Перегляд {{ collection }} за Автор "Калюжна, Оксана Іванівна"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Збереження професійного здоров’я майбутніх педагогів-музикантів у процесі фахової підготовки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Калюжна, Оксана Іванівна(uk) У статті з’ясовуються засоби педагогічної освіти, які уможливлюють збереження і зміцнення професійного здоров’я педагогів-музикантів у процесі фахової підготовки. Розглядаються умови об’єднання зусиль науковців і практиків з метою розробки превентивних заходів зі збереження професійного здоров’я студентів, підвищення рівня стресостійкості майбутніх фахівців. Актуалізовано потенційні можливості співпраці мистецького факультету з іншими факультетами Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.Документ Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутнього педагога-музиканта в системі неперервної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Калюжна, Оксана ІванівнаУ статті досліджуються організаційно-педагогічні умови підготовки майбутнього педагога-музиканта в системі неперервної освіти.Документ Розвиток ключових предметних компетентностей студентів-музикантів та вчителів-початківців(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Калюжна, Оксана Іванівна(uk) У статті досліджується вплив вищої школи на розвиток предметних компетентностей студентів-музикантів та педагогів-початківців, на вироблення власної педагогічної техніки у сфері музичного мистецтва.Документ Розвиток мистецьких компетентностей майбутніх педагогів-музикантів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Калюжна, Оксана Іванівна(uk) У статті розглянуто вплив вищої школи на розвиток мистецьких компетентностей майбутніх педагогів-музикантів.Документ Розвиток сценічно-виконавської культури майбутніх учителів музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Гайдай, Лариса Володимирівна; Калюжна, Оксана Іванівна; Гайдай, Лариса Владимировна; Калюжна, Оксана Ивановна; Haidai, Larysa; Kalyuzhna, Oksana(uk) У даній статті розкриваються питання розвитку сценічно-виконавської культури майбутніх вчителів музичного мистецтва в контексті сучасних наукових підходів до запровадження інноваційних методів навчання у системі вищої педагогічної освіти. Розробка та апробація інноваційних методів навчання у музичній педагогіці сприятиме повноцінному засвоєнню і практичному використанню кафедри музично-теоретичних та інструментальних дисциплін професійних компетенцій, які опановує студент-музикант під час навчання у вищому навчальному закладі.Документ Роль дистанційного навчання у формуванні мистецьких компетентностей майбутніх педагогів-музикантів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Калюжна, Оксана ІванівнаУ статті досліджується вплив дистанційного навчання на процес розвитку мистецьких компетентностей майбутніх педагогів-музикантів. Новий прогресивний вид освіти (дистанційне навчання) вимагає від сучасного педагога досконалого володіння предметом, в даному випадку основним показником високого рівня професіоналізму є мистецька компетентність.Документ Роль педагога-музиканта в процесі розвитку обдарованості особистості(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Калюжна, Оксана ІванівнаСтаття присвячена визначенню ролі педагога-музиканта у процесі розвитку обдарованості особистості.Документ Формування мистецьких компетентностей учнів у позашкільній діяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Калюжна, Оксана ІванівнаСтаття присвячена з’ясуванню ролі педагогів-музикантів позашкільних навчальних закладів в процесі формування базових мистецьких компетентностей у вихованців гуртків та студій музичного профілю художньо-естетичного напряму та обговоренню таких питань, як модернізація змісту, форм та методів навчання і виховання; впровадження в практику роботи позашкільних навчальних закладів системи дослідно-експериментальної роботи педагогів; покращення навчально-методичного забезпечення педагогів позашкільних закладів.