Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Сірик, Едуард Петрович"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 20 з 21
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз методичних проблем у формуванні знань учнів про різні види випромінювання і спектри
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Сірик, Едуард Петрович
    (uk) В статті аналізуються різні методичні підходи до вивчення в шкільному курсі фізики понять про спектри та спектральний метод дослідження.
  • Ескіз
    Документ
    Віртуально-орієнтований лабораторний експеримент з фізики для студентів нефізичних спеціальностей
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Сірик, Едуард Петрович; Siryk, E. P.; Сальник, Ірина Володимирівна; Сальник, Ирина Владимировна; Salnik, I. V.
    (uk) В статті висвітлюється організація віртуально-орієнтованого лабораторного експерименту з фізики як сучасного засобу навчання з використанням інформаційних технологій, що створює ефективне навчальне середовище та підвищує науковий рівень підготовки фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Віртуальні навчальні середовища: сучасні технології та потенціал для освіти
    (ФОП Гордієнко Є. І., 2019) Сальник, Ірина Володимирівна; Сірик, Едуард Петрович; Мірошниченко, Олександр Іванович; Salnyk, I.; Siryk, E.; Miroshnychenko, O.
    (ua) У статті розглядаються питання створення в системі освіти віртуальних навчальних середовищ, проаналізовано їх специфіку. Одночасно показано, що запровадження VLE супроводжується виникненням проблем в процесі навчання, які можуть бути усуненні лише за умови врахування певних педагогічних умов.
  • Ескіз
    Документ
    Датчики - як елементна база робіт лабораторного практикуму з фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Сірик, Едуард Петрович
    (UA) У статті розглядаються різні види датчиків, їх характеристики та функціональні можливості з метою організації та постановки демонстраційних дослідів і робіт практикуму з курсу фізики у педагогічному вищому навчальному закладі.
  • Ескіз
    Документ
    Еволюція поняття знання з фізики у епоху зародження інформаційного суспільства
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Садовий, Микола Ілліч; Сірик, Едуард Петрович
    (uk) В статті розглянуто технологію дослідження понять інформаційного суспільства, з метою започаткування традиції створення банків відповідної інформації з фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Лабораторний експеримент з хвильової оптики в умовах профільного навчання фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Сірик, Едуард Петрович
    (ua) Дана стаття присвячена з’ясуванню основних положень вивчення хвильових властивостей світла в умовах профільного навчання фізики та створення сучасного лабораторного практикуму з оптики на основі комплекту «Оптична міні-лава», що враховує варіативність навчально-виховного процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Лабораторний практикум з курсу загальної фізики. Ч. 3. Електрика і магнетизм
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Сазонова, Олена Олександрівна; Сальник, Ірина Володимирівна; Сірик, Едуард Петрович; Ткачук, Іван Юрійович; Царенко, Олег Миколайович
    У посібнику описано рекомендації щодо виконання лабораторних робіт фіичного практикуму з електрики і магнетизму. Тематику і зміст робіт узгоджено з галузевим стандартом вищої освіти за напрямом підготовки 6.040203 Фізика* та навчальної програми курсу загальної фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Лабораторний практикум з курсу загальної фізики. Ч. 4. Оптика
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Царенко, Олег Миколайович; Сальник, Ірина Володимирівна; Сірик, Едуард Петрович; Сазонова, Олена Олександрівна
    У посібнику описано рекомендації щодо виконання лабораторних робіт фізичного практикуму з «Оптики». Тематику і зміст робіт узгоджено з Галузевим стандартом вищої освіти за напрямком підготовки: 6.040203 Фізика* та навчальної програми курсу загальної фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Лабораторний практикум з курсу загальної фізики. Ч. 5. Квантова фізика
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Царенко, Олег Миколайович; Сальник, Ірина Володимирівна; Сірик, Петро Васильович; Сірик, Едуард Петрович
    У посібнику описано рекомендації щодо виконання лабораторних робіт фізиного практикуму з квантової фізики. Тематику і зміст робіт узгоджено з галузевим стандартом вищої освіти за напрямком підготовки: 6.040203 Фізика* та навчальної програми курсу загальної фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Модель сучасної системи навчального фізичного експерименту старшої школи
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Сальник, Ірина Володимирівна; Сірик, Едуард Петрович
    (uk) Процес навчання в новому віртуально орієнтованому середовищі з фізики та широке запровадження електронних засобів в системі навчального фізичного експерименту вимагає створення адекватних методичних систем та засобів навчання, що забезпечують можливість реалізації синергетичного підходу до процесу навчання. Особливого значення набуває означена проблема в старшій профільній школі. В статті розглянуті теоретичні основи створення та запровадження нової моделі навчального фізичного експерименту, що враховує сучасні тенденції його розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Науковий підхід до забезпечення матеріально-технічної бази сучасного фізичного практикуму
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Сірик, Едуард Петрович
    (UA) У статті розглядається наукова та навчально-методична робота з використанням нового навчального обладнання, яке розроблено та виготовлено на базі Наукового центру розробки засобів навчання в КДПУ ім. В. Винниченка.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості викладання квантової фізики в закладах загальної середньої освіти
    (Видавничий дім «Гельветика», 2024) Сірик, Едуард Петрович; Siryk, Eduard Petrovych
    (ua) Рівень освітньої підготовки випускників закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО) великою мірою залежить від того, як кожний учень опанує систему фізичних знань, умінь і навичок, оскільки фізика, розкриваючи закони природи, розширює знання людини про природу й одночасно є основною складовою сучасного наукового світорозуміння та науково-технічного прогресу. Надзвичайно багатогранним є використання її досягнень у різних сферах практичної діяльності людини та в пізнанні природи й навколишнього світу. Цей аспект є особливо важливим саме для нинішнього етапу вдосконалення середньої освіти, бо шкільний курс фізики в сучасних умовах його перебудови вивчається за варіативними програмами, а його зміст і методика викладання передбачають ознайомлення з основами фізичної науки в різному обсязі та з різною глибиною розгляду навчального матеріалу, ставлячи за мету найбільшою мірою задовольнити інтереси й запити, здібності, можливості та побажання, плани на майбутнє кожного випускника закладу загальної середньої освіти. Як навчальний предмет, курс фізики посідає одне з провідних місць серед інших дисциплін у розв’язанні комплексних завдань навчання, розвитку й виховання молоді. Він сприяє формуванню у школярів сучасних, вивірених наукою уявлень про навколишній світ і місце в ньому людини. Особливої ваги та значення набуває вивчення у ЗЗСО питань квантової фізики. Цей розділ, відображаючи вагомі сучасні досягнення науки, найбільшою мірою вимагає внесення змін і коригувань у зміст навчального матеріалу та в методику його викладання, особливо з урахуванням диференційованого навчання в школах різного типу та профілю. При цьому ряд питань взагалі курсу фізики, зокрема розділу «Квантова фізика», мають розглядатися на більш досконалій як теоретичній, так і експериментальній основі. (en) The level of general education training of graduates of modern general secondary education institutions (GSEIs) largely depends on how each student masters the system of physical knowledge, skills and abilities, because physics, revealing the laws of nature, expands human knowledge of nature and is at the same time a major component of modern scientific understanding and scientific and technological progress. The use of its achievements in various fields of human activity and in the knowledge of nature and the world around us is extremely multifaceted. This aspect is especially important for the current stage of improving secondary education, because the school course of physics in the current conditions of its restructuring is studied according to variable programs, and its content and teaching methods provide for familiarization with the basics of physical science in different amounts and with different depths of consideration of the educational material, aiming to satisfy to the greatest extent possible the interests and demands, abilities and capabilities, as well as the wishes and plans for the future of each graduate of a general secondary education institution. As an academic subject, the physics course is one of the leading disciplines among others in addressing the complex challenges of educating, developing, and raising young people. It contributes to the formation of modern, science-based ideas about the world around us and the place of humans in it. The study of quantum physics in general secondary education is of particular importance and significance. This section, reflecting significant modern scientific achievements, requires changes and adjustments in the content of the educational material and in the methodology of its teaching, especially taking into account differentiated learning in schools of different types and profiles. At the same time, a number of issues of the physics course in general, including the section “Quantum Physics”, should be considered on a more advanced theoretical and experimental basis.
  • Ескіз
    Документ
    Професійна компетентність, як складова фахової підготовки майбутніх вчителів фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Сірик, Едуард Петрович
    (UA) В статті розглянуто значення, зміст, структура, основні категорії терміну "професійної компетентності" у контексті різних підходів, які використовуються для визначення даного педагогічного явища.
  • Ескіз
    Документ
    Професійне спрямування змісту курсу фізики для студентів нефізичних спеціальностей вищого педагогічного навчального закладу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Сірик, Едуард Петрович; Сирык, Эдуард Петрович; Siryk, E. P.
    (uk) Стаття розглядає професійне становлення вчителя-технолога, що передбачає високий рівень сформованості особистісних компетентностей в галузі новітніх технологій та їх практичного застосування, на основі наукової теорії будь-якої технології сучасного виробництва та особливостях використання цих технологій в побуті, соціальній, виробничій та науковій сферах.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка та проведення семінарських занять з фізики в умовах дистанційного навчання
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Сальник, Ірина Володимирівна; Сірик, Едуард Петрович; Сальник, Ирина Владимировна; Сирык, Эдуард Петрович; Salnyk, Iryna Volodymyrivna; Sirik, Eduard Petrovich
    (ua) Одним з новітніх принципів сучасної педагогіки є гуманізація освіти – спрямованість на розвиток особи. Побудова особистісно орієнтованих методичних систем вимагає відповідних змін як у змісті фізичної освіти, так і його методичному забезпеченні. Нині старша школа функціонує як профільна. Під час дистанційного навчання кожен учень повинен отримати певний соціальний досвід, набуття у процесі досягнення загального результату шляхом взаємодії з іншими членами учнівського колективу, виробляє навички спілкування.
  • Ескіз
    Документ
    Ретроспектива сутності і змісту спектроскопії та спектрального аналізу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Сірик, Едуард Петрович
    (uk) Спектральний метод дослідження є одним із загальнонаукових методів пізнання явищ природи. У статті розглядається сутність і зміст спектроскопії та різних видів спектрального аналізу. Проведена класифікація атомарного спектрального аналізу дозволяє встановити шляхи його практичного використання.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні основи навчання фізики майбутніх вчителів трудового навчання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Сірик, Едуард Петрович
    (UA) В статті розглянуті теоретичні основи викладання курсу фізики для студентів спеціальності "Технологічна освіта" з урахуванням його експериментального спрямування.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення фахової фізичної підготовки студентів на основі інтеграції теоретичної та експериментальної складових
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Сірик, Едуард Петрович
    (UA) У статті пропонується робота лабораторного практикуму з електрики по дослідженню характеристики гальванічного елемента (залежність е.р.с. від температури) з метою активізації дослідницької діяльності студентів-фізиків.
  • Ескіз
    Документ
    Формування особистості майбутнього педагога
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Величко, Степан Петрович; Velichko, S. P.; Сірик, Едуард Петрович; Siryk, E. P.
    (uk) Стаття спрямована на окреслення основних напрямів дослідження проблеми формування компетентностей майбутнього вчителя фізико-математичного профілю та управління процесом формування особистості педагога на основі принципів особистісно орієнтованого навчання. У дослідженні мають бути розроблені концептуальні засади формування особистості педагога, методика і технологія навчання, що відповідають сучасному світовому рівню підготовки фахівця зі збереженням переваг національної системи освіти, в основу яких ставляться засади психолого-педагогічного, а згодом – змістово-процесуального характеру. Передбачається, що проблему формування особистості педагога можна реалізувати на основі уявлень про інтеграцію й оптимізацію та закономірності організації, контролю й управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів та формування у них професійного компетентнісного досвіду.
  • Ескіз
    Документ
    Фундаментальність фізичної освіти – як основа фахової підготовки майбутніх вчителів технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Сірик, Едуард Петрович; Сирык, Е. П.; Siryk, E. P.
    (uk) У сучасній моделі підготовки фахівців все більшого значення набуває фундаментальна складова фахової підготовки. Фундаменталізація освіти сприяє найбільш швидкому сприйняттю сучасної техніки, забезпечує професійну мобільність педагогів, що в умовах конкуренції на ринку праці стає актуальною у відповідності до вимог сучасної світової економіки.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук
Логотип репозиторію COAR Notify