Перегляд за Автор "Павленко, Марія Богданівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Формування лексичної компетентності молодших школярів засобами інноваційних технологій(2024) Павленко, Марія Богданівна; Pavlenko, M. B.(ua) У магістерській роботі теоретично обґрунтовано й з’ясовано особливості вивчення лексичного матеріалу відповідно до нових Типових освітніх програм нової української школи 1–2 та 3–4 класи, висвітлено особливості вироблення лексичної грамотності учнів молодшого шкільного віку, з’ясовано значення лексичних норм в освітньому процесі здобувачів початкової ланки загальноосвітньої школи й досліджено особливості застосування інноваційних технологій під час опрацювання лексичного матеріалу на уроках української мови в початковій школі. Упровадження інноваційних технологій дає змогу учням краще опанувати лексичний матеріал, вільно та доречно використовувати у власному мовленні різні лексичні групи слів, добирати синоніми та антоніми до поданих слів, вирізняти в текстах слова різних частин мови, тобто сформувати лексичну компетентність. Використання сучасних підходів в освітню практику спрямовує процес навчання на індивідуальну траєкторію учня початкової школи. (en) The master's thesis theoretically substantiates and clarifies the features of studying lexical material in accordance with the new Standard Educational Programs of the New Ukrainian School for elementary school, highlights the features of developing primary students’ lexical literacy, clarifies the importance of lexical norms in the educational process of primary students, and investigates the features of using innovative technologies when studying lexical material during Ukrainian classes in elementary school. The introduction of innovative technologies allows students to master lexical material better, to use different lexical groups of words in their own speech freely and appropriately, to select synonyms and antonyms for the given words, to distinguish words of different parts of speech in texts and, therefore, to form lexical competence. Using modern approaches in educational practice directs the learning process to the individual trajectory of primary student.