Перегляд {{ collection }} за Автор "Краснощок, Інна Петрівна"
Зараз показуємо 1 - 19 з 19
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Construction of Theoretical Model for Sustainable Development in Future Mathematical Teachers of Higher Education(2020) Пасічник, Наталя Олексіївна; Ріжняк, Ренат Ярославович; Краснощок, Інна Петрівна; Ботузова, Юлія Володимирівна; Акбаш, Катерина Сергіївна; Pasichnyk, N.; Rizhniak, R.; Krasnoshchok, I.; Botuzova, Yu.; Akbash, K.(en) In this paper, the authors have identified the main features of constructing a theoretical model of the content part of the future mathematics teachers’ training system in a pedagogical institution of higher education in Ukraine in the context of the implementation of the education model for sustainable development. In order to build such a model, the authors have organized a study in the form of an expert survey of specialists in the field of education, specialists in fundamental mathematical disciplines and in the methodic of teaching mathematics, master students, as well as mathematics teachers – participants in retraining courses. The authors have determined the discipline (methodic of teaching mathematics) which became the basis for the model of the content of the future mathematics teachers’ training system in the context of the implementation of the education model for sustainable development. The above course in the content such choice has been confirmed by the integration properties and capabilities of the discipline, the potential of its substantive and methodological components for the generalization and systematization of mathematical, pedagogical, natural-scientific and humanitarian knowledge and skills, as well as for the formation of systemic thinking. When studying the issue of including a special course in the content part of teacher staff training program, aimed directly at creating an understanding of a human’s role and one’s dependence on nature, at creating a peaceful and open society, where everyone would have equal rights and opportunities, the authors have distinguished disagreements in experts’ opinions.Документ Psychological and pedagogical nature of students self-realization(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Краснощок, Інна Петрівна; Krasnoshchok, Inna PetrivnaСтаття присвячена проблемі становлення самореалізації студентів. Дано аналіз наукової літератури й уточнено сутнісні характеристики понять самореалізації й самореалізації студентів. Розкрито особливості, рівнів й критерії самореалізації студентів.Документ Виховна компетентність майбутнього педагога: зміст та структура(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Краснощок, Інна Петрівна; Краснощок, Инна Петровна; Krasnoshchok, Inna Petrivna(uk) Стаття присвячена проблемі формування виховної компетентності майбутнього педагога. Запропоновано авторський підхід до трактування поняття «виховна компетентність майбутнього педагога». Розкрито зміст структурних компонентів виховної компетентності майбутнього педагога з урахуванням вимог до організації та здійснення виховання учнів в новій українській школі.Документ Виховна компетентність майбутнього педагога: зміст та структура(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Краснощок, Інна Петрівна; Краснощок, Инна Петровна; Krasnoshchok, Inna Petrivna(uk) Стаття присвячена проблемі формування виховної компетентності майбутнього педагога. Запропоновано авторський підхід до трактування поняття «виховна компетентність майбутнього педагога». Розкрито зміст структурних компонентів виховної компетентності майбутнього педагога з урахуванням вимог до організації та здійснення виховання учнів в новій українській школі.Документ Виховна компетентність майбутнього педагога: зміст та структура(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Краснощок, Інна Петрівна; Краснощок, Инна Петровна; Krasnoshchok, Inna Petrivna(uk) Стаття присвячена проблемі формування виховної компетентності майбутнього педагога. Запропоновано авторський підхід до трактування поняття «виховна компетентність майбутнього педагога». Розкрито зміст структурних компонентів виховної компетентності майбутнього педагога з урахуванням вимог до організації та здійснення виховання учнів в новій українській школі.Документ Виховний потенціал закладу вищої освіти: структура та критерії розвитку(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Краснощок, Інна Петрівна; Краснощок, Инна Петровна; Krasnoshcok, Inna Petrivna(uk) Стаття присвячена проблемі формування й розвитку виховного потенціалу закладу вищої освіти. Запропоновано авторський підхід до трактування поняття «виховний потенціал закладу вищої освіти». На основі аналізу сутнісних характеристик виховного потенціалу закладу вищої освіти розкрито зміст його структурних компонентів, критеріїв та основних етапів розвитку.Документ Навчальна пропедевтична практика з педагогіки(2022) Кравцова, Тетяна Олександрівна; Краснощок, Інна ПетрівнаДокумент Особистісна самореалізація майбутнього вчителя в навчально-виховному середовищі педагогічного університету(2003) Краснощок, Інна Петрівна; Krasnoschoc, I.(ua) Дисертація присвячена актуальній проблемі становлення особистісно ї самореалізації майбутніх учителів в навчально-виховному середовищі педагогічного університету. Обґрунтовано зміст, структуру та досліджено ефективні умови розвитку цього явища. Доведено, що особистісна самореалізація – це поняття, яке фіксує стан розвитку “соціальності” особистості майбутнього фахівця за допомогою характеру, спрямованості його діяльності на реалізацію суспільних ідеалів. Зазначено, що поступовий розвиток особистісної самореалізації майбутніх учителів досягається за рахунок активної їхньої включеності в середовище педагогічного університету. На основі теоретичних узагальнень та в результаті експериментальної роботи обґрунтовано та запропоновано рівні становлення особистісної самореалізації майбутніх учителів. Встановлено найбільш ефективні види діяльності стосовно розвитку особистісної самореалізації студентів педагогічного університету в мікросередовищі їхньої життєдіяльності, формуванні педагогічної культури та в умовах участі у науково -дослідній роботі. Педагогічний експеримент підтвердив ефективність запропонованих умов становлення особистісної самореалізації майбутніх учителів у навчально -виховному середовищі.Документ Особистість вчителя-вихователя в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Краснощок, Інна ПетрівнаРозглянуто обгрунтовані В. О. Сухомлинським вимоги до педагога, які є актуальними для формування особистості сучасного вчителя-вихователя.Документ Особливості системи виховної роботи у вищому навчальному закладі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Краснощок, Інна Петрівна(uk) У статті розглянуто особливості функціонування системи виховної роботи у вищому навчальному закладі та проаналізовано різні підходи до організації виховного процесу у ВНЗ.Документ Педагогічна практика (виконання навчальної програми з педагогіки)(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Кравцова, Тетяна Олександрівна; Краснощок, Інна Петрівна; Радул, Валерій ВікторовичДокумент Педагогічний супровід самореалізації майбутніх фахівців(2019) Краснощок, Інна Петрівна(ua) У статті розглянуто поняття педагогіч ного супроводу в умовах закладу вищої освіти. Проаналізовано роль педагогічного супроводу в самореалізацїі майбутнього фахівця. Обґрунто вано розуміння педагогічного супроводу саморе-алізації майбутнього фахівця. Визначено зміст основних функціональних компонентів педаго гічного супроводу самореалізацїі майбутнього фахівця: діагностичного, мотиваційно-цільово-го, проектувального, діяльнісного, рефлексивно-коригувального.Документ Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як складова педагогічної освіти(2007) Краснощок, Інна Петрівна(ua) Цілісне уявлення про професійне формування майбутнього вчителя передбачає, що оволодіння професією і професійне вдосконалення є складовими процесу самореалізації людини. Водночас головною ідеєю безперервної освіти є спрямованість фахівця на професійно-особистісне вдосконалення. Як основний механізм реалізації професійного формування майбутнього вчителя ми розгля даємо його професійно-особистісний саморозвиток.Документ Розвиток лідерських якостей студентів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Краснощок, Інна Петрівна(uk) У статті досліджено проблему визначення змісту лідерських якостей особистості загалом та особистості студента зокрема. Уточнено поняття «лідерські якості студента». Запропоновано систему розвитку лідерських якостей студентів в умовах вищого навчального закладу.Документ Саморелізація майбутнього вчителя в соціально-професійному становленні(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Краснощок, Інна Петрівна(uk) У статті автор пропонує аналіз теоретичних засад дослідження самореалізації майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки.Документ Теоретичні аспекти визначення сутності потенціалу самореалізації майбутнього вчителя(2019) Краснощок, Інна Петрівна(ua) У статті розглянуто теоретичні аспекти у з’ясуванні сутності поняття "потенціал реалізації", а також представленно авторське трактування поняття "потенціал самореалізації майбутнього вчителя" та розкрито його зміст.Документ Теоретичні передумови вивчення самореалізації студентів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Краснощок, Інна ПетрівнаУ статті узагальнюються теоретичні підходи до визначення змістових характеристик самореалізації особистості. Автором уточнено визначення та розкрито психосоціальні механізми самореалізації студентів.Документ Умови ефективного розвитку студентського самоврядування(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Краснощок, Інна Петрівна(uk) У статті визначено сутнісні характеристики студентського самоврядування, розглянуто систему принципів його впровадження в сучасному ВНЗ, проаналізовано етапи становлення, розвитку та функціонування студентського самоврядування.Документ Індивідуальна освітня траєкторія студента(КПУ, 2018) Краснощок, Інна Петрівна; Krasnoshchok, I.(ua) Статтю присвячено визначенню та теоретичному обґрунтуванню особливостей організації інди відуальної освітньої траєкторії студента в умовах сучасного закладу вищої освіти. Проаналізовано підходи до визначення сутності поняття «індивідуальна освітня траєкторія» в сучасних досліджен нях, з ’ясовано, що вчені, розкриваючи зміст цього поняття, переважно обмежуються навчальним процесом. Обґрунтовано, що індивідуальна освітня траєкторія студента передбачає шляхи досяг нення важливих для нього освітніх цілей як у навчальній діяльності, так і в різних видах позаудиторної діяльності та саморозвитку. З’ясовано, що індивідуальна освітня траєкторія досягнення студен том освітньої мети визначається спільно з педагогами як програма індивідуальної освітньої діяль ності, що перетворює студента з пасивного «приймача» освітніх послуг на суб’єкта їх визначення й замовлення. Визначено, що індивідуальну освітню траєкторію студента доцільно розглядати усвідомлено і відповідально вибраним шляхом реалізації особистісно-професійного потенціалу з ура хуванням вимог стандарту освіти та власних цінносно-смислових установок, потреб, мотивацій, можливостей та досвіду, оформлений й упорядкований ним за педагогічної підтримки викладачів в індивідуальній освітній програмі освітньої діяльності, яка реалізується за розробленим індивідуаль ним освітнім маршрутом. Під час дослідження доведено, що індивідуальна освітня траєкторія, індивідуальна освітня про грама та індивідуальний освітній маршрут є взаємопов’язаними та взаємозумовленими елементами одного процесу, що визначає персональний шлях реалізації особистісно-професійного потенціалу студента, який він вибрав відповідно до своїх мотивів, потреб, ціннісно-смислових установок, здібностей та можливостей для досягнення важливих для нього освітніх результатів (продуктів). Виявлено, що визнання себе суб’єктом особистісного й професійного становлення посилює відповідальність студента за результати своєї професійної підготовки, стимулює пізнання всіх можли востей для саморозвитку, які є в освітньому просторі закладу вищої освіти. Показано, що ефективність реалізації індивідуальної освітньої траєкторії студентів зумовлюється внутрішніми та зовнішніми факторами.