Перегляд {{ collection }} за Автор "Манойленко, Наталия"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Посилення практичноїспрямованості експериментальних завдань в системі природничих дисциплін і предметно -профільних інтегративних курсів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Вовкотруб, Віктор Павлович; Манойленко, Наталія Володимирівна; Вовкотруб, Виктор; Манойленко, Наталия; Vovkotrub, Viktor; Manoelenko, Nataliya(uk) Нині актуальною є проблема проведення профорієнтаційної роботи серед школярів під час вивчення природничих дисциплін, трудового навчання та навчання у навчально-виробничих комбінатах. Зокрема вагоме значення при навчанні має відповідність планування, відбору змісту і часу проведення лабораторних робіт і робіт практикумів з названих дисциплін дидактичним принципам, зокрема принципам наступності і послідовності. Відповідного удосконалення і розвитку потребує навчальне середовище, яке б забезпечувало якісне здійснення трудового і виробничого навчання, профорієнтації, передпрофільної і профільної підготовк и випускників шкіл. Шкільний курс фізики відповідно до його специфіки має бути насиченим політехнічним змістом, слугувати пропедевтичною підготовкою до виконання експериментальних завдань прикладного змісту, що потребує більш сучасного технічного оснащення.Документ Формування методологічної основи зв’язків між елементами теорії пізнання в процесі підготовки вчителів технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Манойленко, Наталія Володимирівна; Манойленко, Наталия; Manoylenko, Natalia(uk) Стаття присвячена визначенню актуальності та чинникам посилення ролі інтеграції природничо-математичних і профільних дисциплін для підготовки вчителів технологій. Особливе значення в підготовці майбутніх вчителів технологій приділяється вивченню природничо-математичних дисциплін, зокрема навчанню фізики як невід’ємної складової загальної культури сучасного високотехнологічного середовища. Фізика виросла з потреб техніки і постійно використовує її досвід. Техніка більшою мірою визначає тематику фізичних досліджень і створює необхідні для фізики апарати і пристосування. Разом з тим відмічено, що техніка виростає з фізики, що в фізичних лабораторіях створюються нові галузі техніки і нові методи вирішення технічних задач. В статті наведено приклади завдань прикладного спрямування для студентів технологій, характерних міжпредметними зв’язками.