Перегляд {{ collection }} за Автор "Кравцов, Віталій Олександрович"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аксіологічні засади формування методологічної культури майбутнього вчителя(2014) Кравцов, Віталій Олександрович; Кравцов, Виталий Александрович; Kravtsov, V.(uk) У статті аналізуються теоретичні підходи до інтерпретації сутності та змісту методологічної культури майбутнього вчителя. Головна увага приділена аналізу умов формування методологічної культури майбутнього вчителя на засадах педагогічної аксіології.Документ Деонтологічна культура як складова методологічної культури майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Кравцов, Віталій Олександрович(uk) У статті досліджуються теоретичні засади інтерпретації та зміст деонтологічної культури майбутнього вчителя. Автор розглядає деонтологічну культуру як важливу характеристику та складову методологічної культури майбутнього педагога.Документ Компетентнісний підхід як нова методологія освіти в умовах Болонського процесу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Кравцов, Віталій Олександрович(uk) У статті автор на основі узагальнення вимог та положень Болонського процесу робить спробу визначити зміст та теоретичні засади запровадження компетентнісного підходу у вищій освіті.Документ Методологічна компетентність як показник методологічної культури майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Кравцов, Віталій Олександрович(uk) У статті досліджено теоретичні аспекти формування методологічної культури майбутнього вчителя. Автор приділяє пріоритетну увагу обґрунтуванню змісту методологічної компетентності як важливого показника сформованості методологічної культури вчителя.Документ Методологічна культура як характеристика професійного світогляду майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Кравцов, Віталій ОлександровичУ статті висвітлюються теоретичні засади формування методологічної культури майбутнього вчителя. Автор обґрунтовує власне розуміння сутності й змісту методологічної культури як важливої професійної характеристики майбутнього педагога. Методологічна культура розглядається як характеристика професійного світогляду майбутнього вчителя.Документ Методологічні знання як змістовна характеристика методологічної культури майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Кравцов, Віталій ОлександровичУ статті аналізуються теоретичні підходи до інтерпретації сутності та змісту методологічної культури майбутнього вчителя. Головна увага приділена аналізу методологічних знань різного рівня як змістовних характеристик методологічної культури майбутнього вчителя.Документ Теоретичні засади формування громадянської компетентності майбутнього соціального педагога(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Кравцов, Віталій Олександрович; Кравцова, Тетяна Олександрівна(uk) У статті обґрунтовуються теоретичні аспекти формування громадянської компетентності майбутнього соціального педагога. Автори акцентують увагу на характеристиці сутності та змісту громадянської компетентності як професійно важливої якості соціального педагога.Документ Теорія природовідповідного виховання у педагогіці Василя Сухомлинського(КОД, 2018) Кравцов, Віталій Олександрович; Кравцов, Виталий Александрович; Kravtsov, Vitalii Oleksandrovych; Кравцова, Тетяна Олександрівна; Кравцова, Татьяна Александровна; Kravtsova, Tetiana Oleksandrivna(uk) Стаття присвячена дослідженню інтерпретації та реалізації теорії природовідповідного виховання у педагогіці Василя Сухомлинського. Головна увага приділена аналізу філософсько-педагогічних поглядів В. Сухомлинського як теоретичних основ організації природовідповідного виховання у його педагогічній системі. Також здійснено аналіз методичних аспектів реалізації В. Сухомлинським теорії природовідповідності в розумовому, моральному, естетичному, трудовому, фізичному, екологічному вихованні учнів усіх вікових груп.Документ Умови розвитку методологічної культури майбутнього вчителя у педагогіці Василя Сухомлинського(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Кравцов, Віталій ОлександровичУ статті висвітлюються теоретичні засади та методичні аспекти розвитку методологічної культури майбутнього вчителя у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. Автор акцентує увагу на дослідженні інтерпертації видатним педагогом змісту та умов формування методологічної культури як важливої характеристики професіоналізму вчителя.Документ Формування методологічної культури майбутнього вчителя в умовах Болонського процесу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Кравцов, Віталій Олександрович(uk) У статті автор на основі узагальнення вимог та положень Болонського процесу робить спробувизначити зміст та умови формування методологічної культури як важливого показника професіоналізму майбутнього вчителя.Документ Формування методологічної культури майбутнього вчителя у процесі розв’язання педагогічних задач(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Кравцов, Віталій ОлександровичУ статті аналізуються теоретичні підходи до інтерпретації сутності та змісту методологічної культури майбутнього вчителя. Головна увага приділена аналізу умов та чинників формування методологічної культури майбутнього вчителя у навчально-виховному процесі педагогічного ВНЗ.Документ Формування професійної культури майбутнього соціального працівника(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Кравцов, Віталій Олександрович; Кравцов, Виталий Александрович; Kravtsov, Vitalii Oleksandrovych(uk) Стаття присвячена дослідженню інтерпретації сутності та змісту, а також – методики формування професійної культури майбутнього соціального працівника. Головна увага приділена аналізу теоретичних підходів до визначення сутності та змісту професійної культури майбутнього соціального працівника. Було акцентовано увагу на аналізі культурологічного підходу у професійній підготовці майбутніх соціальних працівників, встановлено змістовні зв’язки професійної культури з іншими професійно важливими характеристиками соціального працівника.