Перегляд {{ collection }} за Автор "Снисаренко, Ирина Евгеньевна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Граматичні відхилення від мовної норми у англомовному готичному романі 18 століття(КОД, 2018) Снісаренко, Ірина Євгеніївна; Снисаренко, Ирина Евгеньевна; Snisarenko, I. Ye.; Дрозд, Олена; Дрозд, Елена; Drozd, О. V.(uk) У статті розглядаються граматичні особливості тексту англомовного готичного роману 18 століття, зокрема, вживання артиклів, займенників, ступенів порівняння прикметників, порушення узгодження підмета і присудка, використання подвійного заперечення, інверсій та еліпсу дієслівних форм. Основна увага звертається на ненормативне використання цих одиниць у тексті першого в історії жанру англомовного готичного роману, що слугували відображенням складного процесу розвитку мовної та літературної традиції зазначеного періоду. Для аналізу граматичних відхилень залучено матеріал двох граматик 18 століття, у яких наведені основні правила та рекомендації до вживання мовних одиниць. Це дало змогу авторам порівняти вживання граматичних явищ у тексті досліджуваного твору з актуальними на той час нормами та встановити відхилення шляхом зіставлення граматичних правил, подані в згаданих граматиках, з конкретними випадками вживання граматичних одиниць у тексті твору. Проаналізовані відхилення співіснують з нормативним вживанням мовних одиниць у тексті, що відображає неоднозначність та незавершеність процесу стандартизації мови у цей час. Виявлення граматичних характеристик текстів готичних романів у діахронії вбачається перспективним для подальших пошуків.Документ Сучасні інновації в процесі навчання англійської мови студентів немовних спеціальностей(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Снісаренко, Ірина Євгеніївна; Мехеда, Аліна Миколаївна; Снисаренко, Ирина Евгеньевна; Мехеда, Алина Николаевна; Mekheda, Alina Mykolayivna; Snisarenko, Iryna Yevheniyivna(uk) У статті розглядаються особливості використання Інтернету та комп’ютерних технологій у навчанні англійської мови як допоміжного інструменту в реалізації навчальних стратегій. Запропоновано способи використання Інтернету та комп’ютерних технологій у процесі навчання англійської мови студентів немовних спеціальностей. Стаття містить описи програм (Classcraft, Aurasma, Augent Reality та ін.), а також можливості їх використання в процесі навчання студентів немовних спеціальностей.