Перегляд {{ collection }} за Автор "Рацул, Олександр Анатолійович"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Основні принципи навчання з метою системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Рацул, Олександр АнатолійовичУ статті виявлено й описано основні принципи навчання з метою системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Так, зокрема, йдеться про такі принципи навчання, як цілеспрямованості, гуманізації і гуманітаризації, культуровідповідності, зв’язку з життям, природовідповідності, науковості, доступності, систематичності, свідомості, активності й самодіяльності, творчості й ініціативи вихованців у поєднанні з педагогічним керуванням, наочності, міцності як теоретичних знань, так і розвитком індивідуальних особливостей особистості кожного студента.Документ Соціальна реклама як вектор розвитку інформаційної культури суспільства(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Рацул, Олександр Анатолійович; Рацул, Александр Антольевич; Razul, Oleksandr Anatolievich(uk) У статті розглянуто трактування поняття «соціальна реклама», теоретично проаналізована роль соціальної реклами у практиці соціальної роботи.Документ Сучасні підходи використання інформаційних технологій майбутніми соціальними педагогами(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Рацул, Олександр Анатолійович; Рацул, Александр Анатолиевич; Ratsul, Oleksandr(uk): Стаття присвячена проблемі сучасних підходів до використання інформаційних технологій викладачами спеціальності «Соціальна педагогіка». Визначено й проаналізовано вимоги, що висуваються до освітян щодо готовності використовувати інформаційні технології (ІТ) у професійній діяльності для розробки відповідних методик і технік підготовки соціальних педагогів в сучасних умовах.Документ Філософський аспект системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Рацул, Олександр АнатолійовичАктуальність статті полягає у вивченні соціально-філософських проблем комп’ютеризації у царині освіти й, відповідно, системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів. Метою статті є визначення філософських засад системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів. Статтю присвячено висвітленню основних положень взаємодії "людина-комп’ютер" у світлі гуманізації освітнього процесу. Увагу також закцентовано на описі інформаційної культури як одному з найважливіших чинників інформатизації навчального процесу.