons. Therefore, offline learning is not a prerequisite for quality education. Comparing one form of education to another distracts us from the fact that all forms of education can and should be improved.Документ Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до застосовування інтерактивних технологій у навчанні(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Турчак, Анатолій Леонідович; Шевченко, Ольга Володимирівна(uk) У статті розглядається проблема формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до застосовування інтерактивних технологій у навчанні. Визначено актуальність проблеми впровадження інтерактивних технологій в навчальний процес факультетів фізичного виховання. З’ясовані основні критерії професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до застосовування інтерактивних технологій.Документ Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до роботи з попередження девіантної поведінки учнів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Турчак, Анатолій Леонідович(uk) У статті розглядаються сучасні підходи щодо змісту професійної підготовки вчителя фізичної культури до роботи з попередження девіантної поведінки учнів.Документ Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до роботи з попередження шкідливих звичок у учнів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Турчак, Анатолій Леонідович(uk) У статті розглядаються сучасні підходи щодо підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до роботи з попередження шкідливих звичок учнів.Документ Спортивні ігри: правила та суддівство змагань(Рекламне агентство «Євгенія Плюс», 2018) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Бондаренко, Олександр Васильович; Турчак, Анатолій Леонідович; Вabalich, Victoria; Turchak, Anatoliy; Bondarenko, OleksandrДокумент Ставлення до цінностей фізичної культури як компонент професійноспрямованої діяльності майбутнього фахівця(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Турчак, Анатолій Леонідович; Дем’яненко, Микола ОлеговичДокумент Створення довідника "інтерактивні технології навчання" у системі дистанційної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Турчак, Анатолій Леонідович; Токар, Наталія МиколаївнаУ статті розкрито механізм укладання довідника "Інтерактивні технології навчання" для студентів факультету фізичного виховання на сайті КДПУ ім. Володимира Винниченка, створеного на основі Вікі-технології КДПУ-Вікі. У довіднику передбачено участь студентів у підготовці конспектів уроків або їх фрагментів з прикладами застосування інтерактивних методів на уроках фізичної культури.Документ Управління навчально-виховною та методичною роботою закладу спортивного спрямування(ФОП Озеров Г. В., 2018) Турчак, Анатолій Леонідович; Маркова, Олена ВіталіївнаДокумент Факультет – історія становлення і розвитку(«Ексклюзив-Систем», 2016) Турчак, Анатолій ЛеонідовичДокумент Формування валеологічних знань як важливий фактор профілактики шкідливих звичок у учнів загальноосвітніх шкіл(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Турчак, Анатолій Леонідович(uk) У статті проведено аналіз стану проблеми формування валеологічних знань учнів як важливого фактору профілактики їх шкідливих звичок у процесі занять фізичною культурою.