Перегляд {{ collection }} за Автор "Кушнір, Василь Андрійович"
Зараз показуємо 1 - 20 з 34
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Models of the learning situations from the positions of the theory of activity in different types of training(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Кушнір, Василь Андрійович; Рожкова, Наталія Григорівна; Kushnir, Vasily Andreyevich; Rozhkova, Natalia GrygorivnaРозглядається ієрархічна структура моделей рівнів невизначеності й відповідної проблемності навчальних ситуацій з позицій теорії діяльності, досліджується продуктивне, розвивальне, особистісно зорієнтоване навчання з цих позицій.Документ Визначення вигляду функціональної залежності корисності від затрат на певні проекти шляхом машинного експерименту(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Тороп, Анастасія Василівна(uk) У статті розглядається моделі підтримки прийняття рішень у вигляді лінійної й нелі ні йних задач програмування.Документ Визначення вигляду функціональної залежності між економічними показниками експериментальним шляхом(КДПУ ім. В. Винниченка, 2006) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Г. А.; Кравченко, В. В.(uk) Створена технологія визначення функціональної залежності між економічними показниками на основі експериментальних даних за допомогою комп’ютерного експерименту з використанням EXCEL-технології на основі математичної моделі лінійної оптимізації, що допомагає вибрати оптимальний план розвитку підприємства, бізнес-плану, інженерного проекту.Документ Використання алгоритмів евристичного типу у процесі розв’язування рівнянь та нерівностей(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович(uk) В статті розглядається використання приписів алгоритмічного типу при розв’язуванні рівнянь та нерівностей з параметром у контексті застосування сформованих в учнів умінь дослідження властивостей функцій.Документ Дослідження залежності корисності від затрат за допомогою моделі цілочисельного програмування(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Г. А.(uk) У статті розглядаються моделі підтримки прийняття рішень у вигляді нелінійних задач програмування.Документ Дослідницька діяльність у фундаментальній професійній підготовці майбутніх учителів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнир, Василий Андреевич; Kushnir, Vasyl Andriyovych(uk): Дослідницька діяльність є одним з основних чинників фундаментальної професійної підготовки майбутніх учителів (студентів, магістрантів), котра, у свою чергу, передбачає розуміння ними фундаментальних основ педагогіки і психології, зокрема таких фундаментальних понять як діяльність, учіння, процес, дослідницька ситуація, дослідницька дія, операція, розвиток особистості. У статті досліджується природа, суть, зміст дослідницької діяльності та її основного елементу – дослідницької дії. Розглядаються місце і роль дослідницької діяльності у фундаментальній професійній підготовці та розвитку особистості майбутніх учителів.Документ Емоції у педагогічному процесі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнир, Василий Андреевич; Kushnir, Vasyl Andriyovych(uk) У контексті діяльності досліджуються фундаментальні проблеми місця і значення емоцій у процесі навчання. Відзначається наявність різних теорій емоцій, котрі пов’язують останні з життєво важливими задачами, особливою актуальністю учіння, критичними точками учіння, точками нерівноваги в учінні, живими знаннями, подоланні складних навчальних ситуацій. Особлива актуальність учіння виникає для її суб’єктів у відповідальні моменти учіння (отримання високої оцінки, самореалізації, відповідальностіперед кимось). Критичні точки учіння з’являються при проблемному навчанні, розв’язуванні суб’єктом учіння складних для нього завдань як перехід від розгубленості, невіри у власні сили, роздратування, розчарування до відшукання ідеї рішення, задоволення, радості. Розглядаються деякі питання гри у навчальному процесі, виділяються особливості ігрової навчальної ситуації.Документ Концепція моделювання інформаційно-освітнього середовища в професійній підготовці майбутніх учителів математики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Кушнір, Василь Андрійович(uk) Пропонується концепція моделювання інформаційно-освітнього середовища для майбутніх учителів математики. Виокремлюються основні складові такого простору.Документ Лабораторний практикум з методики навчання математики(Навчальна книга – Богдан, 2013) Кушнір, Василь Андрійович; Ріжняк, Ренат ЯрославовичУ посібнику містяться лабораторні роботи з методики навчання математики, що відповідають державному освітньому стандарту та навчальному плану підготовки вчителів математики освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» спеціальності 6.040201 Математика* галузі знань 0402 Фізико-математичні науки. Надано детальні рекомендації щодо виконання практичної частини лабораторних робіт. Після кожної частини викладу запропоновані завдання для самостійної підготовки студентів. Посібник містить предметний покажчик теоретичного та практичного матеріалу.Документ Математична модель оцінки факторів платоспроможності та ліквідності у комерційних банках(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Кушнір, Василь Андрійович; Кравченко, В. П.; Кушнір, Г. А.(uk) Розглянуто вплив факторі в на платоспроможність та ліквідність комерційного банку. Кластерним аналізом здійснено ранжирування факторів по ступеню їх впливовості .Документ Математичне моделювання у процесі розв’язування рівнянь та нерівностей із параметром(2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) В статті розглядається використання математичного моделювання при розв'язуванні рівнянь та нерівностей із параметром у контексті структуризації створення та реалізації алгоритму розв'язування.Документ Методологічна підготовка вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Кушнір, Василь Андрійович(uk) В статті досліджуються різні аспекти методологічних знань вчителя, котрі можуть бути покладені в основу професійної діяльності вчителя.Документ Методологія педагогічних досліджень(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Кушнір, Василь Андрійович(uk) З методологічних позицій розглядається загальна структура наукового дослідження з педагогіки.Документ Навчальна діяльність у структурі моделей навчальних ситуацій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Кушнір, Василь Андрійович; Рожкова, Наталя Григорівна(uk) Досліджуються рівні невизначеності й відповідної проблемності, умови й формування, інтегративні образи, особливості навчальної ситуації в сучасні освіті, участь суб’єктів учіння у формуванні навчальної ситуації.Документ Нові комп’ютерні технології в педагогічному експерименті(1993) Радул, Валерій Вікторович; Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Г. А.; Ріжняк, Ренат ЯрославовичДокумент Нові можливості, проблеми і перспективи дистанційних технологій навчання в професійній підготовці майбутніх спеціалістів: (методологічний аспект)(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнир, Василий Андреевич; Kushnir, Vasili Andreevich(uk) У статті схарактеризовано нові можливості, проблеми і перспективи дистанційних технологій навчання у професійній підготовці майбутніх спеціалістів, обґрунтовано педагогічній методичні проблеми використання можливостей дистанційних технологій навчання.Набуває нових особливостей реалізація основних дидактичних принципів, з-поміж яких: принцип доступності, наочності, міцного засвоєння знань, наступності, фундаментальності, співробітництва викладачів і студентів у нових інформаційних умовах,науковості, доповнення традиційного й інноваційного навчання, створення і розвиткуєдиного навчально-інформаційного середовища. Доведено, що створення навчально- інформаційного середовища на сучасному етапі вимагає значних інтегративних зусиль фахівців з різних предметів, і перш за все інформатики, методики навчання фахових дисциплін, а також педагогів, психологів, управлінців навчальним закладом.Документ Основні риси вчителя-особистості(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Кушнір, Василь Андрійович; Рожкова, Наталія ГригорівнаРозглядаються основні риси вчителя як особистості: творчість, здатність до вчинку, постійне розширення свідомості, відчуття і сприймання інших у діалозі, здатність до зміни середовища, сприймання поліцентризму тощо.Документ Особливості мотивації навчальної діяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Рожкова, Наталя Григорівна(uk) У статті досліджується зв’язок мотивів навчання зі структурою навчальної діяльності.Документ Особливості формування професійної зорієнтованості майбутніх фахівців у вищій школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович(uk) Розглядаються шляхи удосконалення педагогічного процесу вищої школи в напрямку його професійної спрямованості, зокрема, при навчанні математичної статистики студентів не фізико-математичних та не інженерних спеціальностей.Документ Особливості фундаменталізації освіти(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович(ua) У цій статті автори намагалися окреслити деякі теоретичні й практичні особливості фундаменталізації навчання студентів (учнів). Проблеми фундаменталізації професійної підготовки студентів педагогічних ВНЗ (чи інших типів ВНЗ) вимагають системного й глибокого теоретичного дослідження з урахуванням специфіки спеціальності, за якою навчаються студенти, реалізації теоретичних положень на практиці, зв’язку з дійсністю життя.