Перегляд {{ collection }} за Автор "Тузков, Сергій Олександрович"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Загадковості "Бель Роз": про структуру неоготичного сюжету(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Тузков, Сергій Олександрович; Тузкова, Інна ВікторівнаУ статті досліджується сюжетна структура неоготичного роману С. Еббот "Ріка і троянда". Виділяються традиційні елементи готичного сюжету: готичний хронотоп, мотиви тайни, жаху, привида, сюжетні ситуації та типи героїв. Робиться висновок, що в цьому творі дублюються основні мотиви та сюжетні ходи "радкліфіанського роману".Документ Культ ктулху: готическая традиция в творчестве Говарда Лавкрафта(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Тузков, Сергій Олександрович; Тузкова, Інна Вікторівна(uk) Виділяються основні мотиви новели Г.Лавкрафта «Поклик Ктулху'', які дають можливість розглядати його творчість у контексті готичної традиції: приреченість людської цивілізації, подолання межі між сучасним та давнім світами, подолання межі між реальністю та сновидіннями, сприймання людського життя як містики та жаху, прагнення створити у читача відчуття достовірності фантастичного сюжету.Документ Между иллюзией и реальностью: легенда Силверхилла в контексте готической традиции(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Тузкова, Инна Викторовна; Тузкова, Інна Вікторівна; Тузков, Сергій Олександрович(UA) Роман Ф. Витні "Сілверхілл" розглядається у контексті готичної традиції. Відзначається, що його сюжет будується за схемою класичного готичного роману. Ключову роль в оповіді відіграють мотиви тайни та жаху, дзеркальності, скоєний колись злочин та фатальне пророцтво. Готичним злодіям" протистоять позитивні герої, які зіштовхуються з проблемою вибору між ілюзією та реальністю.Документ Містика і реальність: про еволюцію готичної традиції в американській літературі кінця ХІХ – початку ХХ століття(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Тузков, Сергій Олександрович; Тузкова, Інна Вікторівна(ua) Розглядаються типологічні особливості готичної новели кінця XIX – початку XX століть. Головна увага приділяється проблемі співвідношення раціонального та містичного начал у готичному тексті. Показується, що в новелах Г. Джеймса та Е. Вортон між ними зберігається рівновага. Це приводить до того, що в центрі оповіді виявляються не персонажі-привиди, а психологічний стан та нюанси поведінки героїв, які зустрічаються із інфернальними силами. У свою чергу, подвійне мотивування подій ставить читача перед вибором раціональної або містичної їхньої інтерпретації.