Перегляд за Автор "Калашникова, Людмила Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 25
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Деякі аспекти дослідження емпатії як психологічного механізму формування просоціальної поведінки в молодшому шкільному віці(2005) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Довідник з практичної психології (на допомогу студентам-випускникам під час підготовки до державних екзаменів)(РА РіК, 2011) Горська, Олена Олександрівна; Мельничук, Ірина Ярославівна; Гейко, Євгенія Вікторівна; Калашникова, Людмила Володимирівна; Гурова, Оксана Миколаївна; Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) У посібнику розкриваються теоретичні основи, напрямки і технології сучасної практичної психології. Основне спрямування довідника – задовольнити запити студентів - майбутніх психологів щодо застосування психологічних знань у шкільній практиці, розкрити специфіку роботи практичних психологів у закладах освіти. Навчально-методичний посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів, які здобувають спеціальність (або спеціалізацію) „Практична психологія”, насамперед тих, хто готується до фахового державного екзамену „Практична психологія з методикою діагностування”.Документ Дослідження просоціальної поведінки в контексті діяльнісного підходу(ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2020) Калашникова, Людмила Володимирівна; Kalashnykova, L. V.Документ Діалогічна взаємодія як ефективна інноваційна технологія професійної підготовки майбутніх психологів(ЦДПУ, 2022) Калашникова, Людмила Володимирівна; Kalashnykova, L. V.Документ Діалогічний підхід у кнтексті підготовки майбутніх практичних психологів до професійної діяльності(2016) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Діалогічний підхід у контексті підготовки майбутніх практичних психологів до професійної діяльності(ФО-П Александрова М. В., 2016) Калашникова, Людмила Володимирівна(uk) У статті представлено теоретичний аналіз сутності діалогічного підходу. Проаналізовано особливості застосування діалогічного підходу в контексті професійної підготовки майбутніх практичних психологів. Розкрито діалогічність соціально психологічного тренінгу.Документ Діалогічність як складова професійної компетентності майбутніх психологів(Шевченко Р. В., 2018) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з практичної психології(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гурова, Оксана Миколаївна; Калашникова, Людмила Володимирівна(uk) Викладено вимоги та рекомендації до організації, проведення й оформлення результатів наукових розвідок студентів – майбутніх психологів. Методичні рекомендації стануть у нагоді керівникам курсових робіт з практичної психології та студентам, які навчаються за напрямом підготовки: 6.030103 Практична психологія.Документ Наукові підходи до розуміння процесу становлення професійної компетентності майбутніх психологів(Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2022) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Основні етапи впровадження компетентнісного підходу в процес професійної підготовки майбутніх психологів(ІЛІОН, 2018) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Особливості мотивації просоціальної поведінки в молодшому шкільному віці(ПП Вишемирський В. С., 2006) Калашникова, Людмила Володимирівна(ur) У статті пропонується аналіз поглядів вітчизняних та західних науковців на феномен просоціальної поведінки та особливості її мотивації. Обґрунтовується егоальтруїстична спрямованість просоціальної поведінки в молодшому шкільному віці. Пропонуються результати проведеного дослідження, яке було спрямоване на виявлення особливостей мотивації поведінки, корисної оточенню в молодшому шкільному віці.Документ Просоціальна поведінка у контексті становлення професійної компетентності майбутніх психологів(2023) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Просоціальна поведінка як спосіб становлення духовності майбутніх практичних психологів(ФО-П Александрова М. В., 2017) Калашникова, Людмила Володимирівна(uk) У статті представлено теоретичний аналіз феномену духовності з огляду теології, філософії, психології та педагогіки. Розкрито сутність просоціальної поведінки як способу становлення духовності особистості. Проаналізовано особливості впливу соціально-психологічного тренінгу в контексті становлення духовності майбутніх практичних психологів.Документ Психолого-педагогічні умови формування просоціальної поведінки у дітей молодшого шкільного віку(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Калашникова, Людмила Володимирівна(uk) У статті формування просоціальної поведінки розглядається як керована соціалізація особистості, проаналізовані передумови розгляду питання щодо стадіальності становлення просоціальної поведінки в онтогенезі. Обґрунтовані та систематизовані психолого-педагогічні умови, що прискорюють процес формування суспільно корисної поведінки в молодшому шкільному віці.Документ Психологічний супровід обдарованої дитини в контексті особистісно-орієнтованого підходу(“Baltija Publishing”, 2022) Калашникова, Людмила Володимирівна; Kalashnikova, L. V.Документ Психологія та аспекти розвитку особистості(ФОП Александров М. В., 2017) Калашникова, Людмила Володимирівна; Гурова, Оксана Миколаївна; Уличний, Ігор ЛюбомировичДокумент Розуміння сутності ментального здоров’я в контексті комплексного підходу(Видавничий дім «Гельветика», 2024) Калашникова, Людмила Володимирівна; Kalashnykova, Liudmyla Volodymyrivna; Руденко, Юлія Юріївна; Rudenko, Yulia Yuriivna; Руденко, Сергій Анатолійович; Rudenko, Serhii Anatoliyovych(ua) У статті проаналізовано негативний вплив повномасштабного російського вторгнення в Україну на ментальне здоров’я українців. Автори розглянули сутність ментального здоров’я згідно з результатами наукових доробок у медицині, психології та соціальній роботі. Висвітлено сучасні тенденції дослідження ментального здоров’я у вітчизняній психології: вплив ментального здоров’я на життєдіяльність особистості загалом та в контексті викликів воєнного часу зокрема. Вказано на основні положення комплексного підходу, згідно з яким ментальне здоров’я варто розглядати як полідетерміноване та складноструктуроване явище, що вивчається в ракурсі міждисциплінарних досліджень і лежить в основі благополуччя та якості життя людини. Узагальнено позиції науковців щодо сутності здоров’я на біологічному, психологічному та соціальному рівнях, спільною тенденцією яких є розуміння цього явища як умови благополуччя людини загалом, успішної адаптованості до мінливих умов життя та реалізації її життєвого потенціалу. Вказано на існування в науковій літературі тенденції щодо ототожнення поняття «ментальне здоров’я» із термінами «психічне здоров’я», «психологічне здоров’я» та «духовне здоров’я». Автори проаналізували погляди науковців на сутність психічного здоров’я, що має дві суттєві ознаки: відсутність психічних розладів і психічне благополуччя особистості, що лежить в основі реалізації життєвого потенціалу людини. У статті розглянуто сутність психологічного здоров’я, що характеризує особистість людини загалом і демонструє її зв’язок з вищими проявами людського духу. Вказано на необхідність розуміння духовності як суттєвої ознаки психологічного здоров’я особистості. Автори статті стоять на позиції, відповідно до якої в основі ментального здоров’я лежить ментальність, що виступає загальною духовною налаштованістю особистості на власне благополуччя та благополуччя оточення. Висвітлено сутність ментальності як інтегральної характеристики особистості. Узагальнено позиції науковців щодо критеріїв ментального здоров’я, що стосуються соціально-психологічної, індивідуально-психологічної та ціннісно-смислової сфер особистості. У статті зазначено, що в основі ментального здоров’я, окрім ментальності, лежать два системоутворювальні компоненти: баланс між емоційним, психологічним, соціальним і духовним благополуччям особистості та стан гармонії людини з навколишнім світом та із собою. Єдність вказаних компонентів сприяє успішній адаптації та духовній налаштованості особистості на себе та на оточення. (en) The article analyzes the negative impact of the full-scale Russian invasion of Ukraine on the mental health of Ukrainians. The authors study the essence of mental health based on the results of scientific developments in medicine, psychology and social work. Current trends in the study of mental health in Ukrainian psychology are highlighted: the impact of mental health on the life of an individual in general and in the context of wartime challenges in particular. The main provisions of the integrated approach are indicated, from the point of view of which mental health should be considered as a multi-determined and complex-structured phenomenon, which is studied from the perspective of interdisciplinary research and is the basis of well-being and quality of human life. The positions of scientists regarding the essence of health at the biological, psychological and social levels are summarized, the common tendency of which is the understanding of this phenomenon as a condition of human wellbeing in general, successful adaptation to changing living conditions and realization of the life potential. There is a tendency in the scientific resources to equate the concept of “mental health” with “mental health”, “psychological health” and “spiritual health”. The authors analyzed the views of scientists on the essence of mental health, which has two essential features: the absence of mental disorders and the mental well-being of an individual, which is the basis of the realization of a person’s life potential. The article examines the essence of psychological health, which characterizes a person’s personality as a whole and demonstrates its connection with higher manifestations of the human spirit. It is pointed out the need to understand spirituality as an essential sign of the psychological health of an individual. The authors of the article consider mentality to be the basis of mental health, while it presents the general spiritual attitude of an individual to his / her own well-being and the well-being of others. The essence of mentality as an integral characteristic of the individual is highlighted. The authors summarized the positions of scientists regarding the criteria of mental health affecting the social-psychological, individual-psychological and value-meaning spheres of the personality. The article states that, in addition to mentality, mental health is based on two system-forming components: the balance between the emotional, psychological, social and spiritual well-being of the individual and the state of harmony of the person with the surrounding world and with himself. The unity of these components contributes to the successful adaptation and spiritual orientation of the individual to himself and others.Документ Соціально-психологічний тренінг у контексті професійної підготовки практичних психологів(ОДУВС, 2017) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Становлення інклюзивної освіти в Україні(Класичний приватний університет, 2021) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Телебачення як абстрактний агент підкріплення формування просоціальної поведінки молодших школярів(ГНОЗС, 2005) Калашникова, Людмила Володимирівна