Перегляд {{ collection }} за Автор "Миценко, Євген Вікторович"
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Відбір і орієнтація юних легкоатлетів-бігунів 9–11 років на етапі початкової підготовки(2011) Миценко, Євген Вікторович(uk) Дисертація присвячена розробці інтегрального критерію рівня розвитку рухової функції юних легкоатлетів-бігунів 9–11 років, обґрунтуванню методики спортивного відбору та орієнтації юних легкоатлетів-бігунів на першому етапі спортивної підготовки. Розроблені диференційовані за віком шкали для проведення уніфікованої оцінки рівня розвитку окремих параметрів рухової функції. Розроблені інтегральні критерії, що характеризують схильність юних легкоатлетів-бігунів до роботи з переважним проявом швидкісно-силових здібностей або до роботи з переважним проявом аеробної витривалості. Експериментальним чином встановлено, що розроблені інтегральні критерії проявляють достатню стабільність під впливом тренувального навантаження різної переважної спрямованості.Документ Відбір і орієнтація юних легкоатлетів-бігунів 9–11 років на етапі початкової підготовки(2011) Миценко, Євген ВікторовичДокумент Динаміка успішності студентів неспеціальних факультетів цдпу з фізичного виховання в секції фітнесу(ФОП Озеров Г. В., 2018) Миценко, Євген ВікторовичДокумент Ефективність тренувального навантаження з орієнтацією на розвиток швидкісно-силових якостей(2008) Миценко, Євген Вікторович(uk) В статті розглядається питання спортивного відбору юних легкоатлетів 9-11 років на початковому етапі. Увагу приділено проблемі ранньої спеціалізації легкоатлетів на роботу швидкісного характеру або на витривалість. Описується комплекс показників, що характеризують ступінь обдарованості спортсмена та кореляція кожного з цих показників із спортивним результатом.Документ Здійснення поточного контролю успішності на заняттях з фітнесу у вищих навчальних закладах(НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016) Миценко, Євген Вікторович; Мішин, Сергій Вікторович; Mytsenko, Yevhen Viktorovich; Mishin, Serhiy Viktorovich(uk) В роботі піднімається проблема поточного оцінювання студентів на заняттях з фітнесу у вищих навчальних закладах. Зокрема браку обґрунтованих методик для здійснення такого контролю на заняттях з фізичного виховання із застосуванням фітнес-програм. Запропоновано серію вправ для проведення такого оцінювання. Представлені показники успішності в засвоєнні цих вправ студентами, які раніше не займалися фітнесом. Сформульовано практичні рекомендації по застосуванню описаного підходу для контролю успішності на заняттях з фітнесу. Намічено основні напрями подальших досліджень.Документ Контроль успішності на заняттях з фітнесу зі студентами вищих навчальних закладів(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2016) Миценко, Євген Вікторович; Мішин, Сергій ВікторовичДокумент Контроль успішності на заняттях з фітнесу у вищому навчальному закладі(Ексклюзив-Систем, 2017) Миценко, Євген Вікторович; Пихтіна, Поліна ВіталіївнаДокумент Контроль успішності на заняттях з фітнесу у вищому навчальному закладі(2017) Миценко, Євген Вікторович; Пихтіна, Поліна ВіталіївнаДокумент Морфофункціональні особливості юних легкоатлетів-бігунів 9-11 років(НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015) Миценко, Євген Вікторович(uk) Статтю присвячено морфофункціональним особливостям юних легкоатлетів-бігунів 9-11 років. Розглянуто сучасний стан питання про рівень морфофункціональних показників у хлопців 9-11 років. Метою дослідження є характеристика особливостей за основними морфофункціональними показниками юних легкоатлетів у віковий період з 9-ти до 11-ти років. Завдання дослідження: вивчення сучасного стану питання; виявлення вірогідних відмінностей між відповідними морфо функціональними показниками юних спортсменів та хлопців, що не займаються спортом; порівняльний аналіз виявлених відмінностей між цими показниками у юних легкоатлетів 9-11 років і хлопців, що не займаються спортом, того ж віку; узагальнення результатів дослідження та формулювання висновків. Результати: досліджено відмінності за станом та динамікою морфофункціональних показників між юними легкоатлетами 9-11 років та хлопцями, що не займаються спортом того ж віку. Виявлено морфофункціональні показники, що найбільш стабільно відрізняють юних легкоатлетів-бігунів 9-11 років та хлопців, що не займаються спортом того ж віку. Висновки: питання морфофункціональних особливостей юних легкоатлетів 9-11 років є актуальним і відповідає запитам практичної роботи фахівців. Найбільш інформативною складовою морфофункціональних особливостей юних легкоатлетів 9-11 років є стан відповідних показників, на відміну від динаміки, за якою нами не виявлено достовірних відмінностей від хлопців, що не займаються спортом. Найбільш стабільним із морфофункціональних показників рівня розвитку рухової функції юних легкоатлетів 9-11 років, що достовірно (Р<0,05) демонструє їх відмінність від хлопців того ж віку які не займаються спортом протягом всього дослідженого вікового періоду, є екскурсія грудної клітини.Документ Мотивація до занять фітнесом у студентів вищого педагогічного навчального закладу(НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2017) Миценко, Євген Вікторович; Mytsenko, Ye. V.(uk) Мета: виявити мотиви, що впливають на залучення студентів неспеціальних факультетів до занять фізичним вихованням в секційному відділенні фітнесу, визначити значимість кожного з таких мотивів. Матеріали і методи: мотиви, що обумовлюють схильність студентів до занять фізичним вихованням визначались за допомогою двох етапів анкетування, проведеного серед студентів першого та другого курсів неспеціальних факультетів Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка у кількості 64 осіб. Результати: представлена динаміка активності студентів в процесі занять фітнесом. Виявлено основні чинники, що мотивують, а також чинники що заважають студентам займатися в секції фітнесу. Представлені дані про рівень значимості кожного такого чинника. Висновки: виявлено, що три мотиви є основними в процесі прийому рішення про заняття фітнесом для 93% студентів, це - необхідність отримати залік, бажання покращити фізичну форму, поліпшити зовнішній вигляд. Зайнятість іншими навчальними дисциплінами або ж брак часу загалом є основним чинником, що заважає займатися фітнесом для 60% студентів.Документ Особливості стану та динаміки рухових якостей у легкоатлетів-бігунів 9-11 років(НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015) Миценко, Євген Вікторович(uk) Статтю присвячено особливостям рухових якостей юних легкоатлетів-бігунів 9-11 років. Розглянуто сучасний стан питання про рівень розвитку рухових якостей у хлопців 9-11 років.Документ Узгодженість компонентів рухової функції юних легкоатлетів 9–11 років, як прогностичних критеріїв спортивного відбору(2011) Миценко, Євген Вікторович; Воропай, Сергій Миколайович(uk) В статті розглядається узгодженість компонентів рухової функції юних легкоатлетів 9-11 років. Вікова динаміка такої узгодженості представлена за чотирма блоками показників. Блоком , показників специфічних здібностей юних легкоатлетів, що спеціалізуються в бігових видах, блоком психофізіологічних показників та блоком показників функціональної системи енергозабезпечення.Документ Фізичне виховання студентів як чинник впливу на успішність їх навчання(2013) Миценко, Євген Вікторович(uk) В статті розглядається питання залежності та взаємного впливу успішності навчання студентів КДПУ ім. В. Винниченка та їх оцінки з дисципліни фізичне виховання. Зокрема проаналізовано сучасний стан питання, здійснено аналіз наявних даних отриманих іншими дослідниками. Проведено кореляційний аналіз взаємного зв’язку між зазначеними показниками.Документ Фітнес у закладах вищої освіти: інструктивно-методичні матеріали для студентів 1-2 курсу всіх напрямів підготовки в роботі секційного відділення – фітнес(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Миценко, Євген Вікторович(uk) Інструктивно-методичні матеріали визначають зміст та послідовність участі студента в роботі секційного відділення. Їх підібрано виходячи з того, що завдання дисципліни «Фізичне виховання» для студентів неспеціальних факультетів полягає меншою мірою в формуванні рухових навичок, та більшою у вихованні загального позитивного ставлення до власного здоров’я, створенні умов набуття студентом знань і вмінь з оцінки власного фізичного стану, роботи над його вдосконаленням. Матеріали розкривають організаційні моменти роботи кафедри фізичного виховання і оздоровчої фізичної культури за новим принципом, що враховує інтереси студента у виборі напряму власного фізичного виховання. Містять пояснення та інструкції стосовно виконання окремих вправ, їх комплексів, а також вирішення інших тренувальних завдань, характеристику та зміст основних видів роботи в рамках навчальної дисципліни «Фізичне виховання» за напрямом – «Фітнес». Матеріали можуть бути використані студентами для полегшеної інтеграції в навчально-тренувальний процес та самостійної роботи над власним фізичним удосконаленням.