Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Кушнір, Василь Андрійович"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 20 з 34
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    Models of the learning situations from the positions of the theory of activity in different types of training
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Кушнір, Василь Андрійович; Рожкова, Наталія Григорівна; Kushnir, Vasily Andreyevich; Rozhkova, Natalia Grygorivna
    Розглядається ієрархічна структура моделей рівнів невизначеності й відповідної проблемності навчальних ситуацій з позицій теорії діяльності, досліджується продуктивне, розвивальне, особистісно зорієнтоване навчання з цих позицій.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення вигляду функціональної залежності корисності від затрат на певні проекти шляхом машинного експерименту
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Тороп, Анастасія Василівна
    (uk) У статті розглядається моделі підтримки прийняття рішень у вигляді лінійної й нелі ні йних задач програмування.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення вигляду функціональної залежності між економічними показниками експериментальним шляхом
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2006) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Г. А.; Кравченко, В. В.
    (uk) Створена технологія визначення функціональної залежності між економічними показниками на основі експериментальних даних за допомогою комп’ютерного експерименту з використанням EXCEL-технології на основі математичної моделі лінійної оптимізації, що допомагає вибрати оптимальний план розвитку підприємства, бізнес-плану, інженерного проекту.
  • Ескіз
    Документ
    Використання алгоритмів евристичного типу у процесі розв’язування рівнянь та нерівностей
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович
    (uk) В статті розглядається використання приписів алгоритмічного типу при розв’язуванні рівнянь та нерівностей з параметром у контексті застосування сформованих в учнів умінь дослідження властивостей функцій.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження залежності корисності від затрат за допомогою моделі цілочисельного програмування
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Г. А.
    (uk) У статті розглядаються моделі підтримки прийняття рішень у вигляді нелінійних задач програмування.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідницька діяльність у фундаментальній професійній підготовці майбутніх учителів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнир, Василий Андреевич; Kushnir, Vasyl Andriyovych
    (uk): Дослідницька діяльність є одним з основних чинників фундаментальної професійної підготовки майбутніх учителів (студентів, магістрантів), котра, у свою чергу, передбачає розуміння ними фундаментальних основ педагогіки і психології, зокрема таких фундаментальних понять як діяльність, учіння, процес, дослідницька ситуація, дослідницька дія, операція, розвиток особистості. У статті досліджується природа, суть, зміст дослідницької діяльності та її основного елементу – дослідницької дії. Розглядаються місце і роль дослідницької діяльності у фундаментальній професійній підготовці та розвитку особистості майбутніх учителів.
  • Ескіз
    Документ
    Емоції у педагогічному процесі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнир, Василий Андреевич; Kushnir, Vasyl Andriyovych
    (uk) У контексті діяльності досліджуються фундаментальні проблеми місця і значення емоцій у процесі навчання. Відзначається наявність різних теорій емоцій, котрі пов’язують останні з життєво важливими задачами, особливою актуальністю учіння, критичними точками учіння, точками нерівноваги в учінні, живими знаннями, подоланні складних навчальних ситуацій. Особлива актуальність учіння виникає для її суб’єктів у відповідальні моменти учіння (отримання високої оцінки, самореалізації, відповідальностіперед кимось). Критичні точки учіння з’являються при проблемному навчанні, розв’язуванні суб’єктом учіння складних для нього завдань як перехід від розгубленості, невіри у власні сили, роздратування, розчарування до відшукання ідеї рішення, задоволення, радості. Розглядаються деякі питання гри у навчальному процесі, виділяються особливості ігрової навчальної ситуації.
  • Ескіз
    Документ
    Концепція моделювання інформаційно-освітнього середовища в професійній підготовці майбутніх учителів математики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Кушнір, Василь Андрійович
    (uk) Пропонується концепція моделювання інформаційно-освітнього середовища для майбутніх учителів математики. Виокремлюються основні складові такого простору.
  • Ескіз
    Документ
    Лабораторний практикум з методики навчання математики
    (Навчальна книга – Богдан, 2013) Кушнір, Василь Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович
    У посібнику містяться лабораторні роботи з методики навчання математики, що відповідають державному освітньому стандарту та навчальному плану підготовки вчителів математики освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» спеціальності 6.040201 Математика* галузі знань 0402 Фізико-математичні науки. Надано детальні рекомендації щодо виконання практичної частини лабораторних робіт. Після кожної частини викладу запропоновані завдання для самостійної підготовки студентів. Посібник містить предметний покажчик теоретичного та практичного матеріалу.
  • Ескіз
    Документ
    Математична модель оцінки факторів платоспроможності та ліквідності у комерційних банках
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Кушнір, Василь Андрійович; Кравченко, В. П.; Кушнір, Г. А.
    (uk) Розглянуто вплив факторі в на платоспроможність та ліквідність комерційного банку. Кластерним аналізом здійснено ранжирування факторів по ступеню їх впливовості .
  • Ескіз
    Документ
    Математичне моделювання у процесі розв’язування рівнянь та нерівностей із параметром
    (2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович
    (ua) В статті розглядається використання математичного моделювання при розв'язуванні рівнянь та нерівностей із параметром у контексті структуризації створення та реалізації алгоритму розв'язування.
  • Ескіз
    Документ
    Методологічна підготовка вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Кушнір, Василь Андрійович
    (uk) В статті досліджуються різні аспекти методологічних знань вчителя, котрі можуть бути покладені в основу професійної діяльності вчителя.
  • Ескіз
    Документ
    Методологія педагогічних досліджень
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Кушнір, Василь Андрійович
    (uk) З методологічних позицій розглядається загальна структура наукового дослідження з педагогіки.
  • Ескіз
    Документ
    Навчальна діяльність у структурі моделей навчальних ситуацій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Кушнір, Василь Андрійович; Рожкова, Наталя Григорівна
    (uk) Досліджуються рівні невизначеності й відповідної проблемності, умови й формування, інтегративні образи, особливості навчальної ситуації в сучасні освіті, участь суб’єктів учіння у формуванні навчальної ситуації.
  • Ескіз
    Документ
    Нові комп’ютерні технології в педагогічному експерименті
    (1993) Радул, Валерій Вікторович; Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Г. А.; Ріжняк, Ренат Ярославович
  • Ескіз
    Документ
    Нові можливості, проблеми і перспективи дистанційних технологій навчання в професійній підготовці майбутніх спеціалістів: (методологічний аспект)
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнир, Василий Андреевич; Kushnir, Vasili Andreevich
    (uk) У статті схарактеризовано нові можливості, проблеми і перспективи дистанційних технологій навчання у професійній підготовці майбутніх спеціалістів, обґрунтовано педагогічній методичні проблеми використання можливостей дистанційних технологій навчання.Набуває нових особливостей реалізація основних дидактичних принципів, з-поміж яких: принцип доступності, наочності, міцного засвоєння знань, наступності, фундаментальності, співробітництва викладачів і студентів у нових інформаційних умовах,науковості, доповнення традиційного й інноваційного навчання, створення і розвиткуєдиного навчально-інформаційного середовища. Доведено, що створення навчально- інформаційного середовища на сучасному етапі вимагає значних інтегративних зусиль фахівців з різних предметів, і перш за все інформатики, методики навчання фахових дисциплін, а також педагогів, психологів, управлінців навчальним закладом.
  • Ескіз
    Документ
    Основні риси вчителя-особистості
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Кушнір, Василь Андрійович; Рожкова, Наталія Григорівна
    Розглядаються основні риси вчителя як особистості: творчість, здатність до вчинку, постійне розширення свідомості, відчуття і сприймання інших у діалозі, здатність до зміни середовища, сприймання поліцентризму тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості мотивації навчальної діяльності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Рожкова, Наталя Григорівна
    (uk) У статті досліджується зв’язок мотивів навчання зі структурою навчальної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування професійної зорієнтованості майбутніх фахівців у вищій школі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович
    (uk) Розглядаються шляхи удосконалення педагогічного процесу вищої школи в напрямку його професійної спрямованості, зокрема, при навчанні математичної статистики студентів не фізико-математичних та не інженерних спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості фундаменталізації освіти
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович
    (ua) У цій статті автори намагалися окреслити деякі теоретичні й практичні особливості фундаменталізації навчання студентів (учнів). Проблеми фундаменталізації професійної підготовки студентів педагогічних ВНЗ (чи інших типів ВНЗ) вимагають системного й глибокого теоретичного дослідження з урахуванням специфіки спеціальності, за якою навчаються студенти, реалізації теоретичних положень на практиці, зв’язку з дійсністю життя.
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук