Перегляд за Автор "Вишняченко, Сергій Андрійович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Методика використання елементів stem-освіти у викладанні фізики в профільній школі(2024) Вишняченко, Сергій Андрійович; Vyshniachenko, S. A.(ua) Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню впливу STEM-освіти на навчальні досягнення та мотивацію учнів на уроках фізики в профільній школі. Об’єктом розгляду є процес навчання фізики у профільній школі. Предметом – методика інтеграції елементів STEM-освіти у навчальний процес з фізики. Основним завданням роботи було дослідити методичні засади впровадження елементів STEM-освіти у навчанні фізики в профільній школі з метою підвищення ефективності навчального процесу та зацікавленості учнів, розробити та запропонувати до реалізації лабораторні роботи з використанням елементів STEM-освіти. У першому розділі проведений аналіз розвитку STEM-освіти в світі та Україні, розглянуто принципи інтеграції елементів STEM-освіти у навчанні фізики та сучасні тенденції використання STEM у фізичній освіті. У другому розділі розглядалися особливості викладання фізики з використанням елементів STEM-освіти, роль міждисциплінарних зв'язків та цифрових інструментів у навчанні фізики через STEM, представлено лабораторні роботи з фізики з використанням STEM-підходів. Кваліфікаційна робота викладена на 92 сторінках, містить 2 розділи, 9 ілюстрацій, 3 таблиці, 60 джерел в переліку посилань. (en) The qualification work is devoted to the study of the influence of STEM-education on academic achievements and students’ motivation in physics in a specialized school. The object of the study is the process of teaching physics in a specialized school. The subject of the study is the methodology for integrating STEM-education elements into the physics learning process. The main objective of this work is to investigate the methodological principles of integrating STEM-education elements into physics teaching in a specialized school in order to increase the efficiency of the educational process and students’ interest, to develop and propose the implementation of laboratory work using STEM-education elements. The first chapter contains an analysis of the development of STEM-education worldwide and in Ukraine. It examines the principles of integrating STEM-elements into physics studies and modern trends in using STEM in physics education. The second chapter explores the features of teaching physics using STEM-education elements, the role of interdisciplinary connections and digital tools in teaching of physics with STEM. It also provides laboratory works in physics incorporating STEM-education elements. The qualification work consists of 92 pages, contains 2 chapters, 9 illustrations, 3 tables, 60 sources in the list of references.