Перегляд за Автор "Тарапака, Наталія Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Науково-методичне забезпечення базової програми розвитку дитини дошкільного віку “Я у світі”(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Тарапака, Наталія Володимирівна(uk) У статті акцентується увага на науково-методичне забезпечення реалізації Базової програми розвитку дитини дошкільного віку “Я у Світі”Документ Погляди С. Ф. Русової на проблеми морального виховання дітей дошкільного віку(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Тарапака, Наталія Володимирівна; Мартін, Аліна МиколаївнаУ статті розкриваються погляди С. Ф. Русової на моральне виховання дітей дошкільного віку. Акцентується увага на тому, що ідеї морального виховання у спадщині С. Русової залишаються актуальними у сучасному освітньому просторі. Автором проаналізовано вклад вченої у розвиток системи дошкільної освіти зазначеного періоду. Центральною фігурою у концепції С. Ф. Русової є особистість дитини з її природними задатками формування моральної поведінки людини починається з малку.Документ Погляди Сухомлинського на проблему взаємодії дошкільного навчального закладу, школи та родини(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Тарапака, Наталія Володимирівна; Мартін, Аліна МиколаївнаВ статті розкриваються погляди В. О. Сухомлинського на актуальні проблеми взаємодії дошкільного навчального закладу, школи та родини.Документ Тестовий контроль як засіб виміру якості підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Тарапака, Наталія Володимирівна; Мартін, Аліна Миколаївна(uk) У статті акцентується увага на тестовий контроль як засіб виміру якості підготовки майбутніх вихователів в вищому навчальному закладі.Документ Формування почуття успіху у молодших школярів рушійна сила навчально-виховного процесу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Тарапака, Наталія Володимирівна(uk) В статті розкриваються шляхи формування почуття успіху у дітей молодшого шкільного віку та роль педагога в організації навчально-виховного процесу.