Перегляд {{ collection }} за Автор "Маринов, Олександр Васильович"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вивчення питань міжнародної науково-технічної інтеграції України в курсі загальної фізики технічного університету(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Чінчой, Олександр Олександрович; Chinchoy, O.; Маринов, Олександр Васильович; Marinov, O.(uk) Досліджено методику вивчення питань міжнародної науково-технічної інтеграції України в курсі загальної фізики технічного університету, а також пошук шляхів удосконалення змісту навчання фізики, які б сприяли формуванню компетентності студентів. Показано,що питання науково-технічної інтеграції в курсі загальної фізики мають прикладний зміст, розглянуто окремі напрямки міжнародного співробітництва: у космічній сфері, економічне та науково-технічне співробітництво у галузі альтернативної енергетики, підземні сховища газу та їх роль на європейському енергетичному ринку. Наведені приклади задач технічного змісту з курсу загальної фізики, для студентів, що навчаються у навчальних закладах технічного профілю.Документ Міжпредметні зв’язки курсу загальної фізики та професійно – орієнтованих дисциплін як засіб формування технічної компетентності студентів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Маринов, Олександр Васильович; Чінчой, Олександр Олександрович; Marinov, O.; Chinchoy, O.(uk) У статті обґрунтовані шляхи формування технічної компетентності студентів спеціальності ”Теплоенергетика” за рахунок міжпредметних зв’язків курсу загальної фізики та професійно орієнтованих дисциплін. Проаналізовані навчальні програми підготовки майбутніх інженерів у навчальних закладах ІІ-ІІІ рівнів акредитації та встановлені відповідні міжпредметні зв’язки у змістово-процесуальному компоненті методичної системи навчання фізики. Показано, що застосування знань, отриманих при вивченні курсу загальної фізики, необхідне для усвідомленого сприйняття більшості понять, що формуються в процесі вивчення професійно-орієнтованих дисциплін. Для формування технічної компетентності студентів доцільно використовувати різні форми занять та методи навчання: організація самостійної роботи, проведення екскурсій на виробництво, розв’язування фізико-технічних задач.Документ Окремі аспекти використання сучасних цифрових комплексів vernier dynamics cart and track system під час лекційних демонстрацій(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Величко, Степан Петрович; Донець, Наталія Володимирівна; Маринов, Олександр Васильович; Величко, Степан Петрович; Донец, Наталья Владимировна; Маринов, Александр Васильевич; Velychko, Stepan Petrovich; Donets, Natalia Volodymyrivna; Marinov, Oleksandr Vasilovich(ua) Сучасний рівень розвитку науки, техніки та сучасних технологій вимагає від людства володіння великою кількістю компетенцій: гнучкістю мислення, творчого підходу, швидкою адаптацією до нових умов та поставлених задач та ін. Розглядаючи освітній процес у закладах вищої освіти розуміємо, що він має бути побудований таким чином, що навчання студентів повинно відповідати цілям випереджувального навчання.Документ Розв’язування фізичних задач як засіб формування технічної компетентності студентів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Чінчой, Олександр Олександрович; Маринов, Олександр Васильович; Чинчой, Александа Аленксандрович; Маринов, Александр Васильевич; Chinchoy, O.; Marinov, O.(uk) Досліджено формування технічної компетентності студентів при вивченні курсу загальної фізики у технічному університеті. З’ясовано, що компетенції можуть формуватися у процесі навчання різних навчальних предметів, у тому числі і фізики: на практичних та лабораторних заняттях, при розв’язуванні задач, проведенні науково-дослідної роботи. Це дозволить майбутньому спеціалісту ефективно виконувати професійні і соціальні функції та систематично підвищувати кваліфікацію, оволодівати суміжними спеціальностями, що особливо актуально для сучасного інженера в умовах високої технічної оснащеності.Показано, що застосування різних типів фізичних задач з технічним змістом: якісних, розрахункових, винахідницьких і раціоналізаторських сприяє формуванню технічної компетентності майбутніх інженерів. Приведені приклади задач технічного змісту з курсу загальної фізики, для студентів, що навчаються у навчальних закладах морського профілю.