Перегляд {{ collection }} за Автор "Рябец, Сергей Иванович"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Застосування можливостей Google для технологій веб-квестуна уроках трудового навчання(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Рябець, Сергій Іванович; Рябец, Сергей Иванович; Ryabets, Sergey Ivanovich; Гавриленко, Катерина Олександрівна; Гавриленко, Екатерина Александровна; Havrylenko, Kateryna Aleksandrovna(uk) У статті досліджено проектно-технологічну діяльність та особливості її основних етапів. Встановлено, що на кожному етапі учнями здійснюється відповідна система послідовних дій у виконанні проекту. Особливу увагу відведено застосуванню на уроках трудового навчання технології веб-квесту, як новітнього засобу реалізації методу проектів. Визначено поняття технології веб-квесту як такої, що сприяє організації колективної діяльності учнів під час реалізації методу проектів з будь-якої теми. Розміщення створених веб-квестів у мережі Інтернет дозволяє змотивувати учнів на досягнення найкращих навчальних результатів. Встановлено, що користування сервісами Google сприяють формуванню інформаційно-цифрової компетентності учасників освітнього процесу. На прикладі додатка GOOGLE BLOGGER продемонстровано створення веб-квесту в рамках впровадження проектної діяльності на уроках трудового навчання.Документ Особливості використання інформаційно-цифрових технологій в організації змішаного навчання з технологічної освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Рябець, Сергій Іванович; Сергійчук, Олексій Володимирович; Рябец, Сергей Иванович; Сергейчук, Алексей Владимирович; Ryabets, Sergey Ivanovich; Sergiychuk, Alexey Vladimirovich(ua) У статті розглянуті питання, що стосуються застосування змішаного навчання в «Технологіях» за допомогою інформаційно-цифрових засобів на базі предметно-практичної діяльності. При цьому встановлено, що на кожному етапі учнями здійснюється відповідна система послідовних дій у виконанні проекту. Особливу увагу відведено застосуванню інтернет-технологій, як новітнього засобу при проведенні уроку. Узагальнено поняття «змішане навчання», що сприяє покращенню його розуміння для впровадження в навчальний процес. Приведені конкретні приклади використання змішаного навчання у шкільній практиці, які сприяли покращенню засвоєння вивченого матеріалу, завдяки відображенню інформації в нелінійній формі. Наголошено на переваги використання змішаного навчання під час освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. Зроблено висновок, що змішане навчання є на сьогоднішній день однією з актуальних навчальних технологій, яка дозволяє формувати предметні та ключові компетентності на основі доповнення та поєднання традиційного, дистанційного та мобільного навчання за умови самонавчання та самоконтролю учня.Документ Реалізація методолого-дидактичного підходу підготовки фахівців професійної та технологічної освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Хріненко, Тетяна Вікторівна; Khrinenko, Tatyana Viktorovna; Садовий, Микола Ілліч; Садовой, Николай Ильич; Sadovyі, Mykola Illich; Рябець, Сергій Іванович; Рябец, Сергей Иванович; Ryabets, Sergiy Ivanovich(uk) Стаття присвячена проблемам визначення шляхів підготовки висококваліфікованих фахівців в галузі професійної освіти. Про наявність проблеми свідчить постійне зменшення замовлення Міністерства освіти і науки на фахівців в швейній галузі, сфері послуг тощо. Аналогічна ситуація і у галузі машинознавства, обробки матеріалів, електроніці. Природничі дисципліни майже не мають попиту, відсутня ефективна актуалізація потреби на природничо-математичну підготовку. Проте глобальний науково-технічний прогрес потребує прискореного розвитку вказаних галузей, що створює в державі суперечність між соціальним запитом та реальністю. Закони України, постанови Кабінету Міністрів, накази МОН про освіту свідчать, що в них чітко виділяються довгострокові аспекти розвитку освіти, зокрема глобальні: ідея цифрової трансформації та STEM освіти. На нашу думку виділені напрямки заслуговують на увагу. В цьому зв’язку нами окреслена структура дослідження освітнього стану суспільства, на основі якої доцільно проводити дослідження з усунення суперечностей, що мають місце.Документ Розвиток творчої активності старшокласників у процесі технологічної підготовки(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Рябець, Сергій Іванович; Петренко, Володимир Анатолійович; Рябец, Сергей Иванович; Петренко, Владимир Анатольевич; Ryabets, Sergey Ivanovich; Petrenko, Volodymyr Anatolievich(ua) У статті розглянуто деякі методи стимулювання творчої активності учнів старшої школи на уроках Технологій в умовах переходу до нового змісту технологічної підготовки. Навчально-виховний процес з Технологій передбачає оволодіння старшокласниками особливими педагогічними методами творчої активності, до яких відносять метод мозкового штурму, синектики, фокальних об’єктів, морфологічного аналізу та ін. Зазначені методи творчої активності презентують технологію опрацювання інформації та пошуку нових ідей для розв’язання технічних творчих завдань. Акцентовано увагу на основних умовах реалізації деяких творчих методів стимулювання творчої активності в процесі технологічної підготовки. Такими умовами зокрема, є підведення учнів до творчого розв’язку ідеї, стимулювання учнів до використання набутих загальнотеоретичних і політехнічних знань для розв’язання технічних творчих завдань, використання педагогічних прийомів та методів стимулювання творчої активності учнів при виконанні поставлених перед ними завдань на уроках Технологій тощо.Документ Складові ресурсного забезпечення при вивченні «деревообробки» у профільній школі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Рябець, Сергій Іванович; Рябец, Сергей Иванович; Ivanovich, Ryabets Sergey; Віляда, Максим Юрійович; Виляда, Максим Юрьевич; Vilyada, Maxim Yuriyovych(ua) У статті розглядаються основні складові ресурсного забезпечення освітнього процесу при вивченні Технологій з профілем «Деревообробка» у старших класах. Зокрема, здійснено теоретичний аналіз поняття «ресурсне забезпечення» як основоположної компоненти якісного формування фахових компетентностей з навчального предмета «Технології. Деревообробка». Ресурсне забезпечення уроків технологій включає в себе перш за все, приміщення деревообробної майстерні, яке відповідає всім нормативним вимогам чинного законодавства; технічне оснащення майстерні (верстаки, верстати, обладнання та прилади для виконання лабораторних робіт, електрифіковані інструменти тощо); дидактичні матеріали з тематики уроків (інструкційні картки, роздатковий матеріал, банки проектів тощо); методичне забезпечення (навчальні посібники, підручники); матеріальні ресурси (сировина для виготовлення виробів, заготовки); матеріали з техніки безпеки; засоби індивідуального захисту та робочий одяг. Приведено перелік матеріального, технічного та дидактичного забезпечення, необхідного для вивчення конкретних розділів зі спеціалізації «Деревообробка».Документ Сучасні підходи у формуванні навчальних планів на прикладі спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Рябець, Сергій Іванович; Рябец, Сергей Иванович(uk) Метою цієї публікації є демонстрація застосування сучасних вимог до складання навчальних планів на прикладі спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання) освітнього рівня Бакалавр. Сучасні підходи повинні враховувати всі складові реформування вищої освіти: нові освітні програми та програмні компетентності, яким повинні відповідати освітньо-кваліфікаційні характеристики, значна кількість часу для студентської самостійної роботи, що напряму пов’язано з тижневим навантаженням та аудиторними годинами, вимоги щодо планової кількості дисциплін за семестр (рік), формування циклів підготовки спеціальностей закладом вищої освіти тощо. На прикладі складання конкретного плану автор намагався показати варіант реалізації нормативних вимог та умов, коли стандарти вищої освіти потребують значного удосконалення згідно сучасної динаміки змін та потреб суспільства. Враховуючи, що галузеві науково-методичні комісії, відповідальні за нові стандарти вищої освіти тільки формуються, а на базі цих стандартів ще не розроблено вимог до описів освітніх програм та освітньо-кваліфікаційних характеристик, реалізовані автором підходи є актуальними та можуть бути корисними при створенні навчальних планів в перехідний період модернізації змісту підготовки студентів, в першу чергу технологічних та природничих спеціальностей.Документ Інформаційно-технологічне забезпечення фахової підготовки в технологічній освіті на прикладі курсу «Основи техніки та технологій»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Озірний, Віталій Володимирович; Озирный, Виталий Владимирович; Ozirny, Vitaly Vladimirovich; Рябець, Сергій Іванович; Рябец, Сергей Иванович; Ryabets, Sergey Ivanovich(ua) У статті розглянуто інформаційно-технологічний супровід професійної підготовки майбутнього вчителя трудового навчання. Продемонстровано схему дидактичного інформаційно-технологічного комплексу до навчально-методичного забезпечення вивчення курсу та визначено навчальний контент із курсу «Основи техніки та технологій.