Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Рябець, Сергій Іванович"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 20 з 32
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Використання вільного програмного забезпечення під час вивчення студентами АСОУ ( САПР )
    (Видавничий дім «Гельветика», 2024) Рябець, Сергій Іванович; Щирбул, Олександр Миколайович; Ryabets, Serhiy Ivanovych; Shchyrbul, Oleksandr Mykolayovych
    (ua) Статтю присвячено проблемі вивчення студентами різних автоматизованих систем управління, які сьогодні широко використовуються для дослідження, керування технологічними процесами, аналізу різних складних систем, а також практичної розробки технічних об’єктів. На основі аналізу наукових, методичних джерел, інтернет-ресурсів встановлено, що з огляду на глобальні процеси цифровізації та автоматизації виробничих процесів сучасна підготовка фахівців потребує нових знань про автоматизовані системи, які передбачають використання цифрових технологій, формування практичних умінь студентів для роботи з різним програмним забезпеченням, розвиток їхнього критичного та інноваційного мислення. Одним із видів автоматизованих систем управління є системи автоматизованого проєктування (САПР), що представлені широким спектром різних програм, котрі дають можливість проєктувати технічні об’єкти, створювати 2D– і 3D-моделі, застосовувати різні підходи до створення геометрії моделі (твердотільне моделювання, моделювання за допомогою сплайнів, моделювання за допомогою поверхонь тощо). Досвід роботи зі студентами показує, що для освітнього процесу під час формування первинних навичок доцільно використовувати вільне програмне забезпечення, зокрема програмний пакет Blender, який є потужнім засобом тривимірної графіки і може успішно використовуватися для навчання студентів і виконання ними різних завдань моделювання. Тому в статті приділяється увага аналізу програми Blender, обґрунтовано доцільність її використання в освітньому процесі, розглянуто основні переваги та недоліки цього програмного пакета, а також наводиться конкретний приклад виконання студентами практичних завдань із використанням інструментарію програми Blender. Отже, Blender можна використовувати для навчання студентів основ тривимірної графіки, для розробки творчих проєктів, що, безперечно, сприяє формуванню їхньої цифрової компетентності та творчого потенціалу. (en) The article is devoted to the problem of studying various automated control systems by students, which, today, are widely used for research, control of technological processes, analysis of various complex systems, as well as practical development of technical objects. On the basis of the analysis of scientific, methodical sources, Internet resources, it was established that in view of the global processes of digitalization and automation of production processes, the modern training of specialists requires new knowledge about automated systems that involve the use of digital technologies, the formation of students’ practical skills when working with various software provision, development of their critical and innovative thinking. One of the types of automated control systems are automated design systems (CAD), equipped with a wide range of different programs that make it possible to design technical objects, create 2D and 3D models, apply different approaches to creating model geometry (solid modeling, modeling using splines, modeling using surfaces, etc.). The experience of working with students shows that for the educational process, for the formation of primary skills, it is advisable to use free software, in particular, the Blender software package, which is a powerful tool for three-dimensional graphics and can be successfully used to teach students, to perform various modeling tasks. Therefore, the article pays attention to the analysis of the Blender program, substantiates the expediency of its use in the educational process, considers the main advantages and disadvantages of this software package, and also provides a specific example of students’ performance of practical tasks using the Blender toolkit. So, Blender can be used to teach students the basics of three-dimensional graphics, to develop creative projects, which undoubtedly contributes to the formation of their digital competence and creative potential.
  • Ескіз
    Документ
    Виробнича практика магістрантів: програма та методичні рекомендації
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гур’янова, Оксана Віталіївна; Куценко, Тетяна Володимирівна; Мироненко, Наталя Василівна; Рябець, Сергій Іванович
    (uk) Виробнича практика є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми для здобуття другого освітнього рівня «Магістр» і складається з двох частин: педагогічна практика в старшій школі і асистентська педагогічна практика. Вона є логічним продовженням теоретичного навчання і завершальним етапом його професійної підготовки, що спрямована на закріплення та реалізацію набутих предметних, психолого-педагогічних, науково-методичних знань, умінь і навичок, необхідних для майбутньої науково-педагогічної діяльності або педагогічної діяльності в школі. Виробнича практика сприяє удосконаленню набутих професійних знань та умінь студентів; сприяє розвитку педагогічного мислення, педагогічного цілепокладання, педагогічної спрямованості; сприяє формуванню професійно значущих якостей особистості, навичок самоосвіти і самовдосконалення. Педагогічна практика в школі охоплює компетенції діяльності на посаді вчителів з технологій в старшій школі, де реалізується профільне навчання, в комплексі з виховною роботою класних керівників. Особливістю асистентської практики є те, що магістранти заглиблюються у коло реальних проблем професійної праці викладача, вивчають зміст і обсяг його роботи. Студенти набувають професійних навичок та вмінь роботи в реальних педагогічних умовах, формують потребу систематично поповнювати свої знання та творчо їх використовувати в практичній діяльності. Практика передбачає безперервність та послідовність її проведення, формування у студентів обсягу практичних знань й умінь необхідного для здобуття відповідного освітнього рівня. Укладачі висловлюють щиру подяку рецензентам за корисне обговорення проблем змісту і проведення виробничих практик, надані консультації, поради та рекомендації, а також окремі матеріали стосовно педагогічної і психологічної складових практики.
  • Ескіз
    Документ
    До вивчення питання про зародження елементної бази мікроелектроніки в курсі "Історії техніки"
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Рябець, Сергій Іванович
    (UA) У роботі розглянуто основні етапи розвитку вчення про напівпровідники та узагальнено матеріали про історію створення перших напівпровідникових приладів - діодів та транзисторів. (EN) The basic stages of development of studies are in-process considered about semiconductors and materials are generalized about history of creation of the first semiconductor devices - diodes and transistors.
  • Ескіз
    Документ
    З досвіду використання відеофрагментів при вивченні основ техніки і технології у професійній підготовці студентівспеціальності 014 середня освіта (трудове навчання та технології)
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Рябець, Сергій Іванович; Мошуренко, Олександр Юрійович; Мошуренко, Юрій Михайлович; Ryabets, Sergey; Moshurenko, Yriy; Moshurenko, Olexander
    (ua) У статті розглянуто особливості використання відеофрагментів під час вивчення дисципліни "Основи техніки і технологій" в підготовці бакалаврів спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології). Показано, що створення "банку" відеофільмів науково-популярного змісту дозволяє значно покращити ефективність засвоєння матеріалу, сприяє оптимізації навчального процесу та дозволяє організовувати його на якісно новому рівні. Крім того, вищевказане відео певним чином може компенсувати проблеми реального знайомства майбутніх вчителів технологій з сучасним виробництвом, зокрема устаткуванням та прогресивними технологічними процесами.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування можливостей Google для технологій веб-квестуна уроках трудового навчання
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Рябець, Сергій Іванович; Рябец, Сергей Иванович; Ryabets, Sergey Ivanovich; Гавриленко, Катерина Олександрівна; Гавриленко, Екатерина Александровна; Havrylenko, Kateryna Aleksandrovna
    (uk) У статті досліджено проектно-технологічну діяльність та особливості її основних етапів. Встановлено, що на кожному етапі учнями здійснюється відповідна система послідовних дій у виконанні проекту. Особливу увагу відведено застосуванню на уроках трудового навчання технології веб-квесту, як новітнього засобу реалізації методу проектів. Визначено поняття технології веб-квесту як такої, що сприяє організації колективної діяльності учнів під час реалізації методу проектів з будь-якої теми. Розміщення створених веб-квестів у мережі Інтернет дозволяє змотивувати учнів на досягнення найкращих навчальних результатів. Встановлено, що користування сервісами Google сприяють формуванню інформаційно-цифрової компетентності учасників освітнього процесу. На прикладі додатка GOOGLE BLOGGER продемонстровано створення веб-квесту в рамках впровадження проектної діяльності на уроках трудового навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Методика вивчення сучасних матеріалів і технологій опорядження виробів з деревини на уроках технологій
    (Видавничий дім «Гельветика», 2023) Рябець, Сергій Іванович; Ліснича, Ірина Андріївна; Ryabets, Serhiy Ivanovych; Lisnycha, Iryna Andriivna
    (ua) У статті розглядаються сучасні матеріали та технології опорядження виробів з деревини, що є важливою галуззю виробництва меблів, дизайну інтер’єру тощо, що, у контексті зростаючого інтересу до сталого розвитку та екологічних аспектів використання деревини, стає все більш привабливим. Стаття оглядає інноваційні методи й процеси, які вивчають учні на уроках технологічної освіти. Зокрема, серед останніх зазначено комп’ютерне керування, використання лазерних технологій, автоматизацію й роботизацію процесів, 3D-друк деревини, нові матеріали та прогресивні методи обробки. Також наводяться різновиди опоряджень деревних матеріалів, зокрема, такі як: гладка обробка (гобелен), фрезерування, обробка фанери, пресування, термообробка, консервація, клеєння, плетіння, лазерна обробка, обробка струмом, обпалювання, імпрегнування, обпилювання, фарбування, термомодифікація, обробка газом, модифікація фенольною смолою, епоксидною смолою, ультразвукова обробку тощо. Важливою складовою опорядження є захисно-декоративні покриття, такі як лаки, фарби та інші матеріали, де стійкість до атмосферних впливів, механічних пошкоджень, зносостійкість та стійкість до забруднень є основними характеристиками. Застосування сучасних технологій фарбування та тонування деревини дозволяє досягти багатогранності вибору кольорів та відтінків, задовольняючи різноманітні вимоги дизайну та інтер’єру. Використання спеціальних фарб та барвників дозволяє надати деревині додаткову захист від ультрафіолетового випромінювання, що забезпечує збереження яскравості кольору протягом тривалого часу. Саме вибір матеріалу та правильне застосування технологій грають важливу роль у досягненні високої експлуатаційної здатності покриттів. Загальний огляд цих технологій допомагає зрозуміти перспективи розвитку цієї галузі і надає основу для подальшої професійної діяльності учнів. (en) The article deals with modern materials and technologies for finishing wood products, which is an important branch of furniture production, interior design, etc. in the context of the growing interest in sustainable development and environmental aspects of the use of wood is becoming increasingly attractive. The article examines the innovative methods and processes that students learn in the lessons of technological education in the institution of general secondary education and how this information can be provided by the technology teacher in the lesson. In particular, among the latter are computer control, the use of laser technologies, automation and robotization of processes, wood 3D-druk, new materials and progressive processing methods. Also listed are varieties of wood material finishes in particular listed such as: smooth processing (tapestry), milling, plywood processing, pressing, heat treatment, preservation, gluing, weaving, laser processing, current treatment, firing, impregnation, sawing, painting, thermal modification, gas treatment, phenolic modification resin, epoxy resin, ultrasonic treatment, etc. In addition, an important component of the finish are protective and decorative coatings, such as varnishes, paints and other materials, where weather resistance, mechanical damage, wear resistance and resistance to dirt are the main characteristics. The use of modern technologies of painting and toning wood allows you to achieve a multifaceted choice of colors and shades, satisfying the diverse requirements of design and interior. The use of special paints and dyes allows you to give the wood additional protection against ultraviolet radiation, which ensures the preservation of color brightness for a long time. Namely, the choice of material and the correct application of technology play an important role in achieving high operational capability of coatings. A general overview of these technologies helps to understand the prospects for the development of this industry and provides a basis for the further professional activities of students.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні аспекти навчання технологій в умовах компетентнісного підходу
    (2023) Рябець, Сергій Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Методичні підходи до технологій «Дизайну предметів інтер’єру» в ЗЗСО
    (2023) Рябець, Сергій Іванович; Філевська, Наталія Василівна
  • Ескіз
    Документ
    Нариси з історії техніки та технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Царенко, Олег Миколайович; Рябець, Сергій Іванович
    Навчальний посібник з історії виникнення та розвитку основних видів техніки та технологій від античності до нашого часу. Рекомендується студентам та викладачам педагогічних університетів, технічних вузів, учителям природничих дисциплін, учням старших класів загальноосвітніх шкіл, гімназій та ліцеїв та всім, хто цікавиться історією науки і техніки.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості використання інформаційно-цифрових технологій в організації змішаного навчання з технологічної освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Рябець, Сергій Іванович; Сергійчук, Олексій Володимирович; Рябец, Сергей Иванович; Сергейчук, Алексей Владимирович; Ryabets, Sergey Ivanovich; Sergiychuk, Alexey Vladimirovich
    (ua) У статті розглянуті питання, що стосуються застосування змішаного навчання в «Технологіях» за допомогою інформаційно-цифрових засобів на базі предметно-практичної діяльності. При цьому встановлено, що на кожному етапі учнями здійснюється відповідна система послідовних дій у виконанні проекту. Особливу увагу відведено застосуванню інтернет-технологій, як новітнього засобу при проведенні уроку. Узагальнено поняття «змішане навчання», що сприяє покращенню його розуміння для впровадження в навчальний процес. Приведені конкретні приклади використання змішаного навчання у шкільній практиці, які сприяли покращенню засвоєння вивченого матеріалу, завдяки відображенню інформації в нелінійній формі. Наголошено на переваги використання змішаного навчання під час освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. Зроблено висновок, що змішане навчання є на сьогоднішній день однією з актуальних навчальних технологій, яка дозволяє формувати предметні та ключові компетентності на основі доповнення та поєднання традиційного, дистанційного та мобільного навчання за умови самонавчання та самоконтролю учня.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості навчального плану спеціальності 015 професійна освіта (технологія виробів легкої промисловості) освітнього рівня бакалавр
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Рябець, Сергій Іванович; Rybets, Sergey
    (ua) Стаття присвячена особливостям формування навчального плану спеціальності 015 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості) освітнього рівня Бакалавр. Розгляд даного питання є актуальним у зв’язку з подальшим реформуванням вищої освіти в Україні, що вимагає перегляд та удосконалення згідно сучасних нормативів усіх складових вищої освіти: освітні професійні програми та програмні компетентності, кількість часу на підготовку освітнього ступеня, формування оптимальних переліків дисциплін загальної та професійної підготовки тощо. Автор на конкретному прикладі показує визначені нормативними документами підходи до складання навчального плану з наочною його ілюстрацією та з урахуванням особливостей вищої професійної освіти. Як варіант реалізації таких вимог та умов продемонстровано оптимальний перелік нормативної та варіативної складових загальної та професійної підготовки, вказано на можливість модернізації в зв’язку з імплементацією нового Закону України «Про освіту».
  • Ескіз
    Документ
    Особливості створення дистанційного курсу «Основи виробництва» як складової змішаного навчання в технологічній підготовці студентів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Рябець, Сергій Іванович; Рябець, Сергей Иванович
    (uk) Стаття присвячена особливостям створення дистанційних курсів в програмованому навчальному середовищі Мооdle. На прикладі побудови електронного курсу «Основи виробництва» автор демонструє варіанти структури предмету в цілому та наповнення освітнього контенту дисципліни за тематичним форматом. На конкретних прикладах показано типове наповнення ресурсами та різновидами навчальної діяльності такими як веб-посилання, книга, сторінка, файл та завдання, семінари, тести, уроки, форуми, чати тощо відповідно. Застосування дистанційних курсів дозволить підняти самостійну роботу студентів на новий якісний рівень. Наголошується, що застосування змішаного навчання – поєднання традиційних форм і методів очного викладання та дистанційних електронних курсів дозволяє активізувати навчальну діяльність і викладача, і студента.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективний педагогічний досвід в організації підготовки молодих учителів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Куценко, Тетяна Володимирівна; Рябець, Сергій Іванович
    (uk) У статті розглянуто та узагальнено сутність передового педагогічного досвіду при організації підготовки молодих вчителів.
  • Ескіз
    Документ
    Побудова динамічних об’єктів різними програмними засобами
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Рябець, Сергій Іванович; Рябець, Тетяна Олександрівна; Рябець, Максим Сергійович; Ryabets, Serhij; Ryabets, Tetyana; Ryabets, Maksym
    (UA) Стаття присвячена порівнянню можливостей застосування програмних засобів комп’ютерної графіки таких як Blender 2.59, 3ds Max 2013 та її бібліотеки Three.js при візуалізації віртуальних моделей типу «поверхня води». Зроблено висновок про ряд переваг технологій WebGL, однією з яких є вбудовування 3D графіки прямоу зміст Web-сторінки.
  • Ескіз
    Документ
    Практикум з матеріалознавства
    (LAP LAMBERT Academic Publishing, 2018) Царенко, Олег Миколайович; Рябець, Сергій Іванович
    (ru) Навчально-методичний посібник містить теоретичний та практичний матеріал для 11 лабораторних та лабораторно-практичних занять, які відповідно до Галузевого стандарту вищої освіти розраховані на студентів спеціальності 014.10 Середня освіта (Трудове навчання та технології). Дані роботи охоплюють вивчення діаграм стану металів та сплавів і Державних стандартів України щодо основних конструкційних матеріалів. Навчально-методичний посібник є виправленим і доповненим виданням, в основу якого покладено лабораторні роботи, розроблені в навчальному виданні «Практикум з матеріалознавства й технології конструкційних матеріалів» /Царенко О.М., Назаренко К.В. – рекомендований МОН України як навчальний посібник для вищих педагогічних навчальних закладів освіти (протокол №2/31 від 11.01.2001 р.) Даний посібник може бути використаний студентами різних спеціальностей, які вивчають «Матеріалознавство».
  • Ескіз
    Документ
    Практикум з матеріалознавства
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Царенко, Олег Миколайович; Рябець, Сергій Іванович
    (uk) Навчальний посібник містить теоретичний та практичний матеріал для 11 лабораторних та лабораторно-практичних занять, які відповідно до Галузевого стандарту вищої освіти повинні виконати студенти напряму підготовки 6.010103 «Технологічна освіта». Дані роботи охоплюють вивчення діаграм стану металів та сплавів і Державних стандартів України щодо багатьох конструкційних матеріалів. Навчальний посібник є виправленим і доповненим виданням, в основу якого покладено лабораторні роботи, розроблені в навчальному виданні «Практикум з матеріалознавства й технології конструкційних матеріалів» /Царенко О.М., Назаренко К. В. – рекомендований МОН України як навчальний посібник для вищих педагогічних навчальних закладів освіти (протокол №2/31 від 11.01.2001 р.)
  • Ескіз
    Документ
    Про практичну підготовку студентів спеціальності 014 середня освіта (трудове навчання та технології) освітнього рівня «Магістр»
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гур’янова, Оксана Віталіївна; Рябець, Сергій Іванович; Hurianova, Oksana; Rybets, Sergey
    (uk) Стаття присвячена проблемам змісту та організації виробничої практики другого (магістерського) рівняпідготовки студентів на етапі створення та затвердження нових стандартів вищої освіти. Актуальність даної тематики в першу чергу визначається завданням реформування змісту, форми та термінів навчання висококваліфікованих фахівців освітнього рівня «магістр» та, вочевидь, потребує внесення коректив у практичну складову підготовки відповідно до сучасних вимог. При цьому передбачається послідовне проведення педагогічної практики у старшій школі та педагогічної асистентської практики у ВНЗ. Особливістю першої є охоплення компетенцій діяльності на посаді вчителя технологій у старшій школі, де реалізується профільне навчання, з виховною роботою класного керівника, а другої практики –набуття первинних професійних навичок та вмінь, пов’язаних з викладацькою діяльністю у вищих навчал ьних закладах і виконанням обов’язків куратора академгрупи. Складнощі проведення практик обумовлюються відсутністю затверджених нових стандартів вищої освіти та охопленням усього спектру питань її проходження: від ознайомлення з роботою закладу та проектування навчально-виховної діяльності –до якісного проведення занять і виконання обов’язків наставників підростаючого покоління.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення ефективності організації самостійної роботи студентів напряму «технологічна освіта» при використанні мультимедійного курсу «основи техніки і технологій»
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Рябець, Сергій Іванович; Рябець, Тетяна Олександрівна; Куценко, Тетяна Володимирівна
    (uk) У статті розглянуто питання організації самостійної роботи студентів з використанням елементів інформаційних технологій, зокрема електронного курсу «Основи техніки і технологій», розробленого за допомогою системи управління навчальними курсами Moodle. Продемонстровані можливості названого програмного продукту для створення повного циклу вивчення конкретної дисципліни, включаючи тестовий контроль.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення ефективності самоконтролю студентів з обробки деревини різанням засобами Мoodle
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Рябець, Сергій Іванович
    (uk) У статті розглянуто питання організації самостійної роботи студентів з використанням елементів інформаційних технологій за допомогою системи управління навчальними курсами Moodle. Продемонстровані можливості названого програмного продукту для створення повного циклу вивчення конкретної дисципліни, включаючи тестовий контроль.
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація методолого-дидактичного підходу підготовки фахівців професійної та технологічної освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Хріненко, Тетяна Вікторівна; Khrinenko, Tatyana Viktorovna; Садовий, Микола Ілліч; Садовой, Николай Ильич; Sadovyі, Mykola Illich; Рябець, Сергій Іванович; Рябец, Сергей Иванович; Ryabets, Sergiy Ivanovich
    (uk) Стаття присвячена проблемам визначення шляхів підготовки висококваліфікованих фахівців в галузі професійної освіти. Про наявність проблеми свідчить постійне зменшення замовлення Міністерства освіти і науки на фахівців в швейній галузі, сфері послуг тощо. Аналогічна ситуація і у галузі машинознавства, обробки матеріалів, електроніці. Природничі дисципліни майже не мають попиту, відсутня ефективна актуалізація потреби на природничо-математичну підготовку. Проте глобальний науково-технічний прогрес потребує прискореного розвитку вказаних галузей, що створює в державі суперечність між соціальним запитом та реальністю. Закони України, постанови Кабінету Міністрів, накази МОН про освіту свідчать, що в них чітко виділяються довгострокові аспекти розвитку освіти, зокрема глобальні: ідея цифрової трансформації та STEM освіти. На нашу думку виділені напрямки заслуговують на увагу. В цьому зв’язку нами окреслена структура дослідження освітнього стану суспільства, на основі якої доцільно проводити дослідження з усунення суперечностей, що мають місце.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук
Логотип репозиторію COAR Notify