Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Пунгіна, Ольга Анатоліївна"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Вклад Володимира Заузе у розвиток графічних видів мистецтва на Півдні України
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Пунгіна, Ольга Анатоліївна; Пунгина, Ольга Анатьльевна; Puhina, Olha
    (uk) У 20-і роки, у зв’язку із зростаючим значенням графічних видів мистецтва на Півдні України, в Одеському художньому інституті створюється графічна майстерня, до викладання запрошують видатних художників таких як, Володимир Заузе. Своїм завданням факультет мав зблизити графіку з технічним виробництвом, випускати не тільки художника-графіка, але й техніка, що знає і розуміє усі технічні засоби виробництва.
  • Ескіз
    Документ
    Впровадження художньої політехнічної освіти в Одесі у 20-ті роки ХХ ст., як новий рівень у підготовці фахівців
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Пунгіна, Ольга Анатоліївна
    Одеський Політехнікум розвивався за моделлю мистецького ВУЗу, пристосованого до потреб виробництва. Науковий підхід до викладання фахових дисциплін сприяв тому, що під час виконання курсових та дипломних робіт студенти керувалися професійним вирішенням завдань. На всіх курсах була раціонально організована безперервна виробнича практика. Також студенти постійно залучалися до агітаційної і культмасової роботи, співпраці з іншими центрами художньої освіти південних регіонів.
  • Ескіз
    Документ
    Мистецько-педагогічна діяльність М. І. Жука у розвитку графічної південноукраїнської національної школи
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Пунгіна, Ольга Анатоліївна; Пунгина, Ольга Анатолиевна; Puhina, Olha Anatoliivna
    (uk) У 1925 році в Одеському Політехнікумі образотворчих мистецтв для ґрунтовної підготовки знавців народної творчості, відкривається майстерня стилізації, керівником до якої був запрошений видатний художник М. І. Жук. Під його керівництвом в інституті починається глибоке вивчення народних зразків і навчання на їхній основі. Особливу увагу у майстерні приділяли вивченню південно-причорноморських мотивів орнаментики і національних джерел творчості
  • Ескіз
    Документ
    Передумови розвитку та особливості художньої освіти на Півдні України (друга половина ХІХ століття)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Пунгіна, Ольга Анатоліївна
    У другій половині ХІХ ст. на території Півдня України були створені передумови для формування художньої освіти регіону. Економічний та культурний прогрес в Україні у цей історичний період позитивно вплинув на формування національної культури та освіти з її регіональними особливостями.
  • Ескіз
    Документ
    “Салони” В. Іздебського і новітнє західноєвропейське мистецтво у формуванні нової генерації українських художників півдня україни початку ХХ ст.
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Пунгіна, Ольга Анатоліївна
    (uk) Інтернаціональні виставки 1909–1911 років, “Салони” В. Іздебського, відіграли величезну роль у переломі художніх смаків і світогляду студентської молоді. Вони виявилися своєрідним знаком ствердження на російському ґрунті мистецтва авангарду, піднесли престиж молодих вітчизняних художників, які нічим не поступалися західноєвропейським майстрам.
  • Ескіз
    Документ
    Синтез виражальних засобів та матеріалів в сучасному образотворчому мистецтві на прикладі викладання живопису, рисунку, композиції
    (ЦДУ ім. В. Винниченка, 2024) Кулініч, Лариса Олександрівна; Гусєва, Любов Григорівна; Пунгіна, Ольга Анатоліївна; Kulinych, Larysa Oleksandrivna; Husyeva, Liubov Hryhorivna; Pungina, Olha Anatoliivna
    (ua) На межі ХХ-ХХІ століть глобальна інформаційно-комунікативна система кардинально змінила умови для культурного обміну і взаємодії, освіти і спілкування. Метою статті є виявлення основних тенденцій розвитку сучасного мистецтва та умов підвищення ефективності навчання майбутніх фахівців образотворчого та декоративного мистецтва засобами синтезу виражальних засобів та матеріалів. Підкреслено, що художній образ є центральним, системоутворюючим поняттям для різних видів мистецтв, якому властиві умовність, багатозначність, недомовленість. Митці послуговуються художніми засобами для створення зовнішніх зв’язків, сукупність яких формує особливе середовище. В ході дослідження з’ясовано, що починаючи з кінця ХХ століття, українське образотворче і професійне декоративне мистецтво поступово позбавляються пострадянських стереотипів, розвиваються у європейському напрямку, в руслі модернізму та постмодернізму, але базуються на багатовіковому національному підґрунті. В умовах стійкої тенденції до інтеграції та пошуку нової образності, поступово розмиваються межі традиційних видів образотворчого мистецтва, а декоративне мистецтво активно залучене до вирішення проблем образотворчості. У ході вирішення нових задач образотворчості посилюється роль синтезу виражальних засобів, матеріалів, запозичення і взаємовпливи між видами мистецтв, стилістичних пошуків та технологічних експериментів. Доведено, що збалансоване поєднання в навчальному процесі принципів і методів академічного навчання рисунку і живопису та експериментального творчого пошуку, а також розуміння образності сучасного мистецтва забезпечить належне формування фахових компетентностей майбутніх художників та вчителів мистецтва. Потребують подальшого дослідження методичні аспекти підготовки майбутніх фахівців образотворчого та декоративного мистецтва в умовах формування нової образності сучасного мистецтва. (en) Abstract. At the turn of the XX-XXI centuries, the global information and communication system radically changed the conditions for cultural exchange and interaction, education and communication. The purpose of the article is to identify the main trends in the development of modern art and the conditions for increasing the effectiveness of training future specialists in fine and decorative arts by means of the synthesis of expressive means and materials. It is emphasized that the artistic image is a central, system-forming concept for various types of arts, a productive way of knowing the real reality, which is characterized by convention, ambiguity, and incompleteness. Artists use artistic means to create external connections, the totality of which forms a special environment. In the course of the research, it was found that starting from the end of the 20th century, Ukrainian visual and professional decorative arts gradually got rid of post-Soviet stereotypes, developed in the European direction, in the direction of modernism and postmodernism, but were based on a centuries-old national background. In the conditions of a steady trend towards integration and the search for new imagery, the boundaries of traditional types of fine art are gradually blurring, and decorative art is actively involved in solving the problems of fine art. In the course of solving new problems of visual art, the role of the synthesis of expressive means, materials, borrowing and interactions between types of art, stylistic searches and technological experiments is strengthened. It has been proven that a balanced combination of the principles and methods of academic teaching of drawing and painting and experimental creative research in the educational process, as well as an understanding of the imagery of modern art, will ensure the proper formation of professional competencies of future artists and art teachers. Methodological aspects of training future specialists in fine and decorative arts in the conditions of the formation of a new image of modern art require further research.
  • Ескіз
    Документ
    Соціокультурні передумови формування художньої освіти на півдні україни у ХІХ столітті
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Пунгіна, Ольга Анатоліївна
    (uk) Заснування міст Херсонської губернії, створення необхідних економічних та соціальних умов викликало приплив значної кількості високоосвіченого, культурного населення як з Російської імперії, так і з країн Західної Європи. Під впливом цих процесів сформувалася специфічна спільнота, яка вирізнялася прогресивною спрямованістю та певними культурними особливостями, що сприяло соціокультурним передумовам формування художньої культури на півдні України у ХІХ столітті.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук
Логотип репозиторію COAR Notify