Перегляд {{ collection }} за Автор "Томашевська, Ганна Пантеліївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Використання міжпредметного експерименту в процесі вивчення фізики студентами коледжів зв´язку(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Сальник, Ірина Володимирівна; Томашевська, Ганна Пантеліївна; Сальник, И. В.; Томашевская, А. П.; Salnyk, I. V.; Tomashevska, G. P.(uk) Інтеграція – один із найважливіших чинників оптимізації і раціоналізації процесу навчання. Інтегративні зв’язки мають особливо важливе значення для курсу фізики у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації, які здійснюють підготовку майбутніх фахівців галузі зв’язку, оскільки фізика є фундаментом усіх професійно-орієнтованих дисциплін. Особливо це стосується фізичного експерименту, який розвивається завдяки інтеграції з професійно орієнтованими дисциплінами й, одночасно, дозволяє формувати ключові та професійні компетентності студентів. Метою статті є виявлення напрямків інтеграції навчального фізичного експерименту та дисциплін професійного спрямування у процесі вивчення фізики студентами коледжів зв’язку. В статті наведено приклад лабораторної роботи з визначення швидкості світла за допомогою рефлектометра Р5 -10, який використовується на підприємствах кабельного зв´язку.Документ Запровадження експериментальних методів у процесі навчання спеціальної теорії відносності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Томашевська, Ганна Пантеліївна; Сальник, Ірина Володимирівна; Томашевская, А. П.; Сальник, И. В.; Tomashevska, A. P.; Salnyk, I. V.(uk) Основу фізичних теорій, названих релятивістськими, складає теорія відносності. Вона утвердилась як струнка, теоретично бездоганна фізична теорія, що є частиною сучасної фізичної картини світу. Природно, що теорія відносності повинна зайняти належне місце і в практиці викладання фізики. Вивчення елементів теорії відносності важливе як з точки зору пізнавальних, так і прикладних завдань. У статті наводяться методичні поради з вивчення окремих питань цієї теорії, а також приклади задач та фізичних експериментів (уявних та реальних), які дозволяють довести або підтвердити деякі положення спеціальної теорії відносності. Розробка таких завдань мала на меті викликати в учнів певні ускладнення, збуджувати інтерес через нестандартний підхід до їх розв’язання, активізувати до пошуку розв’язків, сприяти засвоєнню навчального матеріалу.