Перегляд за Автор "Рябець, Сергій Іванович"
Зараз показуємо 1 - 20 з 43
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Influence of Different Solvents on the Quality of Epitaxial Layers in Pb-Sn-Te-Se Systems(2023) Рябець, Сергій Іванович(en) The article is devoted to the study of various solvents influence on the quality of epitaxial layers A4B6 type semiconductor compounds growing during liquid-phase epitaxy. The choice of such compounds was primarily due to the instrumental characteristics of the obtained structures based on lead-tin chalcogenides, which are competitive in comparison with A2B6, among which there are significant sensitivity, response speed, thermal and radiation resistance, spectral homogeneity, and low noise level. The use of multicomponent heterolayers of the Pb1 – xSnxTe1 – ySey type makes it possible, by changing the composition, to control the band gap and, within certain limits, to match the parameters of the substrate and the epitaxial layer crystal lattices. In addition, such advantages of liquid-phase epitaxy as low growth temperatures, relatively simple equipment, short duration and cost of the processes, make it possible to continue research in the above direction. The analysis of the possibility of using In, Ga, Cd, Te, Bi and other solvent metals as alternatives to lead for growing by liquid epitaxy of solid solutions in the Pb-Sn-Te-Se system has been carried out. The use of only solvents based on Te, Tl, Bi in experimental studies is substantiated. In particular, the epitaxial growing with a tellurium solvent demonstrated that use of Bi (for concentrations of 50 atomic %) significantly affected not only the removal of the growth melt, but also the morphology of the grown layers: the surface was free from the wavy relief inherent in epitaxial layers grown from pure tellurium solutionsmelts. The results show the promise of Bi-Te melt solutions using, which make it possible to obtain structurally perfect epitaxial layers of n-type conductivity with a dislocation density of ~10 5cm – 2, a carrier concentration of ~10 18 cm – 3 and a mobility of (103 -104) cm2/Vs at 77 K.Документ Means and methods of organizing educational activities with elements of ai in technology lessons(2024) Рябець, Сергій Іванович; Ryabets, Sergіy; Tanasienko, EvgeniyДокумент Використання вільного програмного забезпечення під час вивчення студентами АСОУ ( САПР )(Видавничий дім «Гельветика», 2024) Рябець, Сергій Іванович; Щирбул, Олександр Миколайович; Ryabets, Serhiy Ivanovych; Shchyrbul, Oleksandr Mykolayovych(ua) Статтю присвячено проблемі вивчення студентами різних автоматизованих систем управління, які сьогодні широко використовуються для дослідження, керування технологічними процесами, аналізу різних складних систем, а також практичної розробки технічних об’єктів. На основі аналізу наукових, методичних джерел, інтернет-ресурсів встановлено, що з огляду на глобальні процеси цифровізації та автоматизації виробничих процесів сучасна підготовка фахівців потребує нових знань про автоматизовані системи, які передбачають використання цифрових технологій, формування практичних умінь студентів для роботи з різним програмним забезпеченням, розвиток їхнього критичного та інноваційного мислення. Одним із видів автоматизованих систем управління є системи автоматизованого проєктування (САПР), що представлені широким спектром різних програм, котрі дають можливість проєктувати технічні об’єкти, створювати 2D– і 3D-моделі, застосовувати різні підходи до створення геометрії моделі (твердотільне моделювання, моделювання за допомогою сплайнів, моделювання за допомогою поверхонь тощо). Досвід роботи зі студентами показує, що для освітнього процесу під час формування первинних навичок доцільно використовувати вільне програмне забезпечення, зокрема програмний пакет Blender, який є потужнім засобом тривимірної графіки і може успішно використовуватися для навчання студентів і виконання ними різних завдань моделювання. Тому в статті приділяється увага аналізу програми Blender, обґрунтовано доцільність її використання в освітньому процесі, розглянуто основні переваги та недоліки цього програмного пакета, а також наводиться конкретний приклад виконання студентами практичних завдань із використанням інструментарію програми Blender. Отже, Blender можна використовувати для навчання студентів основ тривимірної графіки, для розробки творчих проєктів, що, безперечно, сприяє формуванню їхньої цифрової компетентності та творчого потенціалу. (en) The article is devoted to the problem of studying various automated control systems by students, which, today, are widely used for research, control of technological processes, analysis of various complex systems, as well as practical development of technical objects. On the basis of the analysis of scientific, methodical sources, Internet resources, it was established that in view of the global processes of digitalization and automation of production processes, the modern training of specialists requires new knowledge about automated systems that involve the use of digital technologies, the formation of students’ practical skills when working with various software provision, development of their critical and innovative thinking. One of the types of automated control systems are automated design systems (CAD), equipped with a wide range of different programs that make it possible to design technical objects, create 2D and 3D models, apply different approaches to creating model geometry (solid modeling, modeling using splines, modeling using surfaces, etc.). The experience of working with students shows that for the educational process, for the formation of primary skills, it is advisable to use free software, in particular, the Blender software package, which is a powerful tool for three-dimensional graphics and can be successfully used to teach students, to perform various modeling tasks. Therefore, the article pays attention to the analysis of the Blender program, substantiates the expediency of its use in the educational process, considers the main advantages and disadvantages of this software package, and also provides a specific example of students’ performance of practical tasks using the Blender toolkit. So, Blender can be used to teach students the basics of three-dimensional graphics, to develop creative projects, which undoubtedly contributes to the formation of their digital competence and creative potential.Документ Використання сучасного обладнання, програмного забезпечення та 3d моделювання в освітньому процесі з технологій(2023) Рябець, Сергій Іванович; Рябець, Іван Сергійович; Ryabets, Sergiy; Ryabets, Ivan(ua) Стаття присвячена модернізації змісту та цілей навчання учнів старших класів закладів загальної середньої освіти на уроках трудового навчання та технологій враховуючи використання 3D технологій моделювання. Розглянуті питання доцільності використання комп’ютерних технологій в освітньому процесі, зокрема 3D моделювання та 3D друку. Означено поняття 3D-графіки, названі популярні 3D програмні продукти та їхнє застосування, висвітлені особливості 3D друку. На конкретному прикладі фрагменту творчого 3D проєкту продемонстровані окремі методичні аспекти навчання 3D моделюванню за основними етапами проєктно-технологічної діяльності учнів старшої школи на уроках технологій. (en) The article is devoted to the modernization of the content and goals of teaching high school students of institutions of general secondary education in the lessons of labor training and technologies, taking into account the use of 3D modeling technologies. The issues of expediency of using computer technologies in the educational process, in particular 3D modeling and 3D printing, are considered. The concept of 3D-grafіki is defined, the popular 3D software products and their application are named, the features of 3D printing are highlighted. On a concrete example of a fragment of a creative 3D project, some methodological aspects of teaching 3D modeling on the main stages of design and technological activity of high school students in technology lessons are demonstrated.Документ Виробнича практика магістрантів: програма та методичні рекомендації(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гур’янова, Оксана Віталіївна; Куценко, Тетяна Володимирівна; Мироненко, Наталя Василівна; Рябець, Сергій Іванович(uk) Виробнича практика є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми для здобуття другого освітнього рівня «Магістр» і складається з двох частин: педагогічна практика в старшій школі і асистентська педагогічна практика. Вона є логічним продовженням теоретичного навчання і завершальним етапом його професійної підготовки, що спрямована на закріплення та реалізацію набутих предметних, психолого-педагогічних, науково-методичних знань, умінь і навичок, необхідних для майбутньої науково-педагогічної діяльності або педагогічної діяльності в школі. Виробнича практика сприяє удосконаленню набутих професійних знань та умінь студентів; сприяє розвитку педагогічного мислення, педагогічного цілепокладання, педагогічної спрямованості; сприяє формуванню професійно значущих якостей особистості, навичок самоосвіти і самовдосконалення. Педагогічна практика в школі охоплює компетенції діяльності на посаді вчителів з технологій в старшій школі, де реалізується профільне навчання, в комплексі з виховною роботою класних керівників. Особливістю асистентської практики є те, що магістранти заглиблюються у коло реальних проблем професійної праці викладача, вивчають зміст і обсяг його роботи. Студенти набувають професійних навичок та вмінь роботи в реальних педагогічних умовах, формують потребу систематично поповнювати свої знання та творчо їх використовувати в практичній діяльності. Практика передбачає безперервність та послідовність її проведення, формування у студентів обсягу практичних знань й умінь необхідного для здобуття відповідного освітнього рівня. Укладачі висловлюють щиру подяку рецензентам за корисне обговорення проблем змісту і проведення виробничих практик, надані консультації, поради та рекомендації, а також окремі матеріали стосовно педагогічної і психологічної складових практики.Документ Дидактичний потенціал штучного інтелекту(2025) Рябець, Сергій ІвановичДокумент До вивчення питання про зародження елементної бази мікроелектроніки в курсі "Історії техніки"(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Рябець, Сергій Іванович(UA) У роботі розглянуто основні етапи розвитку вчення про напівпровідники та узагальнено матеріали про історію створення перших напівпровідникових приладів - діодів та транзисторів. (EN) The basic stages of development of studies are in-process considered about semiconductors and materials are generalized about history of creation of the first semiconductor devices - diodes and transistors.Документ До питань матеріалознавства та САПР в рамках вивчення технологій дизайну інтер’єру в 10-11 класах(2024) Рябець, Сергій Іванович; Аушева, Юлія ВалеріївнаДокумент До питань матеріалознавства та сапр в рамках вивчення технологій дизайну інтер’єру в 10-11 класах(2023) Рябець, Сергій Іванович; Аушева, Юлія Валеріївна(ua) Стаття присвячена питанню реалізації проектної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти на уроках технологій. Проведено теоретичний аналіз наукових праць з питань технологічної освіти в умовах нової української школи, впровадження компетентнісного навчання, методики організації навчальної діяльності та праць, присвячених основам дизайну інтер’єру та художнім стилям. Визначено, що підходи до методики технологічної освіти старшокласників мають надати учням такі знання та вміння, які б спонукали учнів до роботи в майбутньому в різних сферах виробництва та домашнього господарства. Відзначено основну мету проектної діяльності старшокласника на уроках технології, зокрема така діяльність має формувати у старшокласника творче мислення та практичні навички дизайну інтер’єру. Такий підхід забезпечується тим, що студенти заохочуються творчо мислити, шукати унікальні рішення для оздоблення інтер’єру, працювати з різними матеріалами, кольорами, формами та текстилем, розробляти концепції, створювати ескізи майбутніх дизайнів, вирішувати питання стилістичної узгодженості та вибір потрібних матеріалів і кольорів. Також було зазначено, що реалізація творчого проекту в рамках вивчення технологій дизайну інтер’єру в 10-11 класах допомагає учням навчитися спілкуватися з іншими, оцінювати свою роботу та поважати думку інших учнів. Розповіли про можливості творчого проекту на уроках технологій у закладі загальної середньої освіти, зокрема розповіли про базові знання, які має отримати старшокласник у процесі вивчення дизайн-технологій, зокрема об’ємне планування, кольорові гами, матеріали та фактури. , освітлення, меблі та декор, 3d моделювання та принципи ергономіки. Охарактеризовано такі етапи реалізації творчого проекту в рамках вивчення технологій дизайну інтер’єру, як організаційно-підготовчий, проектно-конструкторський, технологічний та завершальний. Визначено перспективи подальших розробок, зокрема, у більш поглибленому вивченні технологій дизайну інтер’єру, що дасть студентам знання та вміння створювати функціональні, гармонійні та стильні інтер’єри. (en) The article is devoted to the issue of implementation of project activities of students of general secondary education in technology lessons. A theoretical analysis of scientific works on the issues of technological education in the conditions of the new Ukrainian school, implementation of competence training, methods of organizing educational activities and works devoted to the basics of interior design and artistic styles was carried out. It was determined that the approaches to the method of technological education of high school students should provide students with such knowledge and skills that would encourage students to work in the future in various areas of production and home economics. The main goal of the high school student's design activity in technology lessons was noted, in particular, such activity should form the high school student's creative thinking and practical interior design skills. This approach is ensured by the fact that students are encouraged to think creatively, look for unique solutions for interior decoration, work with different materials, colors, shapes and textiles, develop concepts, create sketches of future designs, solve the issue of stylistic coherence and the choice of the right materials and colors. It was also noted that the implementation of a creative project within the framework of studying interior design technologies in 10-11 grades. helps students learn to communicate with others, evaluate their work, and respect the opinions of other students. They described the possibilities of a creative project in technology lessons in a general secondary education institution, in particular They described the basic knowledge that a high school student should learn in the process of studying design technologies, including spatial planning, color schemes, materials and textures, lighting, furniture and decor, 3d modeling and principles of ergonomics. They described the stages of creative project implementation within the study of interior design technologies, such as the organizational-preparatory, design, technological, and final stage. Prospects for further developments were determined, in particular, in a more in-depth study of interior design technologies, which will give students knowledge and skills to create functional, harmonious and stylish interiors.Документ З досвіду використання відеофрагментів при вивченні основ техніки і технології у професійній підготовці студентівспеціальності 014 середня освіта (трудове навчання та технології)(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Рябець, Сергій Іванович; Мошуренко, Олександр Юрійович; Мошуренко, Юрій Михайлович; Ryabets, Sergey; Moshurenko, Yriy; Moshurenko, Olexander(ua) У статті розглянуто особливості використання відеофрагментів під час вивчення дисципліни "Основи техніки і технологій" в підготовці бакалаврів спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології). Показано, що створення "банку" відеофільмів науково-популярного змісту дозволяє значно покращити ефективність засвоєння матеріалу, сприяє оптимізації навчального процесу та дозволяє організовувати його на якісно новому рівні. Крім того, вищевказане відео певним чином може компенсувати проблеми реального знайомства майбутніх вчителів технологій з сучасним виробництвом, зокрема устаткуванням та прогресивними технологічними процесами.Документ Застосування можливостей Google для технологій веб-квестуна уроках трудового навчання(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Рябець, Сергій Іванович; Рябец, Сергей Иванович; Ryabets, Sergey Ivanovich; Гавриленко, Катерина Олександрівна; Гавриленко, Екатерина Александровна; Havrylenko, Kateryna Aleksandrovna(uk) У статті досліджено проектно-технологічну діяльність та особливості її основних етапів. Встановлено, що на кожному етапі учнями здійснюється відповідна система послідовних дій у виконанні проекту. Особливу увагу відведено застосуванню на уроках трудового навчання технології веб-квесту, як новітнього засобу реалізації методу проектів. Визначено поняття технології веб-квесту як такої, що сприяє організації колективної діяльності учнів під час реалізації методу проектів з будь-якої теми. Розміщення створених веб-квестів у мережі Інтернет дозволяє змотивувати учнів на досягнення найкращих навчальних результатів. Встановлено, що користування сервісами Google сприяють формуванню інформаційно-цифрової компетентності учасників освітнього процесу. На прикладі додатка GOOGLE BLOGGER продемонстровано створення веб-квесту в рамках впровадження проектної діяльності на уроках трудового навчання.Документ Методика вивчення сучасних матеріалів і технологій опорядження виробів з деревини на уроках технологій(Видавничий дім «Гельветика», 2023) Рябець, Сергій Іванович; Ліснича, Ірина Андріївна; Ryabets, Serhiy Ivanovych; Lisnycha, Iryna Andriivna(ua) У статті розглядаються сучасні матеріали та технології опорядження виробів з деревини, що є важливою галуззю виробництва меблів, дизайну інтер’єру тощо, що, у контексті зростаючого інтересу до сталого розвитку та екологічних аспектів використання деревини, стає все більш привабливим. Стаття оглядає інноваційні методи й процеси, які вивчають учні на уроках технологічної освіти. Зокрема, серед останніх зазначено комп’ютерне керування, використання лазерних технологій, автоматизацію й роботизацію процесів, 3D-друк деревини, нові матеріали та прогресивні методи обробки. Також наводяться різновиди опоряджень деревних матеріалів, зокрема, такі як: гладка обробка (гобелен), фрезерування, обробка фанери, пресування, термообробка, консервація, клеєння, плетіння, лазерна обробка, обробка струмом, обпалювання, імпрегнування, обпилювання, фарбування, термомодифікація, обробка газом, модифікація фенольною смолою, епоксидною смолою, ультразвукова обробку тощо. Важливою складовою опорядження є захисно-декоративні покриття, такі як лаки, фарби та інші матеріали, де стійкість до атмосферних впливів, механічних пошкоджень, зносостійкість та стійкість до забруднень є основними характеристиками. Застосування сучасних технологій фарбування та тонування деревини дозволяє досягти багатогранності вибору кольорів та відтінків, задовольняючи різноманітні вимоги дизайну та інтер’єру. Використання спеціальних фарб та барвників дозволяє надати деревині додаткову захист від ультрафіолетового випромінювання, що забезпечує збереження яскравості кольору протягом тривалого часу. Саме вибір матеріалу та правильне застосування технологій грають важливу роль у досягненні високої експлуатаційної здатності покриттів. Загальний огляд цих технологій допомагає зрозуміти перспективи розвитку цієї галузі і надає основу для подальшої професійної діяльності учнів. (en) The article deals with modern materials and technologies for finishing wood products, which is an important branch of furniture production, interior design, etc. in the context of the growing interest in sustainable development and environmental aspects of the use of wood is becoming increasingly attractive. The article examines the innovative methods and processes that students learn in the lessons of technological education in the institution of general secondary education and how this information can be provided by the technology teacher in the lesson. In particular, among the latter are computer control, the use of laser technologies, automation and robotization of processes, wood 3D-druk, new materials and progressive processing methods. Also listed are varieties of wood material finishes in particular listed such as: smooth processing (tapestry), milling, plywood processing, pressing, heat treatment, preservation, gluing, weaving, laser processing, current treatment, firing, impregnation, sawing, painting, thermal modification, gas treatment, phenolic modification resin, epoxy resin, ultrasonic treatment, etc. In addition, an important component of the finish are protective and decorative coatings, such as varnishes, paints and other materials, where weather resistance, mechanical damage, wear resistance and resistance to dirt are the main characteristics. The use of modern technologies of painting and toning wood allows you to achieve a multifaceted choice of colors and shades, satisfying the diverse requirements of design and interior. The use of special paints and dyes allows you to give the wood additional protection against ultraviolet radiation, which ensures the preservation of color brightness for a long time. Namely, the choice of material and the correct application of technology play an important role in achieving high operational capability of coatings. A general overview of these technologies helps to understand the prospects for the development of this industry and provides a basis for the further professional activities of students.Документ Методичні аспекти навчання технологій в умовах компетентнісного підходу(2023) Рябець, Сергій ІвановичДокумент Методичні підходи до технологій «Дизайну предметів інтер’єру» в ЗЗСО(2023) Рябець, Сергій Іванович; Філевська, Наталія ВасилівнаДокумент Нариси з історії техніки та технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Царенко, Олег Миколайович; Рябець, Сергій ІвановичНавчальний посібник з історії виникнення та розвитку основних видів техніки та технологій від античності до нашого часу. Рекомендується студентам та викладачам педагогічних університетів, технічних вузів, учителям природничих дисциплін, учням старших класів загальноосвітніх шкіл, гімназій та ліцеїв та всім, хто цікавиться історією науки і техніки.Документ Основні підходи при формуванні в учнів конструкторських умінь засобами автоматизованого проєктування(ЦДУ ім. В. Винниченка, 2025) Рябець, Сергій Іванович; Щирбул, Олександр; Алфімов, Іван; Ryabets, S.; Shcherbul, Al.; Alfimov, І.(ua) У статті розглянуто процес формування в учнів конструкторських умінь за допомогою систем автоматизованого проєктування, зокрема у контексті навчання на уроках технологій. Автори наголошують на значенні систем автоматизованого проєктування у підготовці майбутніх фахівців технологічного профілю та акцентують увагу на розвитку важливих конструкторських компетентностей. Застосування таких інструментів як AutoCAD, SolidWorks, Fusion 360 дозволяє учням ефективно працювати з 2D- та 3D-моделями, виконувати інженерні розрахунки та готувати технічну документацію, що є невід’ємною частиною професійної діяльності в умовах сучасних технологій. У статті аналізуються основні підходи, які сприяють розвитку технічного мислення. Серед таких - метод поступового ускладнення завдань, колективне проєктування та інтеграція знань з інших дисциплін. Такі методи надають учням можливість працювати в команді, розвивати свої технічні та аналітичні здібності, а також глибше розуміти принципи конструктивного проєктування. Автори звертають особливу увагу на методі поетапного проєктування, який включає кілька етапів: від аналізу технічного завдання та формулювання вимог, і до створення ескізних креслень, розробки 3D-моделей, перевірки їх на міцність через інструменти систем автоматизованого проєктування та підготовки до виготовлення. На кожному етапі учні набувають нових знань та навичок, що сприяє формуванню їхньої здатності вирішувати реальні інженерні завдання. Застосування таких методів у освітньому процесі дозволяє учням не тільки ознайомитися з основами проєктування, а й безпосередньо отримати практичний досвід роботи з сучасними технологіями. Отже, використання САПР у освітньому процесі відіграє ключову роль у формуванні конструкторських умінь учнів, оскільки дозволяє їм не лише отримати базові знання з технічного моделювання, а й розвинути важливі навички аналітичного мислення, проєктування, самостійного прийняття рішень та роботи з цифровими технологіями. Це сприяє підготовці молодого покоління до сучасного технологічного середовища, допомагає їм адаптуватися до нових викликів ринку праці та забезпечує високий рівень професійної компетентності у сфері інженерії та виробничих технологій. (en) The article considers the process of formation of design skills in students using automated design systems, in particular in the context of training in technology lessons. The authors emphasize the importance of automated design systems in the training of future technological specialists and focus on the development of important design competencies. The use of such tools as AutoCAD, SolidWorks, Fusion 360 allows students to work effectively with 2D- and 3D-modelyami, perform engineering calculations and prepare technical documentation, which is an integral part of professional activity in the conditions of modern technologies. The article analyzes the main approaches that contribute to the development of technical thinking. Among these are the method of gradual complication of tasks, collective design and integration of knowledge from other disciplines. Such methods provide students with the opportunity to work in a team, develop their technical and analytical abilities, as well as a deeper understanding of the principles of constructive design. The authors pay special attention to the method of phased design, which includes several stages: from the analysis of the terms of reference and the formulation of requirements, and to the creation of draft drawings, the development of 3D-modeley, checking their strength through the tools of automated design systems and preparation for manufacturing. At each stage, students acquire new knowledge and skills, which contributes to the formation of their ability to solve real engineering problems. The use of such methods in the educational process allows students not only to get acquainted with the basics of design, but also directly gain practical experience with modern technologies. Consequently, the use of CAD in the educational process plays a key role in the formation of students’ design skills, as it allows them not only to gain basic knowledge of technical modeling, but also to develop important skills of analytical thinking, design, independent decision-making and work with digital technologies. This helps to prepare the younger generation for the modern technological environment, helps them adapt to the new challenges of the labor market and ensures a high level of professional competence in the field of engineering and production technologies.Документ Особливості використання інформаційно-цифрових технологій в організації змішаного навчання з технологічної освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Рябець, Сергій Іванович; Сергійчук, Олексій Володимирович; Рябец, Сергей Иванович; Сергейчук, Алексей Владимирович; Ryabets, Sergey Ivanovich; Sergiychuk, Alexey Vladimirovich(ua) У статті розглянуті питання, що стосуються застосування змішаного навчання в «Технологіях» за допомогою інформаційно-цифрових засобів на базі предметно-практичної діяльності. При цьому встановлено, що на кожному етапі учнями здійснюється відповідна система послідовних дій у виконанні проекту. Особливу увагу відведено застосуванню інтернет-технологій, як новітнього засобу при проведенні уроку. Узагальнено поняття «змішане навчання», що сприяє покращенню його розуміння для впровадження в навчальний процес. Приведені конкретні приклади використання змішаного навчання у шкільній практиці, які сприяли покращенню засвоєння вивченого матеріалу, завдяки відображенню інформації в нелінійній формі. Наголошено на переваги використання змішаного навчання під час освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. Зроблено висновок, що змішане навчання є на сьогоднішній день однією з актуальних навчальних технологій, яка дозволяє формувати предметні та ключові компетентності на основі доповнення та поєднання традиційного, дистанційного та мобільного навчання за умови самонавчання та самоконтролю учня.Документ Особливості навчального плану спеціальності 015 професійна освіта (технологія виробів легкої промисловості) освітнього рівня бакалавр(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Рябець, Сергій Іванович; Rybets, Sergey(ua) Стаття присвячена особливостям формування навчального плану спеціальності 015 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості) освітнього рівня Бакалавр. Розгляд даного питання є актуальним у зв’язку з подальшим реформуванням вищої освіти в Україні, що вимагає перегляд та удосконалення згідно сучасних нормативів усіх складових вищої освіти: освітні професійні програми та програмні компетентності, кількість часу на підготовку освітнього ступеня, формування оптимальних переліків дисциплін загальної та професійної підготовки тощо. Автор на конкретному прикладі показує визначені нормативними документами підходи до складання навчального плану з наочною його ілюстрацією та з урахуванням особливостей вищої професійної освіти. Як варіант реалізації таких вимог та умов продемонстровано оптимальний перелік нормативної та варіативної складових загальної та професійної підготовки, вказано на можливість модернізації в зв’язку з імплементацією нового Закону України «Про освіту».Документ Особливості створення дистанційного курсу «Основи виробництва» як складової змішаного навчання в технологічній підготовці студентів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Рябець, Сергій Іванович(uk) Стаття присвячена особливостям створення дистанційних курсів в програмованому навчальному середовищі Мооdle. На прикладі побудови електронного курсу «Основи виробництва» автор демонструє варіанти структури предмету в цілому та наповнення освітнього контенту дисципліни за тематичним форматом. На конкретних прикладах показано типове наповнення ресурсами та різновидами навчальної діяльності такими як веб-посилання, книга, сторінка, файл та завдання, семінари, тести, уроки, форуми, чати тощо відповідно. Застосування дистанційних курсів дозволить підняти самостійну роботу студентів на новий якісний рівень. Наголошується, що застосування змішаного навчання – поєднання традиційних форм і методів очного викладання та дистанційних електронних курсів дозволяє активізувати навчальну діяльність і викладача, і студента.Документ Перспективний педагогічний досвід в організації підготовки молодих учителів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Куценко, Тетяна Володимирівна; Рябець, Сергій Іванович(uk) У статті розглянуто та узагальнено сутність передового педагогічного досвіду при організації підготовки молодих вчителів.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »