Перегляд за Автор "Дроговоз, Наталія Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Досвід навчання елементів комп’ютерного моделювання майбутніх учителів фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Дроговоз, Наталія Анатоліївна; Присяжнюк, Олена Віталіївна; Рєзіна, Ольга Василівна(UA) У статті розглянуто досвід навчання комп’ютерного моделювання майбутніх учителів фізики. Наведено приклади задач, при розв’язуванні яких можливе використання комп’ютерного моделювання.Документ Лабораторний практикум з курсу "Програмування засобами Delphi"(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Присяжнюк, Олена Віталіївна; Дроговоз, Наталія АнатоліївнаПосібник містить відомості по розробці додатків різного характеру та рівня складності в середовищі візуального програмування Delphi, надає лаконічний, структурований матеріал, необхідний при засвоєнні системи Delphi в процесі виконання лабораторних робіт студентами спеціальностей 6.040201 та 6.040203. В посібнику наводиться достатня кількість фрагментів коду, яка може бути корисна при виконанні лабораторних робіт. Методика викладення матеріалу дозволяє використовувати посібник для самостійної роботи.Документ Формування цифрових компетентностей у студентів педагогічних спеціальностей(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Дроговоз, Наталія Анатоліївна; Дроговоз, Наталья Анатольевна; Drohovoz, Nataliia Anatoliivna; Матяш, Вікторія Володимирівна; Матяш, Виктория Владимировна; Matiash, Viktoriia Volodymyrivna(uk) У статті розглянуто проблему підготовки студентів педагогічних спеціальностей та підвищення якості освіти шляхом формування цифрових компетентностей. На основі аналізу науково-методичної літератури досліджено сучасні тлумачення поняття цифрових компетентностей. Особлива увага була приділенадокументу для країн ЄС «Рамка цифрової компетентності для громадян 2.1» (Digital Competence Framework for Citizens 2.1, «DigComp 2.1», 2017). У цьому документі представлена концептуальна еталонна модель цифрових компетентностей, що необхідні сучасній людині для особистісного розвитку, навчання, самореалізації, соціальної інтеграції та працевлаштування. У статті описано досвід формування цифрових компетентностей за «DigComp 2.1» на прикладі навчального проекту «Штучний інтелект», що є складовою навчальної дисципліни «Інформаційно-комунікаційні технології» для студентів І курсу. Детальний аналіз проектної діяльності студентів показав, що використання цифрових середовищ (вікі-сайт) та сучасних методик навчання дозволяє ефективно формувати цифрові компетентності.Документ Інформаційно-комунікаційні технології: лабораторні роботи(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Дроговоз, Наталія Анатоліївна; Матяш, Вікторія Володимирівна