Перегляд {{ collection }} за Автор "Гусєва, Катерина Василівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Розвиток духовності особистості в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Гусєва, Катерина Василівна(uk) У статті наголошується, що вчитель образотворчого мистецтва виступає носієм не лише спеціальних знань та умінь, але і носієм духовних цінностей. Духовне збагачення і вдосконалення кожної особистості відбувається протягом всього життя в тому числі і в процесі навчання. Гуманізація освіти та естетичне виховання спрямовано на формування гармонійної цілісної особистості, загальнокультурний її розвиток. Засобами естетичного виховання в мистецтві виступає художній образ. Художній образ є відображенням дійсності яке містить в собі не лише суб’єктивний досвід автора, його розуміння та відношення до об’єктів дійсності, але і відбитки культурно-історичного досвіду, естетичних цінностей, але і відбитки культурно-історичного досвіду, естетичних цінностей соціуму загалом. На їх базі і формується всебічно та гармонійно розвинута особистість із вищими моральними цінностями, естетичними канонами та ідеалами.Документ Творчо орієнтовані методи навчання в процесі фахової підготовки вчителя образотворчого мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Гусєва, Катерина Василівна; Huseva, Katerynа(uk) У статті розглядається проблема підготовки творчо орієнтованої особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки. Обґрунтовується необхідність звернення уваги на особливості творчої особистості. Виокремленні методи навчання, що позитивно впливатимуть та творчу сторону особистості.Документ Фактори впливу на розвиток творчості майбутніх вчителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Гусєва, Катерина ВасилівнаУ статті розглядаються фактори, що впливають на формування творчого мислення в навчанні. Виділяються зовнішні педагогічні умови, які виступають в якості стимулів розвитку внутрішніх, психологічних умов, що в свою чергу, визначають зовнішні умови. Організаційно-педагогічні умови навчання повинні спрямовуватися на розвиток творчого потенціалу учителя образотворчого мистецтва як інтегративного утворення, сукупності природних та набутих якостей. В результаті складних циклічно взаємодетермінованих факторів в структурі особистості, когнітивних процесів і соціальної ситуації в навчальному процесі виникають специфічні риси, що притаманні творчому мисленню студентів.Документ Формування творчого самовираження майбутніх вчителів образотворчого мистецтва через розуміння символу як засобу виразності художнього образу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Гусєва, Катерина Василівна(uk) Нові соціокультурні умови вимагають від вчителя образотворчого мист ецтва не лише теоретичних та історичних знань образотворчого мистецтва, але і власного творчого самовираження. Результатом такого самовираження є створення твору мистецтва, який містить в собі художній образ, що виражається через символ і розглядається як явище складне та багатозначне.