Перегляд {{ collection }} за Автор "Нагорна, Олена Василівна"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Визначення стану сформованості технологічної культури майбутніх фахівців інклюзивних навчальних закладів(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Нагорна, Олена Василівна; Нагорная, Елена Васильевна; Nаhorna, Olena Vasylivna(uk) У статті розглянуто поняття «технологічна культура», охарактеризовано організаційнопедагогічні умови формування технологічної культури майбутніх фахівців інклюзивних навчальних закладів у процесі професійної підготовки, розкрито методику підготовки майбутніх фахівців до роботи в інклюзивному освітньому середовищі, виокремлено основні критерії готовності фахівця до професійної діяльності в умовах інклюзії.Документ Корекція інтелектуальних порушень в учнів спеціальної школи на уроках географії(2023) Завітренко, Долорес Жораївна; Березенко, Наталія Олегівна; Нагорна, Олена Василівна; Berezenko, Natalia Olegivna; Zavitrenko, Dolores Zhoraivna; Nahorna, Olena Vasylivna(ua) Вивчення географії передбачає активне функціонування вищих психічних процесів: мислення, уваги, пам’яті, уяви тощо. Дослідження вітчизняних та зарубіжних вчених показало, що систематичне використання спеціальних прийомів роботи, спрямованих на корекцію і подальший розвиток цих процесів дають позитивні результати. Перспективу нашого дослідження вбачаємо у розробці та впровадженні у навчання учнів з ІП новітніх корекційно спрямованих засобів навчання з географії з друкованою основою. Сучасний етап розвитку системи освіти в Україні характеризується освітніми інноваціями, спрямованими на збереження досягнень минулого і, водночас, на модернізацію системи освіти відповідно до вимог часу, новітніх надбань науки, культури і соціальної практики. Педагогічна система базується на інноваційній діяльності, формуванні і розвитку загальнолюдських цінностей, розвитку потенційних можливостей учасників навчально-виховного процесу, самореалізації особистості. Нагальна необхідність врахування сприйняття учнів, допоможуть розпізнати в кожному школяреві його індивідуальні особливості та допоможе дитині швидко сприймати навчальний матеріал як йому зручно, і на цій основі виховувати у нього прагнення до пізнання та набуття різних видів компетентностей. Системне використання інтерактивних методів є актуальним для сучасної освіти, та виступає ґрунтовною складовою у формуванні компетентної особистості учня як громадянина демократичного суспільства. Головним завданням роботи спеціальної школи визначено педагогічну корекцію інтелектуальних порушень у школярів. Ефективність педагогічної корекції на уроках географії залежить від врахування стану інтелектуального розвитку дітей, властивих їм індивідуально-типологічних особливостей, дотримання індивідуального підходу та виховання інтересу до уроків географії. Такий підхід забезпечить виконання спеціальною школою основного завдання щодо роботи з учнями з інтелектуальними порушеннями. У статті наголошується, що порушення вищих форм пізнавальної діяльності у школярів з інтелектуальною недостатністю призводять до значних труднощів при оволодінні навчальним матеріалом. Спеціальна школа - це навчальний заклад, який розрахований на інтелектуальний потенціал цих учнів i навчання в якому дає їм можливість після закінчення адаптуватись до життя в суспільстві. Враховуючи труднощі оволодіння ними знаннями, об'єм навчальною матеріалу зменшений порівняно з загальноосвітньою школою. (en) The study of geography involves the active functioning of higher mental processes: thinking, attention, memory, imagination, etc. The study of domestic and foreign scientists showed that the systematic use of special work methods aimed at the correction and further development of these processes yield positive results. We see the perspective of our research in the development and implementation of the latest correction-oriented teaching aids in geography with a printed basis in the education of students from IP. The current stage of the development of the education system in Ukraine is characterized by educational innovations aimed at preserving the achievements of the past and, at the same time, at modernizing the education system in accordance with the requirements of the times, the latest achievements of science, culture and social practice. The pedagogical system is based on innovative activities, the formation and development of universal values, the development of the potential opportunities of the participants in the educational process, and the self-realization of the individual. The urgent need to take into account the perception of students will help to recognize the individual characteristics of each student and will help the child to quickly perceive the educational material as it is convenient for him, and on this basis to nurture in him the desire for knowledge and the acquisition of various types of competences. The systematic use of interactive methods is relevant for modern education, and acts as a fundamental component in the formation of a competent personality of a student as a citizen of a democratic society. The main task of the work of the special school is the pedagogical correction of intellectual disorders in schoolchildren. The effectiveness of pedagogical correction in geography lessons depends on taking into account the state of intellectual development of children, their individual and typological features, observing an individual approach and fostering interest in geography lessons. This approach will ensure that the special school fulfills the main task of working with students with intellectual disabilities. The article emphasizes that violations of higher forms of cognitive activity in schoolchildren with intellectual disabilities lead to significant difficulties in mastering educational material. A special school is an educational institution that is designed for the intellectual potential of these students and the training in which gives them the opportunity to adapt to life in society after graduation. Taking into account the difficulty of mastering their knowledge, the amount of educational material is reduced compared to a comprehensive school.Документ Методичні рекомендації щодо огранізації та проведення виробничої логопедичної практики у ДНЗ(ФОП Піскова М. А., 2022) Завітренко, Долорес Жораївна; Рацул, Анатолій Борисович; Нагорна, Олена ВасилівнаДокумент Методичні рекомендації щодо організації та проведення виробничої логопедичної практики(ФОП Піскова М. А., 2022) Завітренко, Долорес Жораївна; Рацул, Анатолій Борисович; Нагорна, Олена ВасилівнаДокумент Методичні рекомендації щодо підготовки, написання, оформлення та захисту курсових робіт(ФОП Піскова М. А., 2022) Завітренко, Долорес Жораївна; Рацул, Анатолій Борисович; Нагорна, Олена ВасилівнаДокумент Професійна підготовка фахівців інклюзивної освіти у воєнний час на засадах компетентнісного підходу(Середняк Т. К., 2023) Нагорна, Олена ВасилівнаДокумент Підготовка майбутніх вчителів до роботи з дітьми в умовах інклюзивної освіти на основі компетентносного підходу та євроінтеграції(Середняк Т. К., 2023) Нагорна, Олена ВасилівнаДокумент Система корекційно-розвивального навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому просторі(Середняк Т. К., 2024) Нагорна, Олена ВасилівнаДокумент Спеціальна методика географії(ФОП Піскова М. А., 2022) Завітренко, Долорес Жораївна; Рацул, Анатолій Борисович; Нагорна, Олена ВасилівнаДокумент Історія корекційної психопедагогіки(ФОП Піскова М. А., 2022) Завітренко, Долорес Жораївна; Рацул, Анатолій Борисович; Нагорна, Олена Василівна