Перегляд {{ collection }} за Автор "Ковальчук, Валентина Борисівна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ The effectiveness of moodle in mastering english by students programmers(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Puzikova, Tetyana; Пузікова, Тетяна; Kovalchuk, Valentyna; Ковальчук, Валентина Борисівна(en) MOODLE (Module Object-Oriented Dynamic Learning Environment) is one of the fastest growing free, open source virtual learning environments around the globe at the moment. There are certain characteristics that make this online platform particularly attractive to teachers who collaborate with their students in different subject areas. First of all, Moodle is easy to use and we don't need any programming knowledge to work out an online course in an academic discipline or to deliver a lecture to our students or to do a project. Also, we may consider Moodle a convenient tool of interaction between teachers and their students because it provides feedback on tasks and gives students independent learning pathways which are useful for students who study individually. Any student can use Moodle if they have basic computer skills and are not necessarily familiar with Moodle's basic features. This makes the Moodle online platform the most widely used learning management system in the world.Документ The internet and its impact on modern society(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Babenko, Anna; Бабенко, Анна; Kovalchuk, Valentyna; Ковальчук, Валентина Борисівна(en) Today, most people cannot imagine their lives without the Internet and it has grown to be more than merely an entertainment. It has become a necessity in the lives of the vast majority of Earth's population. According to statistics, the Internet is used by 85% of people in America and by 65% of Ukraine's population. Every seventh person uses Facebook. By the end of 2016, the number of Internet users will be about three billion, and that's almost half of all people who inhabit our planet (1).Документ Використання віртуального навчального середовища Moodle для створення електронного курсу-практикуму з іноземної мови за фаховим спрямуванням(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Ковальчук, Валентина Борисівна(UA) У статті виділені основні риси системи Moodle, які роблять її зручним інструментом у створенні практичного курсу з іноземної мови для студентів немовних спеціальностей.Документ Гра як важливий засіб професійного становлення майбутніх учителів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Ковальчук, Валентина Борисівна(uk) В статті автор досліджує дидактичну гру як важливий засіб набуття студентами професійних навичок і вмінь, розвитку їхнього професійного мислення, активного обміну досвідом.Документ Критерії відбору іншомовного текстового матеріалу для немовних факультетів педагогічного вишу(Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Ковальчук, Валентина Борисівна(uk) У статті виділені критерії відбору іншомовних текстів, які сприяють кращому розумінню змісту навчальної дисципліни «Іноземна мова» студентами немовних факультетів педагогічного вишу.Документ Ритм як просодичний базис мови (на прикладі французької мови)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Ковальчук, Валентина Борисівна(uk) Завдяки ритмічному характерові наголосу у французькій мові ритм розглядається як базовий елемент просодичної системи цієї мови.Документ Формування елементів творчого мислення в молодших школярів засобами навчальної дисципліни «Французька мова»(Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Шевченко, Альона; Ковальчук, Валентина Борисівна(uk) У статті виділені критерії відбору іншомовних текстів, які сприяють формуванню елементів творчого мислення в учнів початкової школи, які вивчають французьку мову як іноземну.