Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Лабенко, Александр Витальевич"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Проблема парадигмальної трансформації навчального курсу «інклюзивна освіта»
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Лабенко, Олександр Віталійович; Лабенко, Александр Витальевич; Labenko, Alexzandr Vitalievich
    (ua) Cистемний критичний аналіз ситуації, що переживає освітня галузь в аспекті оновлення різних методик викладання педагогічних дисциплін, в тому числі й курсу «Інклюзивна освіта», показує нам, що освітній процес потребує не косметичної, а глибинної трансформації як на теоретико-методологічному, так і на методико-практичному рівні. Реальним шляхом виходу із даної ситуації є зміна наукової парадигми, яка лежить в основі як усієї педагогічної науки, так і методичної зокрема. В цих умовах перехід сучасної методики викладання курсу «Інклюзивна освіта» від ньютонівсько-картезіанської до квантово-релятивістської наукової парадигми є ще більш актуальним, ніж будь-коли. Отже, в цій статті автор робить спробу порівняти основні характеристики обох наукових парадигм та приходить до висновку, що більші потенційні можливості для модернізації курсу «Інклюзивна освіта» має квантово-релятивістська наукова парадигма.
  • Ескіз
    Документ
    Стохастичний педагогічний процес − як основа композитної педагогічної технології викладання англійської мови для слухачів мовних курсів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Лабенко, Олександр Віталійович; Лабенко, Александр Витальевич
    (uk) У статті розглядається проблема використання стохастичного педагогічного процесу у композитній педагогічній технології під час викладання англійської мови для слухачів мовних курсів. Автор також приділяє увагу теоретичним основам композитної педагогічної технології викладання англійської мови. Ця технологія є також певною відповіддю автора на «запит часу», оскільки, як відомо, в Україні здійснюється глибоке реформування національної освітньої системи на нових демократичних засадах. Реалізація основних завдань інноваційної педагогічної діяльності здійснюється через підвищення якості надання освітніх послуг, особливо в аспекті вивчення англійської мови. З погляду автора, дана технологія є найбільш перспективною у навчанні англійській мові тих громадян, які хочуть поїхати за кордон із туристичною метою чи для працевлаштування.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук
Логотип репозиторію COAR Notify