Логотип репозиторію
Фонди та зібрання
Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
Увійти
Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Дидыч, Галина Степановна"

Або введіть перші символи:
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Результатів на сторінці
  • Налаштування сортування
  • Ескіз
    Документ
    On problem of formation of national consciousness of personality of future teachers of musical art
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Didych, Halina Stepanivna; Дідич, Галина Степанівна; Дидыч, Галина Степановна
    (uk) У статті розглядаються теоретичні основи проблеми формування національної самосвідомості особистості; на основі вивчення наукової літератури проаналізовано феномен національного у самосвідомості людини як теоретичну світоглядну проблему; уточнено сутність поняття «національна самосвідомість», з’ясовано, що являється її першоосновою та визначені структурні елементи національної свідомості людини.
  • Ескіз
    Документ
    Вагоме місце симфонічної творчості Л. Ревуцького в українській музичній культурі ХХ століття
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Дідич, Галина Степанівна; Дидыч, Галина Степановна; Didych, Halina Stepanivna
    (uk) У статті розглядається та обґрунтовується вагоме місце симфонічної творчості Л. Ревуцького в українській музичній культурі 20-х років ХХ століття та характеризується його симфонічна творчість.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність феномену вокально-хорового виховання школярів
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Дідич, Галина Степанівна; Дидыч, Галина Степановна; Didych, Galina Stepanivna
    (uk) У статті розкривається сутність феномену проблеми вокально-хорового виховання школярів, яке сприяє розвитку фантазії, уяви учнів, розвитку їхніх музично-вокальних здібностей, розкриттю їхньої особистості та творчих можливостей, а також допомагає у вихованні здатності сприймати, переживати, розуміти й цінувати прекрасне в мистецтві, природі, у суспільних відносинах, що є необхідною ланкою в системі всебічного виховання. Вокально-хорове виховання є дієвим засобом музично-естетичного виховання школярів, яке розвиває музикальність, пам’ять, мислення, мовлення, сприйняття та інші якості.
  • Ескіз
    Документ
    Ідеї музично-естетичного виховання підростаючого покоління в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського
    (КОД, 2018) Дідич, Галина Степанівна; Дидыч, Галина Степановна; Didich, Galina Stepanivna
    (uk) У статті автором зроблена спроба розкрити ідеї музично-естетичного виховання підростаючого покоління у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Політика приватності
  • Угода користувача