Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Рябец, Сергей Иванович"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Особливості використання інформаційно-цифрових технологій в організації змішаного навчання з технологічної освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Рябець, Сергій Іванович; Сергійчук, Олексій Володимирович; Рябец, Сергей Иванович; Сергейчук, Алексей Владимирович; Ryabets, S.; Sergiychuk, A.
    (ua) У статті розглянуті питання, що стосуються застосування змішаного навчання в «Технологіях» за допомогою інформаційно-цифрових засобів на базі предметно-практичної діяльності. При цьому встановлено, що на кожному етапі учнями здійснюється відповідна система послідовних дій у виконанні проекту. Особливу увагу відведено застосуванню інтернет-технологій, як новітнього засобу при проведенні уроку. Узагальнено поняття «змішане навчання», що сприяє покращенню його розуміння для впровадження в навчальний процес. Приведені конкретні приклади використання змішаного навчання у шкільній практиці, які сприяли покращенню засвоєння вивченого матеріалу, завдяки відображенню інформації в нелінійній формі. Наголошено на переваги використання змішаного навчання під час освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. Зроблено висновок, що змішане навчання є на сьогоднішній день однією з актуальних навчальних технологій, яка дозволяє формувати предметні та ключові компетентності на основі доповнення та поєднання традиційного, дистанційного та мобільного навчання за умови самонавчання та самоконтролю учня.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні підходи у формуванні навчальних планів на прикладі спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Рябець, Сергій Іванович; Рябец, Сергей Иванович
    (uk) Метою цієї публікації є демонстрація застосування сучасних вимог до складання навчальних планів на прикладі спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання) освітнього рівня Бакалавр. Сучасні підходи повинні враховувати всі складові реформування вищої освіти: нові освітні програми та програмні компетентності, яким повинні відповідати освітньо-кваліфікаційні характеристики, значна кількість часу для студентської самостійної роботи, що напряму пов’язано з тижневим навантаженням та аудиторними годинами, вимоги щодо планової кількості дисциплін за семестр (рік), формування циклів підготовки спеціальностей закладом вищої освіти тощо. На прикладі складання конкретного плану автор намагався показати варіант реалізації нормативних вимог та умов, коли стандарти вищої освіти потребують значного удосконалення згідно сучасної динаміки змін та потреб суспільства. Враховуючи, що галузеві науково-методичні комісії, відповідальні за нові стандарти вищої освіти тільки формуються, а на базі цих стандартів ще не розроблено вимог до описів освітніх програм та освітньо-кваліфікаційних характеристик, реалізовані автором підходи є актуальними та можуть бути корисними при створенні навчальних планів в перехідний період модернізації змісту підготовки студентів, в першу чергу технологічних та природничих спеціальностей.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук
Логотип репозиторію COAR Notify