Перегляд за Автор "Малчевський, Валерій Миколайович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Професійна підготовка фахівців цифрових технологій до викладання oсвітньoгo модуля «Основи алгоритмізації»(2024) Малчевський, Валерій Миколайович; Malchevsky, V. M.(ua) Актуальність обраної теми полягає в тому, що алгоритмізація є основою програмування, котре, на сьогодні широко використовується в багатьох галузях науки, техніки, освіти і т. п. Відповідно, оволодіння основами алгоритмізації створює підґрунтя для подальшого освоєння різних інформаційних, комп’ютерних технологій, що є важливим у підготовці сучасних, конкурентоспроможних фахівців. Мета дослідження полягає в досліджені методики вивчення основ алгоритмізації. Об'єкт дослідження –освітній процес у закладах професійної освіти. Предмет дослідження –підходи, методи, техніки та інструменти, які використовуються для ефективного навчання та засвоєння основ алгоритмізації. Елементи наукової новизни результатів дослідження: проведено аналіз та порівняння різних методик вивчення основ алгоритмізації; представлено огляд і систематизацію різних підходів до вивчення основ алгоритмізації, які раніше не були об'єктом комплексного аналізу; визначено критерії для вибору найбільш ефективних методик вивчення основ алгоритмізації залежно від особливостей аудиторії та доступних ресурсів, враховуючи рівень підготовки студентів, їхні попередні знання та досвід, а також можливості навчального закладу. Практичне значення роботи: Покращення навчання програмування. Розроблені методики, рекомендації та інноваційні підходи можуть сприяти ефективнішому засвоєнню матеріалу студентами та підвищити їх рівень комп'ютерної грамотності; Забезпечення розвитку комп'ютерних навичок. Розроблені методики можуть допомогти студентам зрозуміти принципи створення алгоритмів та їх практичну реалізацію; Популяризація STEM-освіти: Розроблені методики можуть сприяти популяризації STEM-освіти (наука, технологія, інженерія та математика). (en) The relevance of the chosen topic lies in the fact that algorithmization is the basis of programming, which is widely used today in many fields of science, technology, education, etc. Accordingly, mastering the basics of algorithmization creates a basis for further mastering various information and computer technologies, which is important in the training of modern, competitive specialists. The purpose of the study is to investigate the methodology for studying the basics of algorithmization. The object of the study is the educational process in vocational education institutions. The subject of the study is approaches, methods, techniques and tools used for effective learning and mastering the basics of algorithmization. Elements of scientific novelty of the research results: • an analysis and comparison of different methodologies for studying the basics of algorithmization is carried out; an overview and systematization of different approaches to studying the basics of algorithmization, which have not previously been the object of a comprehensive analysis, are presented; • criteria for choosing the most effective methodologies for studying the basics of algorithmization are determined depending on the characteristics of the audience and available resources, taking into account the level of training of students, their previous knowledge and experience, as well as the capabilities of the educational institution. Practical significance of the work: • Improving programming teaching. The developed methodologies, recommendations and innovative approaches can contribute to more effective learning of the material by students and increase their level of computer literacy; • Ensuring the development of computer skills. The developed methodologies can help students understand the principles of creating algorithms and their practical implementation; • Popularization of STEM education: The developed methods can contribute to the popularization of STEM education (science, technology, engineering and mathematics).