Перегляд {{ collection }} за Автор "Степаненко, Аліна-Алла Вячеславівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Anglizismen in der deutschen sprache(Видавець Лисенко В. Ф., 2015) Stepanenko, Alla; Степаненко, Аліна-Алла Вячеславівна(uk) Статтю присвячено дослідженню запозичень з англійської мови, зокрема британського та американського варіантів. Розглядаються питання виникнення англіцизмів, загальної класифікації англійських запозичень у німецькій мові. Також приділяється увага аналізу функціональних особливостей англіцизмів у лексико-граматичній системі німецької мови.Документ Актуальні проблеми навчання школярів другої іноземної мови в інклюзивному освітньому середовищі(КОД, 2019) Степаненко, Аліна-Алла Вячеславівна; Stepanenko, Alla(uk) У статті здійснено аналіз актуальних проблем навчання дітей другої іноземної мови в інклюзивному освітньому середовищі. Зазначено сутність і зміст понять «інклюзія» та «інтеграція», обґрунтовано важливі чинники ефективної реалізації інклюзивної освіти, зокрема, навчання німецької мови як другої учнів із різним рівнем психофізичного розвитку в умовах інклюзивного освітнього середовища.Документ Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови до реалізації особистісно-орієнтованого навчання в сучасній школі в контексті інклюзивної освіти(КОД, 2018) Степаненко, Аліна-Алла Вячеславівна; Степаненко, Алла Вячеславовна; Stepanenko, Alla(uk) У статті розкривається проблема підготовки учителів іноземної мови до реалізації особистісно-орієнтованого освітнього процесу сучасної школи в контексті інклюзивної освіти. Висвітлюються педагогічні умови, за яких може застосовуватися освітній процес нового змісту. До них належать: підготовка вчителя іноземної мови до реалізації особистісно-орієнтованого освітнього процесу; створення на уроках доступного середовища; керування учителем освітнім процесом учнів середньої школи у взаємодії з ними.Документ Інклюзивне навчання іноземної мови та його особливості в умовах дистанційного формату(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Степаненко, Аліна-Алла Вячеславівна; Stepanenko, Alla Vyacheslavovna(ua) У статті охарактеризовано особливості навчання іноземної мови школярів з особливими освітніми потребами в умовах дистанційної освіти. Висвітлено дані опитування батьків дітей з особливими освітніми потребами стосовно особливостей дистанційного навчання та вивченні іноземної мови. Наголошено на необхідності формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів іноземної мови середньої школи як складової їхньої професійної компетентності. Описано критерії інклюзивного заняття з іноземної мови.