Перегляд {{ collection }} за Автор "Токаренко, Максим Андрійович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дидактичні засади формування готовності майбутніх учителів технологій до використання сервісів Google(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Садовий, Микола Ілліч; Садовой, Николай Ильич; Sadovyі, Mykola Illich; Токаренко, Максим Андрійович; Токаренко, Максим Андреевич; Tokarenko, Maxim Andreyevich(uk) У статті розглядається проблема формування готовностi студентiв до використання сервісів Google в освітньому процесi з технологій. Актуальність зумовлена інтенсивним розвитком інформаційно-комунікаційних технологій і мережевих ресурсів, що вимагає коригування змісту професійної підготовки майбутніх учителів у закладах вищої освіти. У науково-педагогічних працях вчені недостатньо уваги приділяють фаховій підготовці майбутніх учителів технологій з урахуванням інтенсивного розвитку інформаційної галузі, практичних потреб профільної школи. Тому метою статті є обґрунтування дидактичних засад формування готовності майбутніх учителів технологій до використання інтегрованих сервісів Googleу практичній діяльності. Дослідженням доведено, що готовність вчителя до ефективного використання сервісів Google в освітньому процесi визначається як синтез взаємопов'язаних компонентiв: мотиваційного, операцiйно-пiзнавального, емоцiйно-вольового та оцінного. Зв'язок компонентiв у структурi готовностi студентів пiдпорядковується дiалектицi вiдношень мiж сукупнiстю i взаємозалежнiстю цих компонентiв та взаємозв'язками з особистiстю майбутнього учителя, що їх об'єднують.