Перегляд {{ collection }} за Автор "Ганжела, Сергій Іванович"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Застосування інформаційно-комунікаційних технологій для формування пізнавальної самостійності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Ганжела, Сергій Іванович(uk) У статті розглядається формування пізнавальної самостійності учнів у навчанні математики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.Документ Основи інформатики з елементами програмування та сучасні інформаційні технології навчання. Ч. І. Основи інформатики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шлянчак, Світлана Олександрівна; Ганжела, Сергій ІвановичУ посібнику представлено загальні відомості з основ інформатики: апаратне забезпечення інформаційних систем; операційні системи; прикладне програмне забезпечення; комп’ютерна графіка; текстовий і табличний процесори; бази даних та системи управління базами даних. Посібник складається з двох частин: «Теоретична частина» і «Лабораторні роботи». Посібник містить приклади, рекомендації виконання завдань та примітки у вигляді порад для їхнього раціонального виконання. Навчальний посібник призначений для супроводу курсу «Основи інформатики з елементами програмування та сучасні інформаційні технології навчання», який передбачено навчальним планом для студентів напрямів підготовки: «Початкова освіта», «Дошкільна освіта». Також посібник адресовано педагогічним працівникам і студентам інших напрямів підготовки.Документ Основи інформатики з елементами програмування та сучасні інформаційні технології навчання. Ч. ІІ. Елементи програмування(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шлянчак, Світлана Олександрівна; Ганжела, Сергій Іванович(uk) У посібнику представлено загальні відомості з програмування: основи алгоритмізації, мова програмування та засоби створення програм, середовище PascalABC.Net, програма Сходинки до інформатики, середовище Scratch. Посібник складається з двох частин: «Теоретична частина» і «Лабораторні роботи». Посібник містить приклади, рекомендації виконання завдань та примітки у вигляді порад для їхнього раціонального виконання. Навчальний посібник призначений для супроводу курсу «Основи інформатики з елементами програмування та сучасні інформаційні технології навчання», який передбачено навчальним планом для студентів напрямів підготовки: «Початкова освіта», «Дошкільна освіта». Також посібник адресовано педагогічним працівникам і студентам інших напрямів підготовки.Документ Основи інформатики з елементами програмування та сучасні інформаційні технології навчання. Ч. ІІІ. Сучасні інформаційні технології навчання(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шлянчак, Світлана Олександрівна; Ганжела, Сергій Іванович(uk) У посібнику представлено загальні відомості з інформаційно-комунікаційних технологій навчання: сучасні інформаційні технології навчання; комп’ютерні мережі, глобальна мережа Internet, електронна пошта; проектна діяльність у початковій школі; технологія веб 2. 0 як засіб використання освітніх веб-ресурсів; комп’ютерні презентації. Посібник складається з двох частин: «Теоретична частина» і «Лабораторні роботи». Посібник містить приклади, рекомендації виконання завдань та примітки у вигляді порад для їхнього раціонального виконання. Завдання для лабораторних робіт побудовано таким чином, щоб залучати студентів до проектної та дослідницької діяльності засобами технології веб 2.0. Використано технологію Вікі для організації онлайнового навчального середовище та об’єднання зусиль викладачів і студентів у межах деякої теми або навчального курсу. Навчальний посібник призначений для супроводу курсу «Основи інформатики з елементами програмування та сучасні інформаційні технології навчання», який передбачено навчальним планом для студентів напрямів підготовки: «Початкова освіта», «Дошкільна освіта». Також посібник адресовано педагогічним працівникам і студентам інших напрямів підготовки.Документ Розвиток критичного мислення учнів основної школи у процесі навчання математики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Ганжела, Сергій Іванович; Ганжела, Людмила Сергіївна; Ганжела, Сергей Иванович; Ганжела, Людмила Сергеевна; Ganzhela, Lyudmyla Sergiyivna; Ganzhela, Sergiy Ivanovych(uk) У статті розглядається застосування методів критичного мислення на уроках математики з урахуванням здібностей, індивідуальних особливостей, інтересів та можливостей учнів п’ятого класу. Завдяки застосуванню методів критичного мислення на уроках математики, учні з пасивного сприйняття навчального матеріалу стають активними, самостійними співучасниками навчально-методичного процесу.Документ Формування дослідницьких умінь учнів старших класів у процесі навчання інформатики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Ганжела, Сергій Іванович(uk) У статті розглядається формування дослідницьких умінь учнів у навчанні інформатики з використанням роздаткового матеріалу, що дає змогу учню глибоко засвоїти навчальний матеріал.Документ Формування компетентностей студентів педагогічних вузів при навчанні основам інформаційних технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Ганжела, Сергій Іванович(uk) У статті розглядається компетентнісний підхід, що полягає в набутті та розвитку у студентів набору ключових, загальногалузевих, предметних, професійних та інформаційних компетентностей.Документ Формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів початкових класів(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Ганжела, Сергій Іванович; Ганжела, Сергей Иванович; Hanzhela, Sergiy Ivanovych(uk) Статтю присвячено формуванню пізнавальної самостійності майбутніх вчителів початкових класів як важливого чинника творчих здібностей індивіда. Розв’язати проблему сформованості пізнавальної самостійності можна на трьох основних рівнях: репродуктивному, інтерпретуючому, творчому.