Перегляд {{ collection }} за Автор "Ничишина, Виктория Викторовна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Про інтеграцію форм організації навчання математики в загальноосвітній школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Нічишина, Вікторія Вікторівна; Ничишина, Виктория Викторовна; Nichyshyna, V. V.(uk) У статті розглянуто інтеграцію форм організації навчання як один із можливих шляхів формування в учнів загальноосвітніх шкіл умінь позитивної самооцінки, критичного мислення, самостійного вирішення нестандартних навчальних та життєвих завдань, творчої самоорганізації тощо. Обґрунтовано ефективність наступних форм організації навчання математики в загальноосвітній школі: кейс-технології, методу проектів, інтегрованих уроків, уроків-ігор. Виявлено, що їх інтеграція дає можливість розглядати математичні знання і вміння не як самоціль, а як можливість обстоювати свою позицію, аргументувати власну точку зору, доводити правильність або хибність окремих положень, ставити запитання вчителеві, чути позицію й точку зору іншої людини, рецензувати відповіді товаришів, ділитися власними знаннями з іншими, тобто як засіб розвитку особистості учня, використання математичних знань для задоволення пізнавальних і практичних потреб.Документ Інтеграція змісту та нестандартних методів розв’язування задач з алгебри у старшій школі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Нічишина, Вікторія Вікторівна; Ярова, Оксана Анатоліївна; Ничишина, Виктория Викторовна; Яровая, Оксана Анатольевна; Nichyshina, Victoria Viktorovna; Yarovaya, Oksana Anatoliivna(ua) У статті проаналізовано психолого-педагогічну та методичну літературу з теми дослідження. Окреслено сутність понять «інтеграція змісту математичних задач» та «інтеграція методів розв’язування задач». Розглянуто поняття математичної задачі як найбільше фективного засобу розвитку творчого мислення учнів старших класів. Актуалізовано особливості формування системи нестандартни хметодів розв’язування задач з алгебри в старших классах та організації навчального процесу в цих классах із включенням до нього системи нестандартних задач. Наведено приклади нестандартних задач. Розглянуто спеціальні вправи для навчання школярів способів самостійної діяльності, загальних прийомів розв’язування задач для оволодіння методами наукового пізнання реальної діяльності та прийомами продуктивної розумової діяльності під час розв’язування нестандартних задач.