Перегляд {{ collection }} за Автор "Слободяник, Ольга Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Використання технології особистісно орієнтованого навчання при розв’язуванні індивідуальних завдань(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Величко, Степан Петрович; Слободяник, Ольга Володимирівна(UA) У статті акцентується увага на використанні особистісно орієнтованої технології під час розв’язування індивідуальних завдань з фізики.Документ Домашні експериментальні завдання як засіб активізації самостійної пізнавальної діяльності студентів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Слободяник, Ольга Володимирівна(UA) У статті розглядається роль і місце домашніх експериментальних завдань у навчально-виховному процесі з фізики, їх вплив на розвиток самостійної роботи та творчих здібностей студентів. (EN) In the article a role and plac of home experimental tasks in an educational-educate process from physics, their influence is examined on development of independent work and creative capabilities of students.Документ Зміст та види індивідуальних завдань для забезпечення активної пізнавальної діяльності студентів з фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Слободяник, Ольга Володимирівна(UA)У статті обґрунтовується потреба подальшого вдосконалення методики організації самостійної навчальної діяльності студентів з фізики у процесі підготовки висококваліфікованих фахівців; дається аналіз видів аналізуються різні види самостійної роботи студентів у ВНЗ та конкретизуються особливості навчально–пізнавальної діяльності. Як приклад розглядаються можливі індивідуальні завдання різного виду, що підвищують ефективність самостійної дослідницької діяльності студентів, та узагальнюються умови, що формують досвід такої діяльності.Документ Посилення ролі самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи підготовки фахівця з вищою освітою(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Слободяник, Ольга Володимирівна; Величко, Степан Петрович(uk) У статті розглядається роль самостійної роботи у підготовці фахівця з вищою освітою в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу; сформульовані методичні рекомендації для ефективної організації самостійної роботи; виокремлено основні види самостійної роботи студентів за цільовим призначенням.Документ Розв’язування індивідуальних експериментальних завдань засобами ІКТ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Величко, Степан Петрович; Слободяник, Ольга Володимирівна; Ткаченко, Анна Валеріївна(uk) У статті розглядається можливість розв’язування індивідуальних експериментальних завдань з фізики засобами інформаційно-комунікаційних технологій та наведені деякі приклади подібних розв’язків.Документ Роль навчального експерименту з фізики в активізації пізнавально-пошукової діяльності студентів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Слободяник, Ольга Володимирівна(uk) У статті розглядається навчальний фізичний експеримент як важлива складова активізації самостійної роботи майбутніх учителів фізики. При цьому зроблено вагому методичну пропозицію про доцільність запровадження індивідуальних навчальних завдань експериментального, теоретичного і дослідницького характеру, котрі дають можливість майбутнім учителям фізики одержувати важливі методичні висновки на основі активної самостійної діяльності.