Перегляд {{ collection }} за Автор "Радул, Ольга Сергеевна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Актуальні проблеми виховання в сучасному світі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Радул, Ольга Сергіївна; Радул, Ольга Сергеевна; Radul, Olha Serhiivna(uk) У статті висвітлюються окремі пріоритетні проблеми виховання дітей і молоді в сучасному світі, зокрема виховання в дусі миру, інтернаціональне та полікультурне виховання, виховання політичної культури та громадянське виховання, екологічне виховання. Розглядаються основні шляхи їх реалізації на рівні шкільних програм та практичної діяльності учнів.Документ Виховання любові до малої батьківщини у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського(КОД, 2018) Радул, Ольга Сергіївна; Радул, Ольга Сергеевна; Radul, Olga Serhiyvna(uk) У статті розкривається сутність поглядів В. Сухомлинського на актуальну проблему виховання у школярів любові до малої батьківщини, що є основою патріотичного виховання. На підставі праць видатного вченого, досвіду Павлиської школи розкривається зміст та шляхи формування любові до рідного краю: любов до людей; до природи рідного краю (картини якого особливо міцно відкладаються у пам’яті в поєднанні з поетичним словом); уявні і справжні подорожі по Батьківщині; виявлення діяльної любові до рідного краю; збереження історичної пам’яті, шанування загиблих, збереження всього, що створено людьми і чим пишаються старші покоління.Документ Проблеми дошкільного виховання у поглядах утопістів(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Радул, Ольга Сергіївна; Радул, Ольга Сергеевна; Radul, Olga Serhiyivna(ua) У статті проаналізовано погляди Платона, Т. Кампанелли, Мореллі, Ш. Фур’є, Р. Оуена на громадське дошкільне виховання. Розглянуто зміст, шляхи, особливості реалізації громадського виховання дітей дошкільного віку, запропоновані філософами і педагогами, зокрема, роль держави, вимоги до вихователів, значення виховного середовища, врахування вікових особливостей дітей дошкільного віку, створення у закладах дошкільної освіти умов для реалізації різноманітних дитячих потреб та інтересів, значення ігор та іграшок у вихованні, гармонійне виховання тощо.Документ Розвиток педагогічної освіти в Україні у 20-30-і роки ХХ століття(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Радул, Ольга Сергіївна; Радул, Ольга Сергеевна; Radul, Olga Serhiyvna(uk) У статті розглядаються особливості розвитку педагогічної освіти в Україні. У 20-і роки в Україні до вищих навчальних закладів відносилися інститути народної освіти та педагогічні технікуми. З уніфікацією системи освіти у всьому СРСР (1929 р.) в Україні до вищої педагогічної освіти належали інститути соціального виховання, педагогічні інститути професійної освіти, з 1933 р. – педагогічні інститути (з чотирирічним терміном навчання), з 1935 р. – учительські інститути (з дворічним терміном навчання).Документ Соціальний зміст виховання в античний період(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Радул, Валерій Вікторович; Радул, Ольга Сергіївна; Радул, Валерий Викторович; Радул, Ольга Сергеевна; Radul, Valerij Viktorovych; Radul, Olga Sergiivna(ua) У статті показано особливості зародження виховання в античний період. На основі наявних досліджень обґрунтовано, що виховання виконує різноманітні функції, але першочергове – це політичні функції, і має суспільний характер. Показано, що питання виховання молодого покоління розглядалися як загальна справа всього суспільства яка реалізувалася представниками старшого покоління.