Перегляд {{ collection }} за Автор "Маркова, Елена Витальевна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Застосування методу проектів з дисципліни «біохімія» у підготовці майбутніх вчителів фізичної культури(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Маркова, Олена Віталіївна; Маркова, Елена Витальевна(uk) Стаття присвячена впровадженню методу проектів як одного з ефективних способів організації самостійної роботи студентів. Мета дослідження – розкрити сутність проектних технологій та умови їх ефективного застосування під час вивчення дисципліни «Біохімія» у підготовці майбутніх вчителів фізичної культури. Методи дослідження: педагогічне спостереження, дослідницька бесіда, вивчення й узагальнення педагогічного досвіду, першоджерел, вивчення продуктів діяльності студентів. Результати дослідження – ефективне впровадження в навчальну діяльність студентів методу проектів з врахуванням рівня мотивації до навчання. Практичне значення проектної діяльності полягає у засвоєнні великого об’єму інформації із самостійної роботи студентів протягом всього семестру. Таким чином, проектна діяльність студентів з дисципліни «Біохімія» підвищує мотивацію до навчання та сприяє: ефективному засвоєнню знань, навчанню та формуванню міжособистісного спілкування та вмінню працювати в команді. Перспективами подальших наукових розвідок є аналіз успішності майбутніх вчителів фізичної культури з дисципліни «Біохімія» та тестуванні й анкетуванні для з'ясування рівня здобутих знань та мотиваційних установок до самостійного навчання студентів.Документ Педагогічна майстерність вчителя фізичної культури у позакласній фізкультурно-оздоровчій та спортивно-масовій роботі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Турчак, Анатолій Леонідович; Маркова, Олена Віталіївна; Турчак, Анатолий Леонидович; Маркова, Елена Витальевна; Turchak, Anatoliy Leonidovych,; MarkovA, Olena Vitaliyivna(ua) У статті розглядаються окремі аспекти формування педагогічної майстерності вчителя фізичної культури (тренера) у позакласній фізкультурно-оздоровчій та спортивно-масовій роботі в школі Розкриваються структурні компоненти діяльності вчителя (тренера) в організації позакласної роботи з фізичного виховання учнів у загальноосвітніх закладах. Пропонуються рівні діяльності вчителя фізичної культури (тренера) відповідно сучасних змін у структурі його знань, умінь і навичок. Також розкривається значення позакласної фізкультурно- оздоровчої та спортивно-масової роботі у професійному становленні майбутніх випускників загальноосвітніх закладів. Педагогічна майстерність сучасного вчителя фізичної культури(тренера) має бути спрямованою на реалізацію основної мети виховання – гармонійний розвиток особистості кожного учня.Документ Розвиток творчих здібностей у майбутніх вчителів фізичної культури на прикладі дисципліни «Біомеханіка»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Маркова, Олена Віталіївна; Маркова, Елена Витальевна; Markova, Olena Vitaliyivna(ua) Стаття присвячена розвитку творчих здібностей у майбутніх вчителів фізичної культури при впровадженні в методику викладання дисципліни «Біомеханіка» міждисциплінарного проекту «Біомеханічний аналіз фізичних вправ». Проектна діяльність студентів факультету фізичного виховання, включала наступні блоки: використання міждисциплінарних зв’язків у формуванні творчих здібностей студентів; практичне виконання обраної вправи з фіксацією техніки виконання в процесі відеозйомки; детальний біомеханічний аналіз власне виконаної вправи; презентація та захист проекту. За результатами аналізу експериментальних зрізів встановлено, що завдяки планомірній, системній та інтегрованій роботі при організації формувального етапу дослідження, у майбутніх вчителів фізичної культури експериментальної групи відбулися позитивні зрушення, особливо за продуктивним критерієм. Також збільшилася кількість студентів у групі з високим і середнім рівнем розвитку за рахунок зменшення у групі з низьким рівнем.