Перегляд {{ collection }} за Автор "Лабенко, Олександр Віталійович"
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вивчення іноземної мови в україні: глобальний аспект(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Лабенко, Олександр ВіталійовичУ статті розглядається проблема якості вивчення іноземної мови в Україні з огляду на розвиток світових соціально-економічних та культурно-освітніх перетворень у ХХІ століттіДокумент Використання композитної педагогічної технології у процесі викладання англійської мови для екологічної освіти студентів факультету фізичного виховання(«Ексклюзив-Систем», 2016) Лабенко, Олександр Віталійович(uk) У статті розглядається проблема використання композитної педагогічної технології у процесі викладання англійської мови для екологічної освіти студентів факульту фізичного виховання. Автор також приділяє увагу теоретичним основам композитної педагогічної технології викладання англійської мови.Документ Викорстання композитної педагогічної технології у процесі викладання англійської мови для слухачів мовних курсів(Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Лабенко, Олександр Віталійович(uk) У статті розглядається проблема використання композитної педагогічної технології у процесі викладання англійської мови для слухачів мовних курсів. Автор також приділяє увагу теоретичним основам композитної педагогічної технології викладання англійської мови.Документ Застосування методу інформаційного моделювання під час вивчення курсу «Спеціальна методика української мови» на прикладах подолання мовного недорозвинення у дітей із вадами розумового або фізичного розвитку(КОД, 2018) Лабенко, Олександр Віталійович(uk) У статті розглядається проблема використання методу інформаційного моделювання під час вивчення курсу «Спеціальна методика української мови» студентами педагогічних факультетів на прикладах подолання мовного недорозвинення у дітей із вадами розумового або фізичного розвитку. Цей метод навчання у спеціальній методиці української мови сприяє ефективному і креативному розвиткові необхідних методичних навичок студентів. Більше того, використання даного методу навчання дає змогу сформувати індивідуальний підхід до кожної дитини із психофізичними вадами майбутніми учителями-логопедами, що в сучасних умовах реформування школи та становлення інформаційного суспільства є дуже продуктивним. Проте, хотілося б особливо підкреслити, що традиційне розуміння застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час викладання та вивчення курсу спеціальної методики української мови переважно опирається на інформаційно-технічну (комп’ютерну) складову у цій педагогічній діяльності, але досить невиправдано, на нашу думку, применшується роль інформаційно-психологічної та інформаційно-лінгвістичної складових. Більш того, як інформаційно-психічний параметр навчального процесу, так й інформаційно-лінгвістичний у даному дослідженні опираються на нову парадигмальну дихотомію: «хаос — порядок». Звідси випливає і нетрадиційне розуміння методу інформаційного моделювання як способу належного впорядкування хаотичної лінгво-методичної інформації у студентів педагогічних факультетів з допомогою певних міні-програм, когнітивних моделей та лінгво-інформаційних фрактальних структур з метою подальшої корекції вад мовлення у дітей із психо-фізичними відхиленнями.Документ Застосування методу інформаційного моделювання у процесі вивчення англійської мови студентами немовних факультетів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Лабенко, Олександр ВіталійовичУ статті розглядається проблема використання методу інформаційного моделювання у процесі навчання англійської мови студентів немовних факультетів.Документ Застосування нелінійних фрактальних систем у спеціальній методиці викладання української мови для дітей з особливими мовними потребами(Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2017) Лабенко, Олександр Віталійович; Labenko, Alexander(ua) Модернізація системи освіти в Україні все більшою мірою співвідноситься з педагогічними процесами, які відбуваються в Європейському Союзі. Це пов’язано з розвитком Болонського процесу. Відповідно змінюється й наукова парадигма, котра лежить в основі як усієї української педагогічної науки, так і методичної зокрема. Перехід сучасної спеціальної методики викладання української мови від ньютонівсько-картезіанської до квантово-релятивістської наукової парадигми є ще більш актуальним, ніж будь-коли. Це пов’язано із збільшенням процесів турбулентності в розвитку такої живої природної системи як український народ. Особливо це стосується аспектів навчання дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку. Як приклад вдосконалення спеціальної методики викладання української мови на основі нової наукової парадигми в пропонованій статті автор розглядає можливість використання нелінійних фрактальних систем у навчанні дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку.Документ Застосування фрактальних систем у процесі вивчення англійської мови студентами немовних факультетів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Лабенко, Олександр Віталійович(uk) У статті розглядається проблема використання фрактальних систем у методиці навчання англійській мові студентів немовних факультетів.Документ Критичне мислення - перспективний шлях модернизації процесу навчання іноземним мовам студентів немовних факультетів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Лабенко, Олександр Віталійович(uk) У цій статті автор ставить проблему застосування технології критичного мислення для пошуку нових шляхів модернізації процесу навчання іноземним мовам студентів немовних факультетів. Це потрібно для створення інноваційних технологій вивчення іноземних мов в умовах реформування освіти в Україні.Документ Нелінійні фрактальні системи в англійській мові та їх застосування у навчальному процесі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Лабенко, Олександр Віталійович(uk) У статті розглядається проблема використання фрактальних систем у навчальному процесі із вивчення англійської мови студентами немовних факультетів, слухачами курсів.Документ Проблема використання англійської мови у процесі викладання курсу «Основи інклюзивної освіти»(КОД, 2019) Лабенко, Олександр Віталійович; Labenko, Alexandr(uk) У статті розглядається проблема використання англійської мови у процесі вивчення курсу «Основи інклюзивної освіти». У своєму дослідженні автор опирається на загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти, теорію структуральної лінгвістики, нелінійні фрактальні лінгвістичні системи. Це дає практичну можливість у процесі опанування студентами даної дисципліни паралельно із основною україномовною інклюзивною компетенцією, засвоїти ще додатково певні когнітивні основи оволодіння англомовною інформацією.Документ Проблема зміни наукової парадигми в методиці вивчення іноземної мови в умовах переходу України до інформаційного суспільства(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Лабенко, Олександр Віталійович(uk) У цій статті автор ставить проблему зміни наукової парадигми в методиці вивчення вивчення іноземних мов. Це потрібно для створення нових сітьових технологій вивчення іноземних мов в умовах зародження інформаційного суспільства в Україні.Документ Проблема зміни наукової парадигми в методиці викладання курсу «соціальна робота у сфері дозвілля»(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Лабенко, Олександр Віталійович; Labenko, Alexsandr(uk) Відбиток на протікання всіх соціально-економічних і культурних процесів в Україні накладає глобалізація, як тенденція до всесвітнього охоплення, взаємовпливів та взаємозв’язків між різними соціальними феноменами. З огляду на сказане, перед кожним із сучасних науковців все більше постає проблема широкого переосмислення всіх цих непростих процесів у світі й в Україні, але вже виходячи із цілей та завдань певної конкретної навчальної діяльності, що здійснюється в даний період розвитку соціуму. У цій статті автор робить спробу порівняти основні характеристики ньютонівської-картезіанської і квантово-релятивістської наукових парадигм для того, щоб удосконалити навчальний курс «Соціальна робота в сфері відпочинку». При цьому, в ході системного критичного аналізу він приходить до висновку про те, що потенційно великими можливостями для модернізації даного навчального курсу володіє квантово-релятивістська наукова парадигма оскільки вона відповідає демократичній соціальній структурі суспільства і системи освіти.Документ Проблема особистісно-орієнтованого підходу у навчанні англійської мови на немовних факультетах(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Лабенко, Олександр Віталійович(UA) Стаття присвячена проблемі особистісно-орієнтованого підходу до навчання англійської мови на немовних факультетах за допомогою ігрової діяльності.Документ Проблема парадигмальної трансформації навчального курсу «інклюзивна освіта»(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Лабенко, Олександр Віталійович; Лабенко, Александр Витальевич; Labenko, Alexzandr Vitalievich(ua) Cистемний критичний аналіз ситуації, що переживає освітня галузь в аспекті оновлення різних методик викладання педагогічних дисциплін, в тому числі й курсу «Інклюзивна освіта», показує нам, що освітній процес потребує не косметичної, а глибинної трансформації як на теоретико-методологічному, так і на методико-практичному рівні. Реальним шляхом виходу із даної ситуації є зміна наукової парадигми, яка лежить в основі як усієї педагогічної науки, так і методичної зокрема. В цих умовах перехід сучасної методики викладання курсу «Інклюзивна освіта» від ньютонівсько-картезіанської до квантово-релятивістської наукової парадигми є ще більш актуальним, ніж будь-коли. Отже, в цій статті автор робить спробу порівняти основні характеристики обох наукових парадигм та приходить до висновку, що більші потенційні можливості для модернізації курсу «Інклюзивна освіта» має квантово-релятивістська наукова парадигма.Документ Стохастичний педагогічний процес − як основа композитної педагогічної технології викладання англійської мови для слухачів мовних курсів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Лабенко, Олександр Віталійович; Лабенко, Александр Витальевич(uk) У статті розглядається проблема використання стохастичного педагогічного процесу у композитній педагогічній технології під час викладання англійської мови для слухачів мовних курсів. Автор також приділяє увагу теоретичним основам композитної педагогічної технології викладання англійської мови. Ця технологія є також певною відповіддю автора на «запит часу», оскільки, як відомо, в Україні здійснюється глибоке реформування національної освітньої системи на нових демократичних засадах. Реалізація основних завдань інноваційної педагогічної діяльності здійснюється через підвищення якості надання освітніх послуг, особливо в аспекті вивчення англійської мови. З погляду автора, дана технологія є найбільш перспективною у навчанні англійській мові тих громадян, які хочуть поїхати за кордон із туристичною метою чи для працевлаштування.Документ Формування екологічної компетентності студентів факультету фізичного виховання під час занять з англійської мови із використанням екологічно орієнтованого читання(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2017) Лабенко, Олександр ВіталійовичДокумент Інноваційні технології вивчення іноземної мови у світі наростаючої складності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Лабенко, Олександр ВіталійовичУ статті розглядається проблема якості вивчення іноземної мови в Україні з огляду на розвиток світових соціально-економічних та культурно-освітніх перетворень у ХХІ столітті.