Перегляд за Автор "Пунгіна, Ольга Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вклад Володимира Заузе у розвиток графічних видів мистецтва на Півдні України(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Пунгіна, Ольга Анатоліївна; Пунгина, Ольга Анатьльевна; Puhina, Olha(uk) У 20-і роки, у зв’язку із зростаючим значенням графічних видів мистецтва на Півдні України, в Одеському художньому інституті створюється графічна майстерня, до викладання запрошують видатних художників таких як, Володимир Заузе. Своїм завданням факультет мав зблизити графіку з технічним виробництвом, випускати не тільки художника-графіка, але й техніка, що знає і розуміє усі технічні засоби виробництва.Документ Впровадження художньої політехнічної освіти в Одесі у 20-ті роки ХХ ст., як новий рівень у підготовці фахівців(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Пунгіна, Ольга АнатоліївнаОдеський Політехнікум розвивався за моделлю мистецького ВУЗу, пристосованого до потреб виробництва. Науковий підхід до викладання фахових дисциплін сприяв тому, що під час виконання курсових та дипломних робіт студенти керувалися професійним вирішенням завдань. На всіх курсах була раціонально організована безперервна виробнича практика. Також студенти постійно залучалися до агітаційної і культмасової роботи, співпраці з іншими центрами художньої освіти південних регіонів.Документ Мистецько-педагогічна діяльність М. І. Жука у розвитку графічної південноукраїнської національної школи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Пунгіна, Ольга Анатоліївна; Пунгина, Ольга Анатолиевна; Puhina, Olha Anatoliivna(uk) У 1925 році в Одеському Політехнікумі образотворчих мистецтв для ґрунтовної підготовки знавців народної творчості, відкривається майстерня стилізації, керівником до якої був запрошений видатний художник М. І. Жук. Під його керівництвом в інституті починається глибоке вивчення народних зразків і навчання на їхній основі. Особливу увагу у майстерні приділяли вивченню південно-причорноморських мотивів орнаментики і національних джерел творчостіДокумент Передумови розвитку та особливості художньої освіти на Півдні України (друга половина ХІХ століття)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Пунгіна, Ольга АнатоліївнаУ другій половині ХІХ ст. на території Півдня України були створені передумови для формування художньої освіти регіону. Економічний та культурний прогрес в Україні у цей історичний період позитивно вплинув на формування національної культури та освіти з її регіональними особливостями.Документ “Салони” В. Іздебського і новітнє західноєвропейське мистецтво у формуванні нової генерації українських художників півдня україни початку ХХ ст.(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Пунгіна, Ольга Анатоліївна(uk) Інтернаціональні виставки 1909–1911 років, “Салони” В. Іздебського, відіграли величезну роль у переломі художніх смаків і світогляду студентської молоді. Вони виявилися своєрідним знаком ствердження на російському ґрунті мистецтва авангарду, піднесли престиж молодих вітчизняних художників, які нічим не поступалися західноєвропейським майстрам.Документ Соціокультурні передумови формування художньої освіти на півдні україни у ХІХ столітті(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Пунгіна, Ольга Анатоліївна(uk) Заснування міст Херсонської губернії, створення необхідних економічних та соціальних умов викликало приплив значної кількості високоосвіченого, культурного населення як з Російської імперії, так і з країн Західної Європи. Під впливом цих процесів сформувалася специфічна спільнота, яка вирізнялася прогресивною спрямованістю та певними культурними особливостями, що сприяло соціокультурним передумовам формування художньої культури на півдні України у ХІХ столітті.