Перегляд {{ collection }} за Автор "Манойленко, Наталья Владимировна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ З досвіду організації та проведення гурткової роботи зі старшокласниками закладів загальної середньої освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Кононенко, Сергій Олексійович; Манойленко, Наталія Володимирівна; Кононенко, Сергей Алексеевич; Манойленко, Наталья Владимировна; Kononenko, Sergei Alekseevich; Manoylenko, Natalia Vladimirovna(ua) В статті проведено аналіз педагогічних і методичних досліджень, присвячених проблемам організації й розвитку технічної творчості школярів, вивчення досвіду роботи шкіл і позашкільних закладів, досвід авторів дають змогу визначити шляхи подальшого вдосконалення позакласної роботи а саме: в оптимізації вибору змісту, тематики, об’єктів праці, удосконаленні форм організації і засобів керівництва діяльністю учнів на позакласних заняттях для ознайомлення з основами організації сучасного виробництва, особливостями конструкторської, винахідницької і раціоналізаторської діяльності, вирішенні питань матеріального забезпечення, створення належних умов для занять гуртків, зміцнення їхньої навчально-матеріальної бази.Документ Контекстне навчання в організації і проведенні лабораторно-практичних занять з методики технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Манойленко, Наталія Володимирівна; Манойленко, Наталья Владимировна(ua) Актуалізується проблема модернізації змісту і методики проведення лабораторно-практичних занять з методики технологій через реалізацію контекстного навчання. Наведені фрагменти практично-лабораторного заняття з варіантами реалізації відповідних положень.Документ Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей у професійній підготовці вчителя трудового навчання(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Манойленко, Наталія Володимирівна; Куценко, Тетяна Володимирівна; Манойленко, Наталья Владимировна; Куценко, Татьяна Владимировна; Manoylenko, Natalia Vladimirovna; Kutsenko, Tatyana Vladimirovna(ua) Сучасний етап суспільного розвитку пов’язаний з інформаційними технологіями, які зазнали такого глобального поширення, що зараз важко уявити життя сучасної людини без них. Так можна без особливих труднощів навести приклади використання інформаційних технологій у освітній галузі. Успіх у освітній діяльності матиме той вищий навчальний заклад, який володіє найсучаснішими комп’ютерними технологіями. Прогрес в галузі освіти можна досягти, впроваджуючи відповідні інформаційні комп’ютерні технології, які роблять процес здобуття знань більш гнучким, індивідуалізованим, що дає змогу студентам використовувати глобальні ресурси для навчання, спілкуватись та обмінюватись досвідом із студентами інших країн. Насправді, перспективи розвитку інформаційних технологій безмежні. Стаття присвячена визначенню формування інформаційно-комунікаційних компетентностей у професійній підготовці вчителя трудового навчання.