Перегляд {{ collection }} за Автор "Токар, Наталія Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ В. Доманицький та «Історія України-Русі» м. Аркаса(КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Токар, Наталія МиколаївнаДокумент Громадська діяльність Василя Доманицького(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Токар, Наталія Миколаївна(uk) У статті висвітлюються громадсько-політичні позиції В. Доманицького та його участь у провідних періодичних виданнях України кінця ХІХ – початку ХХ ст.Документ Громадсько-політичні погляди В. Доманицького(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Токар, Наталія МиколаївнаУ статті висвітлюються громадсько-політичні позиції В. Доманицького та його участь у провідних періодичних виданнях України кінця ХІХ-початку ХХ ст.Документ За сто років до Марка фон Гагена: Василь Доманицький «Чи історія України єсть історія?»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Кіян, Олександр Іванович; Токар, Наталія Миколаївна(uk) У статті подано неопубліковане есе В. Доманицького «Чи історія України єсть історія?», в якому розкрито процеси формування національної історіографії кінця ХІХ – початку ХХ ст.Документ Методи переконання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського та їх використання у професійній підготовці майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Турчак, Анатолій Леонідович; Токар, Наталія МиколаївнаУ статті характеризуються методи переконання у педагогічній діяльності, що використовувалися В. О. Сухомлинським, та впливали на формування його гуманістичних поглядів в освіті. Доводиться доцільність використання досвіду навчально-виховної роботи видатного педагога у сучасній професійній підготовці майбутніх учителів.Документ Окремі аспекти викладання лекційних курсів фахових дисциплін у вищій школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Турчак, Анатолій Леонідович; Токар, Наталія Миколаївна(uk) В статті розглянуто новітні методи викладання лекційних курсів у вищій школі. Окрему увагу в цьому контексті приділено методу проектів та його застосуванню у навчальному процесі. Цей метод дозволяє органічно інтегрувати знання із різних галузей при вирішенні однієї проблеми, дає можливість застосовувати отримані знання на практиці, генеруючи при цьому нові ідеї.Документ Створення довідника "інтерактивні технології навчання" у системі дистанційної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Турчак, Анатолій Леонідович; Токар, Наталія МиколаївнаУ статті розкрито механізм укладання довідника "Інтерактивні технології навчання" для студентів факультету фізичного виховання на сайті КДПУ ім. Володимира Винниченка, створеного на основі Вікі-технології КДПУ-Вікі. У довіднику передбачено участь студентів у підготовці конспектів уроків або їх фрагментів з прикладами застосування інтерактивних методів на уроках фізичної культури.Документ Формування історичного світогляду В. Доманицького(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Токар, Наталія МиколаївнаУ статті висвітлено вплив видатних українських істориків В. Антоновича та М. Грушевського на формування наукового світогладу В. Доманицького.Документ Ціннісні орієнтації як структурний компонент соціальної активності студентів(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Турчак, Анатолій Леонідович; Токар, Наталія МиколаївнаДокумент Шевченкознавчі студії Василя Доманицького(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Токар, Наталія Миколаївна(uk) У статті висвітлено основні етапи роботи В. Доманицького в галузі шевченкознавства: збирання дослідником біографічних матеріалів, видання повного ”Кобзаря”, популяризація творів Т.ШевченкаДокумент Історичні аспекти та практика роботи перших загальноосвітніх шкіл-інтернатів спортивного профілю(ФОП Озеров Г. В., 2018) Турчак, Анатолій Леонідович; Токар, Наталія Миколаївна