Перегляд {{ collection }} за Автор "Гринь, Денис Васильевич"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Використання інформаційних технологій при підготовці абітурієнтів для професійної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Гринь, Денис Васильович; Гринь, Денис Васильевич(uk) На фоні реформування освіти, зроблена спроба осмислення підготовки нової генерації педагогічних кадрів для загальноосвітніх шкіл, що зможуть спрямувати сили шляхом навчання й управління пізнавальним процесом самим учнем. Одним з напрямків підготовки такого вчителя є сучасні інформаційно-комунікаційні технології, що привальному використанні сприяють розвитку творчих і розумових здібностей. Цей шлях істотно змінює характер взаємодії між учителем і учнем, орієнтуючи останнього на активне засвоєння знань.Документ Компетентність учителя трудового навчання як вагома складова його фахової підготовки(2014) Гринь, Денис Васильович; Гринь, Денис Васильевич; Grin, D.(uk) Наведені підходи і проведений аналіз праць вчених, що працювали і працюють в напрямку підготовки вчителів технологій. Проаналізовані підходи в напрямку підготовки майбутнього вчителя як дійсно компетентного в нашому суспільстві, що безперервно видозмінюється, та обранні деякі шляхи руху та розвитку.Документ Удосконалення методики організації та змісту гурткової роботи з радіоелектроніки(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Кононенко, Сергій Олексійович; Копчук, Олександр Васильович; Колісник, Роман Вікторович; Гринь, Денис Васильович; Кононенко, Сергей Алексеевич; Копчук, Александр Васильевич; Колесник, Роман Викторович; Гринь, Денис Васильевич; Kononenko, Sergey Alekseevich; Kopčuk, Aleksandr Vasilevich; Kolisnyk, Roman Viktorovich; Grin, Denys Vasilevich(ua) В статті проведено аналіз педагогічних і методичних досліджень, присвячених проблемам організації й розвитку технічної творчості школярів, вивчення досвіду роботи шкіл і позашкільних закладів, досвід авторів дають змогу визначити шляхи подальшого вдосконалення позакласної роботи а саме: в оптимізації вибору змісту, тематики, об’єктів праці, удосконаленні форм організації і засобів керівництва діяльністю учнів на позакласних заняттях для ознайомлення з основами організації сучасного виробництва, особливостями конструкторської, винахідницької і раціоналізаторської діяльності, вирішенні питань матеріального забезпечення, створення належних умов для занять гуртків, зміцнення їхньої навчально-матеріальної бази, удосконалення підготовки вчителів, зокрема вчителів трудового навчання та фізики, для керівництва позакласною роботою з радіоелектроніки та їхньої перепідготовки.