Перегляд {{ collection }} за Автор "Калашникова, Людмила Володимирівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 24
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Деякі аспекти дослідження емпатії як психологічного механізму формування просоціальної поведінки в молодшому шкільному віці(2005) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Довідник з практичної психології (на допомогу студентам-випускникам під час підготовки до державних екзаменів)(РА РіК, 2011) Горська, Олена Олександрівна; Мельничук, Ірина Ярославівна; Гейко, Євгенія Вікторівна; Калашникова, Людмила Володимирівна; Гурова, Оксана Миколаївна; Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) У посібнику розкриваються теоретичні основи, напрямки і технології сучасної практичної психології. Основне спрямування довідника – задовольнити запити студентів - майбутніх психологів щодо застосування психологічних знань у шкільній практиці, розкрити специфіку роботи практичних психологів у закладах освіти. Навчально-методичний посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів, які здобувають спеціальність (або спеціалізацію) „Практична психологія”, насамперед тих, хто готується до фахового державного екзамену „Практична психологія з методикою діагностування”.Документ Дослідження просоціальної поведінки в контексті діяльнісного підходу(ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2020) Калашникова, Людмила Володимирівна; Kalashnykova, L.Документ Діалогічна взаємодія як ефективна інноваційна технологія професійної підготовки майбутніх психологів(ЦДПУ, 2022) Калашникова, Людмила Володимирівна; Kalashnykova, L.Документ Діалогічний підхід у кнтексті підготовки майбутніх практичних психологів до професійної діяльності(2016) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Діалогічний підхід у контексті підготовки майбутніх практичних психологів до професійної діяльності(ФО-П Александрова М. В., 2016) Калашникова, Людмила Володимирівна(uk) У статті представлено теоретичний аналіз сутності діалогічного підходу. Проаналізовано особливості застосування діалогічного підходу в контексті професійної підготовки майбутніх практичних психологів. Розкрито діалогічність соціально психологічного тренінгу.Документ Діалогічність як складова професійної компетентності майбутніх психологів(Шевченко Р. В., 2018) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з практичної психології(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Гурова, Оксана Миколаївна; Калашникова, Людмила Володимирівна(uk) Викладено вимоги та рекомендації до організації, проведення й оформлення результатів наукових розвідок студентів – майбутніх психологів. Методичні рекомендації стануть у нагоді керівникам курсових робіт з практичної психології та студентам, які навчаються за напрямом підготовки: 6.030103 Практична психологія.Документ Наукові підходи до розуміння процесу становлення професійної компетентності майбутніх психологів(Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2022) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Основні етапи впровадження компетентнісного підходу в процес професійної підготовки майбутніх психологів(ІЛІОН, 2018) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Особливості мотивації просоціальної поведінки в молодшому шкільному віці(ПП Вишемирський В. С., 2006) Калашникова, Людмила Володимирівна(ur) У статті пропонується аналіз поглядів вітчизняних та західних науковців на феномен просоціальної поведінки та особливості її мотивації. Обґрунтовується егоальтруїстична спрямованість просоціальної поведінки в молодшому шкільному віці. Пропонуються результати проведеного дослідження, яке було спрямоване на виявлення особливостей мотивації поведінки, корисної оточенню в молодшому шкільному віці.Документ Просоціальна поведінка у контексті становлення професійної компетентності майбутніх психологів(2023) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Просоціальна поведінка як спосіб становлення духовності майбутніх практичних психологів(ФО-П Александрова М. В., 2017) Калашникова, Людмила Володимирівна(uk) У статті представлено теоретичний аналіз феномену духовності з огляду теології, філософії, психології та педагогіки. Розкрито сутність просоціальної поведінки як способу становлення духовності особистості. Проаналізовано особливості впливу соціально-психологічного тренінгу в контексті становлення духовності майбутніх практичних психологів.Документ Психолого-педагогічні умови формування просоціальної поведінки у дітей молодшого шкільного віку(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Калашникова, Людмила Володимирівна(uk) У статті формування просоціальної поведінки розглядається як керована соціалізація особистості, проаналізовані передумови розгляду питання щодо стадіальності становлення просоціальної поведінки в онтогенезі. Обґрунтовані та систематизовані психолого-педагогічні умови, що прискорюють процес формування суспільно корисної поведінки в молодшому шкільному віці.Документ Психологічний супровід обдарованої дитини в контексті особистісно-орієнтованого підходу(“Baltija Publishing”, 2022) Калашникова, Людмила Володимирівна; Kalashnikova, L. V.Документ Психологія та аспекти розвитку особистості(ФОП Александров М. В., 2017) Калашникова, Людмила Володимирівна; Гурова, Оксана Миколаївна; Уличний, Ігор ЛюбомировичДокумент Соціально-психологічний тренінг у контексті професійної підготовки практичних психологів(ОДУВС, 2017) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Становлення інклюзивної освіти в Україні(Класичний приватний університет, 2021) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Телебачення як абстрактний агент підкріплення формування просоціальної поведінки молодших школярів(ГНОЗС, 2005) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Усамітнення в житті юнака(ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2020) Калашникова, Людмила Володимирівна